[Eskişehir - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
slm abilerim&arkadaşlarım nasılsınız,bakıyorum crosslar harekete geçiyor galiba,
*volkan abi senin evlenme zamanın geldi sanırım:p
*Sinan abi hayırlı olsun yeni granajların Allah kaza bela vermesin abi:rendeer:
Valla hava buz gibi arka yemiyo çıkıcam ama:queen:
*Eren abiii nerlerdesin ne yaptın freni hala aynı durumda mı.Yağ hazır seni bekliyo abi.boş kalamıyorum ama ilk fırsatta sana ulaştıracağım onu.Benim Kocakurt'un bi kaç eksiği var,bu hafta sonu onlarla uğraşayım diyom can sıkıntısı işte:cherry:
*Süleyman abi hyrdır sende vermişsin ilanı benim ilanı gördün müydü sen abi.Bu ara herkes basıyo ilanı ama hadi hayrılısı olsun:cherry:

trafikteki Herkese iyi sürüşler dilerimmm:cat:...
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
Herkese Merhaba ;
Dağ Bisikleti ile Moto Cross'u aynı anda yapıyorum.Sizlerle tanışmak istedim yeni parkurlar v.s sizlerle paylaşabiliriz.Eskişehir ve çevresinde cross yapılabilecek bir çok parkur var fakat motosikletle şimdiye kadar girildiğini pek sanmıyorum çünkü biz bisikletlerimizle zar zor gidiyoruz.Hava kış olsun yaz olsun gitmek isteyenler olacaktır mutlaka dağlarda görüşmek üzere diyelim.Tabii uzun yollarada gidilirse eşlik ederiz.Ayrıca bizim yılda 24 tane dağ bisikleti yarışımız oluyor onları izlemeye Eskişehir grubu olarakta gidebiliriz ve dağ bisikleti parkurunda antrenman sürüşü yapılabilir diye düşünüyorum.Sizlere motor ve bisikletli resimlerimi sunmak istedim tanıyan çıkabilir.Görüşmek Üzere.Saygılar Sevgiler.:rendeer:
gilera1.jpg

gilera2.jpg

moto1.jpg

moto2.jpg

moto3.jpg

moto4.jpg

moto5.jpg
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
aramıza hoşgeldin esbike inş. kısa zamanda sennle de tanışma imkanı bulabiliriz.:rendeer:ama kendini hiç tanıtmamışsın kimsin kimlerdensin,adın ne, nerde oturuyosun vs...:wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese Merhaba ;
Dağ Bisikleti ile Moto Cross'u aynı anda yapıyorum.Sizlerle tanışmak istedim yeni parkurlar v.s sizlerle paylaşabiliriz.Eskişehir ve çevresinde cross yapılabilecek bir çok parkur var fakat motosikletle şimdiye kadar girildiğini pek sanmıyorum çünkü biz bisikletlerimizle zar zor gidiyoruz.Hava kış olsun yaz olsun gitmek isteyenler olacaktır mutlaka dağlarda görüşmek üzere diyelim.Tabii uzun yollarada gidilirse eşlik ederiz.Ayrıca bizim yılda 24 tane dağ bisikleti yarışımız oluyor onları izlemeye Eskişehir grubu olarakta gidebiliriz ve dağ bisikleti parkurunda antrenman sürüşü yapılabilir diye düşünüyorum.Sizlere motor ve bisikletli resimlerimi sunmak istedim tanıyan çıkabilir.Görüşmek Üzere.Saygılar Sevgiler.:rendeer:

:queen::queen:Esbike:queen::queen:Hocam açacağımız sitenin ismide EsBike:queen::queen:Ve büyük ihtimalle sen EsBike Dağ Bisikleti Takımı'ndansın...Ben size mail atmıştım konuyla ilgili bilgilendirme için...Buraya geldiğine göre bol bol haberleşiriz artık...
Bu arada hoşgeldin.İsmin nedir???

[email protected] msn im eklersen beni daha ayrıntılı konuşabiliriz EsBike konusunda...:rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
çin liler daha güzel boşver sen japonu çekik gözlü şeyler çinlerin biraz daha yuvarlak bize benziyorlar yani
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
bora sana hiç bişi demiyorum...görmediğin için bişi diyemessin...umuta sorabilirsin beni. canım...sizin gibi sürtünmüyorum karda
basıp gidiyorum...zorlanmıyorum yani caktıııııın...heryere giderim.ulan akıl var mantık var be..eskişehirdeki en ii parkur benim mekanımda...gelin macanız yiyorsa...daha xt nin performansının düşük olduğu zamanları buyaptıklarım..ki yaptığı her işte imzası olan birisiyimmmm....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Herkese Merhaba ;
Dağ Bisikleti ile Moto Cross'u aynı anda yapıyorum.Sizlerle tanışmak istedim yeni parkurlar v.s sizlerle paylaşabiliriz.Eskişehir ve çevresinde cross yapılabilecek bir çok parkur var fakat motosikletle şimdiye kadar girildiğini pek sanmıyorum çünkü biz bisikletlerimizle zar zor gidiyoruz.Hava kış olsun yaz olsun gitmek isteyenler olacaktır mutlaka dağlarda görüşmek üzere diyelim.Tabii uzun yollarada gidilirse eşlik ederiz.Ayrıca bizim yılda 24 tane dağ bisikleti yarışımız oluyor onları izlemeye Eskişehir grubu olarakta gidebiliriz ve dağ bisikleti parkurunda antrenman sürüşü yapılabilir diye düşünüyorum.Sizlere motor ve bisikletli resimlerimi sunmak istedim tanıyan çıkabilir.Görüşmek Üzere.Saygılar Sevgiler.:rendeer:

İki teker sporunu ; hem motorlu hem motorsuz olarak gerçekleştiren biri olarak aramızda bulunmanız bizi memnun eder... :cat:
Off-Road ve Enduro ile ilgilenen arkadaşlarımız var. İrtibata geçelim ; bilgilerimizi paylaşalım... Oranganizasyonlara beraber katılalım...

Tekrar hoşgeldiniz.. :cat:

--- --- --- --- ---

bariz çinli bu ya :cherry:

Yok yok annesi melez, baba tarafı japon muşş :queen:

--- --- --- --- ---

*volkan abi senin evlenme zamanın geldi sanırım:p

Ahmet ne diyon :p:p Acaba japon mu alsam, çinli mi? Çinli alırsam ne kadar dayanır :mrgreen::mrgreen: Japon daha dayanıklı diyolar.

Çinli için ; 2 çocuktan sonra debriyaj balataları gider diyolar. :queen::queen:

Gerçi japon da çok zorlayınca kol çıkarabilir miş. :queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Ahmet ne diyon :p:p Acaba japon mu alsam, çinli mi? Çinli alırsam ne kadar dayanır :mrgreen::mrgreen: Japon daha dayanıklı diyolar.

Çinli için ; 2 çocuktan sonra debriyaj balataları gider diyolar. :queen::queen:

Gerçi japon da çok zorlayınca kol çıkarabilir miş. :queen::queen:

o zaman taiwan'ı dene bi de:D
sana çinli dayanmaz :queen::queen:. biz memnunuz valla :) ersin de capondan memnun :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

şimdi ben napıyım basimmi durayımmı ? sağa döncem yeşil yanıyo ama aynı anda da tern geçiyo bi garip oldum görünce. çamlıca kavşağı..
s365ey0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
tabela da da dur yazıyor sinan abii,, :mrgreen:
hamza bende es bike ı görünce dedim siteyi açmış bunlarr,diye hemen aklıma geldii , esbike a da hoşgeldin dileklerimi sunuyorummm . :rendeer:

yılbaşında napıonuz bakalımm esk mt,,
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
günaydın dedik sabah bi allahın kulu eyvallah demedi
iyi akşamlar diyelim gene hiç kimse bişey demedin olur mu
:silent::silent::silent::farao:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
önce günaydın sonra ii akşamlarr, daha sonra goodd nightt durmuş abiiii,,,, ve ensonda dasvidanya, :wiinkk:
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
Esbike Eskişehir Dağ Bisikleti Takımıdır sizde bir site açmak istiyormuşunuz tescilli alanımızdan motor severlerede bir yer açabiliriz.Tabii foruma ters düşmemek kaydıyla.
Kendimi tanıtayım Gökay KONUK Eskişehir Dağ Bisikleti TAkım Kaptanı Milli Sporcuyum aynı zamanda okul olarak anadolu iletişimi bitirdim şuan dumlupınar üniversitesi beden eğitimi öğretmenliğindeyim.
23 yaşındayım.
Motor bakımı tamiri v.s her türlü anlarım :) Sizlerin tabirle Çinli Japon v.s fark etmez.
Dağ bisikletiyle motordan daha çok km gidebilme yeteneğimiz var :) Malum benzin yok su buldunmu iş tamam.
Gökmeydan mahallesi Dedeefendi cad. Gökmeydan camii yanında dükkanımız var yolu düşen çay içmeye uğrayabilir.Biraz reklam oldu :)
Bu hafta sonu İstanbul Çekmeköy'de Yarışımız var.İlimizi temsilen gidiyoruz.Ayrıca Mart ayının ilk haftası Antalya Manavgatta Dünya Şampiyonası var Eskişehirli Motorseverler oalrak çadırlarımızı alıp ülkemizde ilk kez yapılacak olan Dağ Bisikleti Marathon Dünya Şampiyonasını izlemek ve hoşça bir tur geçirmek için ilerleyen zamanlarda örgütlenebiliriz.
Görüşmek Üzere.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
nası yani? sana benziyolarsa bilemem ama bana benzemiyo onu söliyim:mrgreen::mrgreen::queen::p

yok böle bi atış stili. :)
http://www.neseliler.com/videolar/default.aspx?id=88

ESKİŞEHİRLİLERİN YERLİLERİNİN GÖZLERİ ÇEKİK OLUR ANAM OLE İŞİNE GELIYORSA

Esbike Eskişehir Dağ Bisikleti Takımıdır sizde bir site açmak istiyormuşunuz tescilli alanımızdan motor severlerede bir yer açabiliriz.Tabii foruma ters düşmemek kaydıyla.
Kendimi tanıtayım Gökay KONUK Eskişehir Dağ Bisikleti TAkım Kaptanı Milli Sporcuyum aynı zamanda okul olarak anadolu iletişimi bitirdim şuan dumlupınar üniversitesi beden eğitimi öğretmenliğindeyim.
23 yaşındayım.
Motor bakımı tamiri v.s her türlü anlarım :) Sizlerin tabirle Çinli Japon v.s fark etmez.
Dağ bisikletiyle motordan daha çok km gidebilme yeteneğimiz var :) Malum benzin yok su buldunmu iş tamam.
Gökmeydan mahallesi Dedeefendi cad. Gökmeydan camii yanında dükkanımız var yolu düşen çay içmeye uğrayabilir.Biraz reklam oldu :)
Bu hafta sonu İstanbul Çekmeköy'de Yarışımız var.İlimizi temsilen gidiyoruz.Ayrıca Mart ayının ilk haftası Antalya Manavgatta Dünya Şampiyonası var Eskişehirli Motorseverler oalrak çadırlarımızı alıp ülkemizde ilk kez yapılacak olan Dağ Bisikleti Marathon Dünya Şampiyonasını izlemek ve hoşça bir tur geçirmek için ilerleyen zamanlarda örgütlenebiliriz.
Görüşmek Üzere.



hocam ne dukkanı benım evım orda ugrarım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
Esbike Bisiklet Motosiklet Bakım ve Tamir Atölyesi Gökmeydan camii sırasında simitçinin yanında sinangil sokağın karşısı bekleriz.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
herkese ii geceler.....
alın size öküzlerin intikamı:p yabani öküz...
http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM&eurl=http://widget-90.slide.com/widgets/sf.swf
biraz uzun ama idare edin


arkadaşlar yarın ankaraya olan yolculuğumdan dolayı internete giremeyebilirim.o yüzden şimdiden herkeyen yeni yılı sağlıklı,mutlu,huzurlu,paralı ve MOTORlu geçsin dileğim ile....

esbike öncelikle hoşgeldin.bende merak ediyordum kimin bu gilera die.bi kaçkere hasan polatkan shellin oralarda denk geldim.ben dominos motoruylaydım.senmiydin acabaki?? bu arada selçuğu tanıyormsun?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
o zaman taiwan'ı dene bi de:D
sana çinli dayanmaz :queen::queen:. biz memnunuz valla :) ersin de capondan memnun :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

şimdi ben napıyım basimmi durayımmı ? sağa döncem yeşil yanıyo ama aynı anda da tern geçiyo bi garip oldum görünce. çamlıca kavşağı..
s365ey0.jpg

sinan abi sen minik kuşla trenın ustunden atlayacaksın:mrgreen::mrgreen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst