- Katılım
- 6 Eyl 2007
- Mesajlar
- 451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolasın gökhan aye modundayım o fotodaa:cherry::bounce:
başkası olma kendin ol :wiinkk::wiinkk:
saolasın gökhan aye modundayım o fotodaa:cherry::bounce:
başkası olma kendin ol :wiinkk::wiinkk:
yav mali aye gibi dur bakem dedii ne bilem buraya yayınlayacağınııı hayret bişi hem senin işin yokmuu![]()
vaaarr ama ben sen miyim iki işi aynı anda yapabiliyorum :queen::queen:
motoruna hasta oldumm bi tur versenee:cherry:
Yaw ne demek aYe gibi durmak, daatırım burayı izahat getirin![]()
wallaha özenti bende gidip 89 model bi pickup mı alsam dio şu sıralar.. nitroya gücü yetmiyoYaw ne demek aYe gibi durmak, daatırım burayı izahat getirin![]()
ne vercem beee :bounce:
sana bırak motoru günahımı vermem ::miiz::
bişe yok aye yaws
sana özeniyo işte :wiinkk:
küçük çocuklarda olur böle şeyler soora gecer merak etme
hayır senin gibi poz vermesi neyse 1000RR almaya kalkmasın da![]()
wallaha özneti bende gidip 89 model bi pickupmu alsam dio şu sıralar.. nitorya gücü yetmiyo![]()
1000 RR İsoyu kasaRR![]()
wallaha özneti bende gidip 89 model bi pickupmu alsam dio şu sıralar.. nitorya gücü yetmiyo
1000 RR İsoyu kasaRR![]()
:queen::queen::cat::cat::wiinkk::wiinkk:
canımmm 15 daakka sonra seni almaya çıkacammm ,bu yazdıklarını otobanda yediririm artıkımmm :queen:
şeeyyy beennn eheemm keeemm küümm :silent:
bişe mi dedim ben kesinlikle hatırlamıyorum :silent:
hastayım biliyosun :salut:
bazen hafıza kaybı yapıyo bende deee
ayrıca ben dolmusla gelirdim zhmet etmeseydin yahuu:cherry: