Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
:)nebilim vardır bir yolu yahu yabancı plakalı araçları nasıl kullanıyorlar türkiyede plakası yabancı plaka olur bu konu hakkında hiçbir fikrimyok araştırmadım
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
arkadaşlar kimse kusura bakmasın da ben 10.000 ytl olsun hemen alırım mantığını bir türlü anlayamıyorum. çünkü

1-yarış veya spor -diyelim türkçe olsun- tarzı motoru alan insana 250 cc ve 30 civarı bg güçleri asla ama asla yeterli olmayacaktır. Bir kere aletin oturma pozisyonu ve dışarıdan aldığı tepkiler ister istemez hız olmasa da güç isteğini kamçılıyor. Zaten bu tarz motorlara ilgi duymamız da bunu gösteriyor. (Işıklar da dizel arabalarla anca kalkar.) (250cc cruiser yada naked olsa uzun süre binilebilir) Ben alırım 5 yıl binerim diyen her kimse kendini kandırır.

2-Bu model yeni çıktığında mayıs gibi büyük bir akına uğrar eylül gibi sezon bitince de 2. eller piyasada yarı fiyatına kadar düşer de yine satılmaz. Yani en az 4000 ytl zarar.

3-2. el motoru herkes öcü gibi görüyor. Bu adamlar bu makineleri 5000 km gitsin hemen rodajı mükemmel değilse dağılsın diye yapmıyor. Eğer öyle ise niye hayat bunda diyoruz.10.000 ytl ye 3000 km de er6-f yi niye almiyip bunu alacağım bir türlü anlayamıyorum

4-herkes demiş ki hyo 250r 9000 ytl hyo 250r 9000 falan değil 1500 km de kileri 6000 - 7000. Yada gt650r 8500 ytl.(yani piyasada bu kadar temiz 2.el varken 0 ını kim alır)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
türkiyede niye böyle motor yapılmıyor yaw 3 bin ytl lik motoru 9 bin ytl gibi bir fiyata satıyorlar ona canımsıkılıyor yok gümrük vergisiydi bilmemneydi bizim türk iş adamları nerde dış ülkelere yatırım yapacaklarına türkiyede yenibir marka yapsınlar illa kawasaki veya başkabir markaya gerek yok biz yapamazmıyız onlar kadar kaliteli motor sonyıllarda bu scooter tipi motorlardan geçilmiyor çinliler doldurdu hertarafı adamlar piyasanın afedersiniz anasını ağlattı yanlışmıyım?
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Arkadaşlar şu "5" sayfa olmuş rüya gibi makinanın başlıklarına bakıyorum 3 sayfası motorlaalakası olmayan "500cc ile başlanır mı?" muhabbeti olmuş.:pr:Lütfen konuyu dağıtmayalım :pale:bakın Arkadaş ne güzel araştırmış soruşturmuş E-Postasını atmış. bulmuş.::queen::cat::rendeer:

Arkadaşlar geçen cuma akşamı Kawasaki'ye ninja 250 ile ilgili bir e-posta atmıştım.Cevabı sizinle paylaşmak istiyorum.

Merhaba,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Ninja 250R modelimizle ilgili olarak, Türkiye'de satışa sunulma tarihi Mayıs ayı sonrasında başlayacaktır. Model ile ilgili bilgileri güncellendikten sonra web sitemizden bulabileceksiniz. Neyazıkki Kawasaki Türkiye'den önce bir çok forum sayfasında Ninja 250R modelimizle ilgili bilgiler çıkmıştır. En sağlıklı bilgiyi model özellikleri, resimleri ve fiyatına ait bilgileri en kısa zamanda www.kawasaki.com.tr den öğrenebileceksiniz. İyi çalışmalar.

Saygılarımızla

Bana kalırsa 8600-9400Lira civarı oldukça uygundur :wiinkk:(9000+/- 400) mümkünse 10 000Lira yı geçmesinler (Psikolojik sınır:)).:pale:
Bir makina mühendisi olarak söyleyeyim Enjektörlü "K" serisin getirirlerse çok iyi olur:cat:.Ve motor tam insanın hayallerini süsleyecek cinsten.mükemmle özellikler, kimse kadrana laf etmesin "Analog" diye, zira çok minimalist ve endüstriyel olmuş.Şahane!Şehir içinde muhtemelen A noktasından B noktasına gitmenin en güzel yollarından biri bu motor olacak.:bounce:
SAYGILAR.
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
1
kawasaki z-moto da oldugu sürece türkiyedeki itibarı hiçbir zaman diger japon modelleriyle boy ölçüşecek duruma gelemz:farao:



dgoru sölüosun bi bakıma iso...bende cbr alacagıma hyo yu tercih ederim..
yüksek performans yok belki ama görütnü ducati gib:queen:


wodka anlayamadıgım konu her yazında da z moto hakkında yorum yapıosun geçmişten gelen bir yaran mı var z moto benim de kawam var ama ben şu ana kadar hiç bir problem yaşamadım sen bu gidişle kafayı yersin z moto die die:queen:

Gümrükten nasıl sokacaksın :) İthal izni gerek benim bildiğim...Parçalayarak getirtebilirsin o da ayrı bir dert...Her iki durumda da ruhsatı nasıl alacaksın :mrgreen:

motoru sen kendin getirmeye kalkarsan inantürkiye satış pazarından daha fazlaya mal edersin onun müsadeleri ve navlunu senin tek ithalinden dolayı normalden daha fazla olucak emin olabilrisin o yüzden yurt dışındaki fiyaları baz almak sağlıklı olmaz çünkü masraflar ve vergiler agiır...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
bende efendy_isoya katılıyorum. özellikle direksiyon, bide oturus pozisyonu beni biraz hayal kırıklıgına ugrattı. :S
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hyosungdan çok büyük ihtimal 200$ civarı ucuza gelcek
çünkü fabrika satış fiyatı(msrp) bunun 3499$ hyonun 3699$
ayrıca tipi mükemmel ötesi mayıs ayında Türkiye'ye gelmesi bekleniyo
ocak ayına doğru fiyatları çıkacak www.kawasaki.com.tr de mail atmıştım yetkiliye martta ehliyeti alcam mayısta da bunu alırım ilk motorum olacak inşallah
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
arkadaşlar kimse kusura bakmasın da ben 10.000 ytl olsun hemen alırım mantığını bir türlü anlayamıyorum. çünkü

1-yarış veya spor -diyelim türkçe olsun- tarzı motoru alan insana 250 cc ve 30 civarı bg güçleri asla ama asla yeterli olmayacaktır. Bir kere aletin oturma pozisyonu ve dışarıdan aldığı tepkiler ister istemez hız olmasa da güç isteğini kamçılıyor. Zaten bu tarz motorlara ilgi duymamız da bunu gösteriyor. (Işıklar da dizel arabalarla anca kalkar.) (250cc cruiser yada naked olsa uzun süre binilebilir) Ben alırım 5 yıl binerim diyen her kimse kendini kandırır.

2-Bu model yeni çıktığında mayıs gibi büyük bir akına uğrar eylül gibi sezon bitince de 2. eller piyasada yarı fiyatına kadar düşer de yine satılmaz. Yani en az 4000 ytl zarar.

3-2. el motoru herkes öcü gibi görüyor. Bu adamlar bu makineleri 5000 km gitsin hemen rodajı mükemmel değilse dağılsın diye yapmıyor. Eğer öyle ise niye hayat bunda diyoruz.10.000 ytl ye 3000 km de er6-f yi niye almiyip bunu alacağım bir türlü anlayamıyorum

4-herkes demiş ki hyo 250r 9000 ytl hyo 250r 9000 falan değil 1500 km de kileri 6000 - 7000. Yada gt650r 8500 ytl.(yani piyasada bu kadar temiz 2.el varken 0 ını kim alır)

haklısın da başlangıç motoru yani bu,ama hız yapmak istemeyen kişiler için gayet uzun gider mesela ben:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın da başlangıç motoru yani bu,ama hız yapmak istemeyen kişiler için gayet uzun gider mesela ben:cat:

bu konuda ben de sana katılıyorum ShowDown,düşük hacimli yarış motoru bu tip motorları sevip aşırı hızla işi olmayanlar için ideal.Uzun vadede hedeflerimden biri hyo gt250r çünkü;hem tipi güzel hem hızı bnm için yeterli (170-180km/s bkz youtube videoları) hem 0 alsam 600lüklere göre ucuz hem de düşük hacimden dolayı tüketim aşırı değil.
Kawasakinin bu motorunu da merakla bekliyorum,bakalım nasıl bişe olacak +larıyla -leriyle...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bu konuda ben de sana katılıyorum ShowDown,düşük hacimli yarış motoru bu tip motorları sevip aşırı hızla işi olmayanlar için ideal.Uzun vadede hedeflerimden biri hyo gt250r çünkü;hem tipi güzel hem hızı bnm için yeterli (170-180km/s bkz youtube videoları) hem 0 alsam 600lüklere göre ucuz hem de düşük hacimden dolayı tüketim aşırı değil.
Kawasakinin bu motorunu da merakla bekliyorum,bakalım nasıl bişe olacak +larıyla -leriyle...
ben de sana katlıyorumm:queen::queen:
diycemicem kawayı bekle
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
geleceği çok çok kesinleşti sanırım.bugün evime gelen yeni yıl tebrik kartına z-moto bu motoru koymuş.buyrun.

DSC01243.jpg
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
CBR'ye de sadece fotolardan(yandan) bakınca RR gibi bakıyor.

Bunu da yakından görelim bir hele :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
önden yandan güzel duruyorda,arkadan bakınca lastik sırıtyor biraz.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
bu 125,250, cc race kasa motorlar başlangıç için ideal bi seçim ama tabi belli bi yaşın üstündeki insanlar için daha farklı motor seçenkleri var hepimiz diyoruzki işte bu 4 japon neden ufak cc li (genel olarak 250cc)makineleri getirmiyorlar? vergiler yüksek türkiye pazarına soktuklarında 600 lüğe yakın bi fiyat çıkacak belki türkiyedeki vergiler yüksek olmasa ortalama 5000 ytl gibi bi fiyat olacak işte o zaman almak mantıklı ama bu vergiler ve Türkiye pazarına yüksek kar güdümlü bi mantalite hakim olduğu için adamlar sokmama taraftarı biz diyoruzki 250 cc olsun lastikler ve kasa 600 lük gibi olsun kıl olsun tüy olsun iyide adamlar sırf Türk tüketicisine özel böle bi şecenek tabiki yapmazlar çünkü zatenb kaslı ve kalın lastikli makine isteyenler için 400,500cc gibi seçenekleri mevcut hem yakıt bizdeki kadar pahalı da değil ekonomik olarak her yönden önümüzdeler adamlar alıyolar başlangıç motorlarını iyice kapıyolar işi sonra kimi yerde 2 sene stajyer ehliyeti sonrasında 500, 600 diye yükseliyor.... ben bu saatten sonra gelse ucuzda olsa 600 cc den daha düşük almamçünkü motor kullanmaya yeni başlayan biri değilim !!!herneyse hayallerimizdeki fikirlerimizin gerçeğe dönüşmesini istememiz bize hem olağanüstü bi düşünce hemde işe yarar bi olanak gibi görünsede enazından bunu yaparken Türkiyede yaşadığımızı düşünelim bu bizi biraz daha gerçekçi olmaya itecektir:)))hiçbir firma kar elde edeceği bi satış stratejisini gözardı etmez adamlardaki ekonomistler pazar takipçileri vs vs herşeyi en ince ayrıtısına kadar düşünerek hareket ediyolar..
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Adana Kawasaki Motoshop adına konuşan Burcu:

Aldığım veriler doğrultusunda;

Türkiye piyasasına bomba bir fiyatla geliyor:

:cat: 9.500 YTL :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst