Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
lan seni çok pis döverim. çık gel yanıma hemen 2 kafa atim sana..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
mutlu son :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşa satılan 600 RR gümbürtüye gitmiş :p

KOnunun son 2-3 sayfasına baktım başlığı unuttum :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Eh artıkın kankamada bu yakışırdı zaten çekik göz alacam deyip durdu Allah da al sana çekik göz dedi:) Hayırlı uğurlu olsun kanka Allah kaza bela vermesin. Bu motor alma olayında davetlilerin üstüne çiçek atma olayı yokki havada kapıp aha alma sırası bize geldi diyelim :) Allah herkeze gönlündekini verir işallah. Hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Canım İso sandın beni heralde sen :p

Bak hele bak kendini valentino rossi zannedermişş pınar deyzemmm:psizin gibi teyzeleri çamaşır leğeni başında görmek isteriz motor senin neyinee:queen:

nerde honda bayisi :p

hakkaten yaa nerdeee:p

Tequ, senin motoru baba parasıyla aldığın söylentileri doğru mudur???:queen:

ne alakası var babasının parasından kazandığı parayla alıyo adammm yani dolaylı oluyo birazcıkk:p

geliom lan geliom, seni mahkemeye vercem :queen:
ver annem ver onuda verrr sonra ben araya girerimm gerçi sallamıyon ama :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
İşte Buda başka bir İso..
Özenti İso :p Forumdaki arkadaşların avatarlarını hazmedemeyip sürekli öyle pozlar veriyor sağa sola :p

bu arada resim azcık büyük küçültemedim idare edin :p
6a534e2d.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen: ne sallicam :queen:

ya bişi dicem...bu garibana peşinmi sattın yoğsam taksitlemi düldülü...:queen:


geçen web camden bi sohbet ettik...arkadaş bakkal yav...küçük esnaf yani...süpermarket diyo ama yok abi bildiğimiz pakkal bu len...:queen:nerden vurdu bu voliyi acaba...tikat edin..İSO nun tükkandan mal almayın...kesin bi numaralar çeviriyo...:queen::p


(bu arada elalemin mal varlığıda beni gerdi nedense..):queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ya bişi dicem...bu garibana peşinmi sattın yoğsam taksitlemi düldülü...:queen:


geçen web camden bi sohbet ettik...arkadaş bakkal yav...küçük esnaf yani...süpermarket diyo ama yok abi bildiğimiz pakkal bu len...:queen:nerden vurdu bu voliyi acaba...tikat edin..İSO nun tükkandan mal almayın...kesin bi numaralar çeviriyo...:queen::p


(bu arada elalemin mal varlığıda beni gerdi nedense..):queen:

ben biliyom :p
petrolün hediye ettiği bolanları bebelere 10 kuruştan satıyo :p böyle böyle birikiyo tabi:p ortalık bebe dolu :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
pakkal dion ama adam sadece 20 dkde falan 15-20 tane cola satıyo 2.5 luk.. Süpermarket satıyomu o kadar :p adam iyi yere tükan açmış walla :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pakkal pakkal...benim rahmetli dedmde bakkaldı...hatta köyün tek bakkalıydı...bütün gofretleri ben yerdim...:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ya bişi dicem...bu garibana peşinmi sattın yoğsam taksitlemi düldülü...:queen:


geçen web camden bi sohbet ettik...arkadaş bakkal yav...küçük esnaf yani...süpermarket diyo ama yok abi bildiğimiz pakkal bu len...:queen:nerden vurdu bu voliyi acaba...tikat edin..İSO nun tükkandan mal almayın...kesin bi numaralar çeviriyo...:queen::p


(bu arada elalemin mal varlığıda beni gerdi nedense..):queen:


peşin sattım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst