alınack tek çinli motorlar cuplardır ve sahibini çok rahat ettirirler eskiden fahiş fiyata satılan mobilette ve peugeota alternatif olarak gelmişlerdi fakat onlardan çok çok daha iyi olduklarını kanıtladılar
yaramı deştin kanuni en adi en kazık çin malı motordur boyle bir motorum olmadı ama sırf kızdığım yerli diye boburlenmeleri bu motorlarla ::ranntignkesinlikle katılıyorum kanuniye sinir olmama rağmen ilk motorum bir cup olan tigrina 100 dü iyi motor ama gücünün hakkını vermiyo ben kısa bi müddet kullandım mondialin cup modeli ile kapıştık ve bizimki tabiri caizse çekmedi kanuni 2 hp daha güçlü olmasına rağmen..
yaramı deştin kanuni en adi en kazık çin malı motordur boyle bir motorum olmadı ama sırf kızdığım yerli diye boburlenmeleri bu motorlarla ::ranntign
alınack tek çinli motorlar cuplardır ve sahibini çok rahat ettirirler eskiden fahiş fiyata satılan mobilette ve peugeota alternatif olarak gelmişlerdi fakat onlardan çok çok daha iyi olduklarını kanıtladılar
modenas'tan başkası yalan cup modelinin yaratıcısı ve sınıfının en iyisi sonuçta malezya malı.. 140 km rahat görüyo iki kişi girmediği, çıkmadığı yer yok gibi..keşke bu çinli motorlar olmasaydı..teknolojileri bile eski..
modenasla iligili konu açan varmı..
adamlar kamyon gibi kullanıyo valla:queen: