Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Şu innova topicini 4. sayfaya atlatamadık ya 5 aydır :mrgreen:

hehe atlatmışım (edit)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
guzel motor aslında kullanmıslıgım yok ama herkes cok memnun.kullanıcıları fotolarını koyarsa motorların daha ıyı olur.......keyiflı surusler...
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
24
evet arkadaşlar kullanmadığım halde beğendiğim bir motordur.kısa mesafeler için uygun tam şehiriçi bir motor olarak görüyorum.yedek motor olarak almayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda.birde alırsam şayet jantları çelik. lastikleri dubleks yapmayı istiyorum....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arkadaşım bence iyi normal bir değer fakat nasıl kullanıldığıda illaki önemli. Eğer zorlanmadan düzgün yada limitlerinde kullanıldıysa pek birşey olacağını sanmıyorum...
 
Katılım
1 Ocak 2008
Mesajlar
2
Arkadaşım bence iyi normal bir değer fakat nasıl kullanıldığıda illaki önemli. Eğer zorlanmadan düzgün yada limitlerinde kullanıldıysa pek birşey olacağını sanmıyorum...

tesekkurler cevap için...Bir başka sorum da bu motoru epeydir kullananlara...Bu motorda çıkabilen kronik bir sorun, bir problem var mı...her motorun -en azından orta sınıf- zayıf olan bir segmentinin oldugunu varsayarak bu soruyu soruyorum...sagolun şimdiden...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bu motorda kronik bir sorun ariyorsanız, 1. viteste hızlandıktan sonra 2. vitesin dişli oranı çok az olduğundan motor tembelleşiyor ve gazı yemiyor. yani vites dişlisinin dengesizliğinden dolayı zayıf düşüyor, birde ani frenlemede arka çok kayıyor, başka hiçbir sorunu yok, asla yolda kalmaz
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu motoru almayı planlıyorum.

Son hızı kaçmış,kaç basıyomuş beni hiç ilgilendirmiyor.

Bu motor beni,artçımı ve belli miktarlarda yükü taşıyabilir mi?151RS kullanıyorum gayet güzel taşıyo.Birde parçaları aşırı dandik olmasa güzel olucak ama.. dedikleri kadar yakıt konusunda cimri mi?

Birde bulunduğum şehir yollarının %40ı köstebek yuvası gibi:)Dikkatli,yavaş kullanıyorum ama bizi bi taklaya getirmez değil mi?

Birde parça fiyatları hakkında bilgisi linki olan var mı?

Saygılarımla..

cevap verebilecek kimse yok mu?
Taşır neden taşımasın dostum innovayla dağa çıkıyorum yaaa torku 10nm ybr125 den fazla torku motor zaten 2kişi 120 yapııyor
saygılar...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
innova hondanın cup modelidir yaklaşık 1 ay önce discovery tarihteki en iyi motor hangisidir diye bir araştırma yapmıştı
honda cup modeli birinci seçildi ekonomik sağlam olması da en önemli özellikleri arasında idi. adamlar test sürüşünden önce şanzımandan yağı boşalttılar içine yanmış kızartma yğı koydular. motor banamısın demedi (oysa bir motora yapılabilecek en büyük eziyettir) kaldırımlara çıktılar her türlü eziyeti yaptılar en son 4 katlı bir binanın terasından motoru aşağı attılar tekerlekler falan yamuldu ama motor ısrarla çalışmaya devam etti.

abi ben senin o dediğini geçen sene izlemiştim hatta bu motorun mavisiydi yanlış hatırlamıosam ama cidden motora okadar eziyet etti yinede tık demedi güzel motor hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
slm arkadaşlar...
commuter tipi motorlar karizmatik olmadığındanmıdır yoksa 4 vites olduğundanmıdır pek tercih edilmiyor gibi ama bende şu sıralar motor alıcam ve vitesli motor ilk defa kullanacağımdan dolayı bi arkadaş innova al diyerek aklımı çeldi.yoksa ybr 125 yada tvs apache düşünüyodum ama innova nın çok kaliteli ve sağlam bir motor olduğunu söyledi.

yarı otomatik vites ist için çok büyük avantaj ancak sanırım bu motor uzun yol için pek ideal değil zira deposu 3.7 lt.siz ne dersiniz innova ile şehirlerarası yol yapılabilirmi ve scooterdan sonra innova yeterli tatmini verirmi bana?

kullanan arkadaşlar fikir verirse sevinirim ciddi ciddi innova almayı düşünüyorum çünkü... saygılar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
slm arkadaşlar...
commuter tipi motorlar karizmatik olmadığındanmıdır yoksa 4 vites olduğundanmıdır pek tercih edilmiyor gibi ama bende şu sıralar motor alıcam ve vitesli motor ilk defa kullanacağımdan dolayı bi arkadaş innova al diyerek aklımı çeldi.yoksa ybr 125 yada tvs apache düşünüyodum ama innova nın çok kaliteli ve sağlam bir motor olduğunu söyledi.

yarı otomatik vites ist için çok büyük avantaj ancak sanırım bu motor uzun yol için pek ideal değil zira deposu 3.7 lt.siz ne dersiniz innova ile şehirlerarası yol yapılabilirmi ve scooterdan sonra innova yeterli tatmini verirmi bana?

kullanan arkadaşlar fikir verirse sevinirim ciddi ciddi innova almayı düşünüyorum çünkü... saygılar...

ulan şimdi bi arkadaşmı olduk...akşam kafamın ebesinin ırzına geçtin...:p

bi saniye kanka...son gelişme bomba haber var...inanmıyacaksın ama İNNOVA artık Honda Satış Listesinde yok...istersen incele...şimdi baktım İNNOVA görünmüyor artık fiyat listesinde bile....:pale:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
kanka naaptın sen ya!!!nası kaldırmışlar listeden.vay adi herifler.yani bu zam gelecek anlamınamı geliyo senin dün bahsettiğin gibi?

bu arada kanka isim verip seni deşifre etmeyim dedim:)

anaa!!!hakkaten ya adamlar innovayı kaldırmışlar commuter bölümüne cbf 150 yi çakmışlar.ne iş kanka bi yorumla bu olayı ya!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
kanka naaptın sen ya!!!nası kaldırmışlar listeden.vay adi herifler.yani bu zam gelecek anlamınamı geliyo senin dün bahsettiğin gibi?

bu arada kanka isim verip seni deşifre etmeyim dedim:)

bence onu alana kadar cbf150 al hem sana o motoru al diyen arkadaşda cbf150 kullanıyor ama uzuluyorum ve seviniyorum motor metehan abiyi taşıyor yazık ama sunuda anlıyorumki demekki saglam motor:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka naaptın sen ya!!!nası kaldırmışlar listeden.vay adi herifler.yani bu zam gelecek anlamınamı geliyo senin dün bahsettiğin gibi?

bu arada kanka isim verip seni deşifre etmeyim dedim:)

anaa!!!hakkaten ya adamlar innovayı kaldırmışlar commuter bölümüne cbf 150 yi çakmışlar.ne iş kanka bi yorumla bu olayı ya!!!

la ne zammı şaşkınnn...makinayı artık satmayacaklar demek bu...:queen:stoklar tükennce nanayy yani...:p

iptal abi o seçenek..ok...

bak siteye gir...PS150 i geliyomuş...fiyatı belli değil

http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/scooter/ps150i.htm

ben gözü buna diktim vallahi...bakalım fuarda görürüz artık...people 200 e benziyor...:cat:sen ne alırsan al gardaşım ..bağane...:p

abi çok başım ağrıyor...akıllara zarar bi ağrı yani...hemen uyumam lazım yoksa kafama sıkıcam bu ağrıyla...:salut:





bence onu alana kadar cbf150 al hem sana o motoru al diyen arkadaşda cbf150 kullanıyor ama uzuluyorum ve seviniyorum motor metehan abiyi taşıyor yazık ama sunuda anlıyorumki demekki saglam motor:mrgreen:

heheh...yab cbf beni çok güzel taşıyor...2.bir kişiyide harika taşıyor...ben seçenekleri sundum ona...ya ybr yada innova dedim...3.seçenek cbf...:p:cat:

iyigceler...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
metehan abi bu yenı scoter dylandan farkı tip ve enjeksiyon mu yoksa başka şeylerde var mı?
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
niye iptal olsun abi.demişsin işte stoklar bitince diye yani illaki bi yerde stokta buluruz öyle değilmi?neyse sen yat uyu ctesi görüşürüz:)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
innovanın süspansiyonu 2 kişi için sert,genel olarak tüm cub'ların da sert oluyor zaten,şehirler arası kullanacaksan almanı tavsiye etmem,tamam performanslı ve az yakıt tüketiyor ama konforlu değil,hele 2 kişi ve bagajlar için hiç değil,ve zayıflık olarak sorarsan plastik aksamından zaman zaman gelen zırıltı seslerini söyleyebilirim,benim motorumdan(honda wave 97cc cub) da sürekli geliyor ama ben pek takmıyorum,önemli olan sorunsuz,kıvrak ve en ekonomik şekilde beni şehiriçinde istediğim zaman istediğim şartta ulaştırması:cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
innovanın süspansiyonu 2 kişi için sert,genel olarak tüm cub'ların da sert oluyor zaten,şehirler arası kullanacaksan almanı tavsiye etmem,tamam performanslı ve az yakıt tüketiyor ama konforlu değil,hele 2 kişi ve bagajlar için hiç değil,ve zayıflık olarak sorarsan plastik aksamından zaman zaman gelen zırıltı seslerini söyleyebilirim,benim motorumdan(honda wave 97cc cub) da sürekli geliyor ama ben pek takmıyorum,önemli olan sorunsuz,kıvrak ve en ekonomik şekilde beni şehiriçinde istediğim zaman istediğim şartta ulaştırması:cat:

teşekkürler dostum ilgilendiğin için.öncelikli amacım tabiki şehiriçi kullanımı ama yazın da bi kere de olsa alıp motoru kafama göre tatile çıkmak istiyorum.yoksa sürekli şehirlerarası kullanamam yani.hafifliği düşündürüyor beni açıkçası rüzgardan savrulma olasılığı olabilir gibi geliyor bana.plastik aksamdaki sesler dediğin gibi çok da önemli değil herşey 4x4 lük olacak diye birşey yok bunlar önemsiz ayrıntılar bence.Sonuçta honda olunca insan bazı şeyleri görmezden geliyor:)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Innova

Bugün Honda'nın sitesine girdim, Innova yok. Oysa commuter kategorisindeydi. CBF150 naked kategorisindeydi, commuter kategorisine almışlar. Acaba artık satılmayacak mı Türkiye'de? Avrupa'da da zaten enjeksiyonlu modelleri vardı. Tarih mi oldu Innova?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi bu yenı scoter dylandan farkı tip ve enjeksiyon mu yoksa başka şeylerde var mı?

abiş incelemedim inan...ama bana söylenen DYLN 150 ..İNNOVA artık satılmayacak...eldeki stoklar tükenince DYLN da sitede olmayacak beyler...

niye iptal olsun abi.demişsin işte stoklar bitince diye yani illaki bi yerde stokta buluruz öyle değilmi?neyse sen yat uyu ctesi görüşürüz:)

kanka netleşti artık İnnova satılmayacak...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst