Rekortmen CUP'lar

Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
URL=http://imageshack.us]
slayt1cf8.jpg
[/URL]
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
alınack tek çinli motorlar cuplardır ve sahibini çok rahat ettirirler eskiden fahiş fiyata satılan mobilette ve peugeota alternatif olarak gelmişlerdi fakat onlardan çok çok daha iyi olduklarını kanıtladılar
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Ben şahsen çok memnunum CUP'ımdan. kerata, pire gibi, çok atik. Üstüne üstlük; benzini adeta kokluyor.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
alınack tek çinli motorlar cuplardır ve sahibini çok rahat ettirirler eskiden fahiş fiyata satılan mobilette ve peugeota alternatif olarak gelmişlerdi fakat onlardan çok çok daha iyi olduklarını kanıtladılar

kesinlikle katılıyorum kanuniye sinir olmama rağmen ilk motorum bir cup olan tigrina 100 dü iyi motor ama gücünün hakkını vermiyo ben kısa bi müddet kullandım mondialin cup modeli ile kapıştık ve bizimki tabiri caizse çekmedi kanuni 2 hp daha güçlü olmasına rağmen..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kesinlikle katılıyorum kanuniye sinir olmama rağmen ilk motorum bir cup olan tigrina 100 dü iyi motor ama gücünün hakkını vermiyo ben kısa bi müddet kullandım mondialin cup modeli ile kapıştık ve bizimki tabiri caizse çekmedi kanuni 2 hp daha güçlü olmasına rağmen..
yaramı deştin kanuni en adi en kazık çin malı motordur boyle bir motorum olmadı ama sırf kızdığım yerli diye boburlenmeleri bu motorlarla ::ranntign
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
yaramı deştin kanuni en adi en kazık çin malı motordur boyle bir motorum olmadı ama sırf kızdığım yerli diye boburlenmeleri bu motorlarla ::ranntign

hayır yerli ve kazıkta değil çinli motorlara yakın fiyatı millet çin alana kadar kanuni alsın bence en azından arkasında adam var parça problemi yok
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
cup'lara kızartma yagı koymuşlardı gene gidiyordu (((:) 5 katlı binadan attılar gene çalıştı çok basit ve saglam motordur
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
alınack tek çinli motorlar cuplardır ve sahibini çok rahat ettirirler eskiden fahiş fiyata satılan mobilette ve peugeota alternatif olarak gelmişlerdi fakat onlardan çok çok daha iyi olduklarını kanıtladılar

sağlamlıkta da mobiletler gibi aynı başarıyı gösteremediler ama...innovayı tek geçerim gerisi boş...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
modenas'tan başkası yalan cup modelinin yaratıcısı ve sınıfının en iyisi sonuçta malezya malı.. 140 km rahat görüyo iki kişi girmediği, çıkmadığı yer yok gibi..keşke bu çinli motorlar olmasaydı..teknolojileri bile eski..

modenasla iligili konu açan varmı..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bazı afrika ve asya ülkelerinde hangi araç olursa olsun aşırı yüklemek moda, burda cuplar ön plana çıkmış. aslında bu modadan türklerde azda olsa etkilenmişler.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
modenas'tan başkası yalan cup modelinin yaratıcısı ve sınıfının en iyisi sonuçta malezya malı.. 140 km rahat görüyo iki kişi girmediği, çıkmadığı yer yok gibi..keşke bu çinli motorlar olmasaydı..teknolojileri bile eski..

modenasla iligili konu açan varmı..

kardeş motosiklet kültürü bilgisi kulaktan dolma olmaz cup lafını 1958 yılında icad eden marka HONDA dır ilk honda yapmıştır bilmiyorsan araştır bari ya :wiinkk: bu yılda 50 yıl modelini yapmıştır supercup un haa bol popodan sallamıyoz kullandık biliyoruz :) ayrıca o 110cc modenas nası 140 yapıyormuş ya bukadarda olmaz görmesek bilmesek inanacaz:pr:

bularda motorlarım
big_4882185_461862_wjfl290.jpg


big_9629207_461862_mpwm405.JPG


up.............
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
adam hala modenas diyo yaaa:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst