Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Okudum arkadaşım. Ama lafımın sebebi şu: 40 hp da olsa (...ki daha açıklanan bir şey yok.) özellikle racing motor seven/düşünen herkese 125 lik bir başlangıç uygun olmayabilir. 250 ler daha yerinde bir tercih olur bence...

Çünkü: 125 cc lerin çabuk sıkma ve yetmemesi durumu "bu bahara ne alsam" düşüncesine sokuyor insanı. Başlangıç motorunu yeterince kullanmadan 600 cc lik bir racing almaya kalkıyorsun.

Bence bu süper Ninja; hem bu ilk motorunu kullanma süresini uzatır hem de
125 cc den 600cc ye atlamak arasındaki arayı kapatır.

@seral

malesef üzülerek sana yine katılmıyorum...başlangıç yani ilk motor olarak ninja250 almanın gerek ağırlığı, gerek gaza tepkisi, gerekse sürüş karekteri gereği uygun olmadığını düşünüyorum...hepimiz bu tür yorumları yaparken acemi olduğumuz dönemleri unutup şimdiki durumumuzla değerlendirme yanlışına düşüyoruz malesef...keza kullanıcı yanlışlıkla gazı elinden kaçırsa bu çok kötü sonuçlar doğurabilir...hani CBR125 veya YZFR125'den sonra 600'lük için iyi bir geçiş motoru olur desen anlarım, ama başlangıç motoru olamaz...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
109
ARka teker cidden mobilet gibiymiş max 130 luk gibi görünüyor ona bir çare bulunursa 170-180 takılabiliniyorsa hyo alan olmaz bence... ama hyo da güzel hani :D
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Şahsi fikrimi sorarsanız racing motor deyince aklıma egzoz sesi ve sürat geliyor.
Şimdi adam 250 cc racing alacak, gidecek 600 lüklerle kapışmaya çalışcak
Sonra bu motor subap kıracak / kol cıkarcak..
Bunun örneklerini hyosung kullanıcılarında gördük.
Bunun fiyatının 10 bin lira civarında olacağını yazmışsınız.
11 bin ytl ye zebil gibi 2004 model 600 f ler var.
madem hıza meraklısınız öyle birşey alın 250 cc lerle çile çekmeyin derim
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
death, Yeni başlayanlar için zaten bu motor. İlk defa motor kullanmaya 600F le başlamak ne kadar doğru olur bilmiyorum.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Syriana
Ben de sana katılmıyorum... Bu motorda kaçıracağın gaz ancak motorun biraz tepmesine yarar başka bir işe yaramaz... 35-40 bg diyorsun , Hyo Gt250 30bg... Ama o süper bir başlangıç motoru.
Cbr125 her kullanıcıya hitap etmeyebilir , insanlarında hyo gibi makinelere yönelmeleri bundandır... Kawa da Hyo gibi bir makine. Gt250 sanki çok mu hafif. O da 160kg.
Insan 1000RR ile de başlayabilir ... Fakat bu onun yeteneğine ve kendini kontrol edebilmesine kaldığından genel olarak yanlış olarak değerlendirilir.
Yani büyük motorla başlamak genelde yanlıştır. Tavsiye edilmez.
Fakat bu Kawa o dediğimiz büyük motorlar kategorisinde değil. 40 bg'lik makine gaz açtığında bir anda altından kaçmaz... Ayrıca oturuş pozisyonu ve ağırlık bakımından yeni başlayanlar için Hyo'dan çok daha avantajlı olacağını düşünüyorum... Hoş o da Türkiyeye gelirse....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Direksiyon ? Pardon ama ben motosiklet görüyorum fotoğraflar da ve onun adı da direksiyon değil gidon.



Bikere onun adı gidon değil.... Dümen....:queen::queen:

Başlangıç motoru olmaz kanaatindeyim.... Mazallah adam yatırsa motoru oturur ağlar be......:queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hyosung GT 250R'den başlangıç motoru olabiliyorsa bundan hayde hayde olur kanaatindeyim.Gücü 250R'den fazla olabilir ama ona göre daha hafif ve oturuş şekli daha yumuşak.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
49
türkiye şartlarında ve yollarında gereksiz bir makina .
4 büyüklerin 250 cc sınıfında race makinaları mevcut ancak türkiyeye sokmazlar bunları 600 cc ler ellerinde patlar ciddi sıkıntılar yaşanır.
örnek bakınız hyosung gt250r.
fiyat olarakda 10000 ytl den aşşagı kesinlikle olmaz ancak o paralara çok temiz piyasası olan kolay alınabilir satılabilir servis yedek parça sıkıntısı olmayan marka/model bulabilirsiniz.
sonuç: ben olsam almam riskli en az 2 sene bekler takip ederim sonunu.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Black34, Borsadan kağıt almıyosun alt tarafı motor alıyorsun. :mrgreen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
49
Black34, Borsadan kağıt almıyosun alt tarafı motor alıyorsun. :mrgreen:
hadi yaaa motormu o hay allah bende kawasakinin hisseleri piyasaya sürülüyor sandım uzun vadede para kazandırır diye düşündüm
sen motor al o zaman boşver borsayı zarar edersin.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Syriana
Ben de sana katılmıyorum... Bu motorda kaçıracağın gaz ancak motorun biraz tepmesine yarar başka bir işe yaramaz... 35-40 bg diyorsun , Hyo Gt250 30bg... Ama o süper bir başlangıç motoru.
Cbr125 her kullanıcıya hitap etmeyebilir , insanlarında hyo gibi makinelere yönelmeleri bundandır... Kawa da Hyo gibi bir makine. Gt250 sanki çok mu hafif. O da 160kg.
Insan 1000RR ile de başlayabilir ... Fakat bu onun yeteneğine ve kendini kontrol edebilmesine kaldığından genel olarak yanlış olarak değerlendirilir.
Yani büyük motorla başlamak genelde yanlıştır. Tavsiye edilmez.
Fakat bu Kawa o dediğimiz büyük motorlar kategorisinde değil. 40 bg'lik makine gaz açtığında bir anda altından kaçmaz... Ayrıca oturuş pozisyonu ve ağırlık bakımından yeni başlayanlar için Hyo'dan çok daha avantajlı olacağını düşünüyorum... Hoş o da Türkiyeye gelirse....

@GorkeM

Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...

40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...

Edit:Görkem dediğin gibi kardeşim...iyi bir eğitim alındıktan sonra bu tarz motorlarla başlanabilir...ancak malesef ülkemiz gerçeği genelde kullanıcıların çoğunun ne doğru düzgün bir eğitim almaya zamanı oluyo nede bu iş için önceden bir bütçe ayırıyolar...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
arkadaslar bence gecis motoruyla baslangıc motorunu karıstırmayalım.baslangıc motoru ıcın 40 bg ınanılmaz bı rakam bence ama gecıs motoru ıcın konusuosak kı bence bu bır gecıs motoru o zaman 40 bg normal bı deger bence.

bu arada motor bana gore cok hos olmamıs ılk hyo'yu gordugumde carpılmıstım aynı sekılde cbr 125 ıde 600 cc lık ve 1000 cc lıkler ıcın konusmuorum bu carpılma olayını bence hepsı ılah.Bu motor ıcın bence degmez bu fıat evet hyo'ya da degmez ama dedıgınız gıbı alısmısız bu vergılere otvlere kımsenın sesını cıkardıgı yok ben dahıl..nesse alan ıcın konusuorum eger buraya gelırse Allah kazasız belasız surmek nasip etsın.bu dilegım herkes ıcın gecerlıdır....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@GorkeM

Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...

40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...

Eğer başlarken düzgün bir eğitim verilirse Gs500'de iyi bir başlangıç olabilir... Misal ben sürücü kursunda motosiklet kullanmayı Er-5 ile öğrendim. Ve scooter da kullanmama rağmen Er-5 çok daha rahat geldi. Çünkü kavrama daha kolay olabiliyor, daha kolay dönebiliyor ve durabiliyordu... Sonrasında dragstar'a geçtim...
Güç konusunda da , gücü kullanmak insanın kendine kalmış. Hoş bu makinanın hiçbir zaman 45 bg olacağını sanmıyorum ama... Bence bu motorla başlayan insanın tek sorunu (eğer kendine hakim olabiliyorsa) motoru olduğu yerde düşürmek olacaktır... Hakim olamıyorsa zaten today50 ile de başlasa onun için sorun olacaktır. Tamam Hyo veya Kawa ideal başlangıç motoru olmayacaktır fakat başlamak için bir seçenek olacaktır...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
sanki biraz ince gibi :)

Arkadaşım eski zzr250 ince değildi bu da ince olmaz eminim. 2004 modelinin fotolarını ekleyim yardımcı olur belki fikir açısından.

Üstündeki benim boyum 183 cm.:p
P6180127.jpg

P6180125.jpg

P6180124.jpg

P6180118.jpg

P6180116-1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst