lan seni çok pis döverim. çık gel yanıma hemen 2 kafa atim sana..
geliom lan geliom, seni mahkemeye vercem :queen:
Arkadaşa satılan 600 RR gümbürtüye gitmiş
KOnunun son 2-3 sayfasına baktım başlığı unuttum :cherry:
Napıcan çamaşır makinesini, işin ne, otur yıkaa kadın kısmısı seni:queen:
Ya tequ niye Burcu'yla uğraşıyosun ki, Pınarla uğraş valla bak daha zevkli:queen:
Evet bencede Pınar çok yaşlı :queen::queen::queen:
Canım İso sandın beni heralde sen![]()
nerde honda bayisi![]()
Tequ, senin motoru baba parasıyla aldığın söylentileri doğru mudur???:queen:
ver annem ver onuda verrr sonra ben araya girerimm gerçi sallamıyon amageliom lan geliom, seni mahkemeye vercem :queen:
ver annem ver onuda verrr sonra ben araya girerimm gerçi sallamıyon ama![]()
:queen: ne sallicam :queen:
ya bişi dicem...bu garibana peşinmi sattın yoğsam taksitlemi düldülü...:queen:
geçen web camden bi sohbet ettik...arkadaş bakkal yav...küçük esnaf yani...süpermarket diyo ama yok abi bildiğimiz pakkal bu len...:queen:nerden vurdu bu voliyi acaba...tikat edin..İSO nun tükkandan mal almayın...kesin bi numaralar çeviriyo...:queen:
(bu arada elalemin mal varlığıda beni gerdi nedense..):queen:
ben biliyom
petrolün hediye ettiği bolanları bebelere 10 kuruştan satıyoböyle böyle birikiyo tabi
ortalık bebe dolu
![]()
2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır.
ya bişi dicem...bu garibana peşinmi sattın yoğsam taksitlemi düldülü...:queen:
geçen web camden bi sohbet ettik...arkadaş bakkal yav...küçük esnaf yani...süpermarket diyo ama yok abi bildiğimiz pakkal bu len...:queen:nerden vurdu bu voliyi acaba...tikat edin..İSO nun tükkandan mal almayın...kesin bi numaralar çeviriyo...:queen:
(bu arada elalemin mal varlığıda beni gerdi nedense..):queen:
vışşş
moruk karizmana kurban
kazasız belasız, aman diim..
sandaletle binmeye devam etçeksen motür hedayesi olarak yollim sana![]()