Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yaw ne demek aYe gibi durmak, daatırım burayı izahat getirin:p
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yaw ne demek aYe gibi durmak, daatırım burayı izahat getirin:p
wallaha özenti bende gidip 89 model bi pickup mı alsam dio şu sıralar.. nitroya gücü yetmiyo :p
ne vercem beee :bounce:
sana bırak motoru günahımı vermem ::miiz::



bişe yok aye yaws
sana özeniyo işte :wiinkk:
küçük çocuklarda olur böle şeyler soora gecer merak etme :p
hayır senin gibi poz vermesi neyse 1000RR almaya kalkmasın da :p

1000 RR İsoyu kasaRR :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
wallaha özneti bende gidip 89 model bi pickupmu alsam dio şu sıralar.. nitorya gücü yetmiyo :p
1000 RR İsoyu kasaRR :p


olm işin varsaa mt'ye yazı yazacam diye kasma kendini,yazdığın yazıdan bi mok anlamadımmm:queen:

:queen::queen::cat::cat::wiinkk::wiinkk:

canımmm 15 daakka sonra seni almaya çıkacammm ,bu yazdıklarını otobanda yediririm artıkımmm :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canımmm 15 daakka sonra seni almaya çıkacammm ,bu yazdıklarını otobanda yediririm artıkımmm :queen:

şeeyyy beennn eheemm keeemm küümm :silent:
bişe mi dedim ben kesinlikle hatırlamıyorum :silent:
hastayım biliyosun :salut:
bazen hafıza kaybı yapıyo bende deee:p
ayrıca ben dolmusla gelirdim zhmet etmeseydin yahuu:cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
şeeyyy beennn eheemm keeemm küümm :silent:
bişe mi dedim ben kesinlikle hatırlamıyorum :silent:
hastayım biliyosun :salut:
bazen hafıza kaybı yapıyo bende deee:p
ayrıca ben dolmusla gelirdim zhmet etmeseydin yahuu:cherry:

korkma be arkadaş hız yaptığını zannediyor ama halbuki devede kulak bile değil :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst