- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
Okudum arkadaşım. Ama lafımın sebebi şu: 40 hp da olsa (...ki daha açıklanan bir şey yok.) özellikle racing motor seven/düşünen herkese 125 lik bir başlangıç uygun olmayabilir. 250 ler daha yerinde bir tercih olur bence...
Çünkü: 125 cc lerin çabuk sıkma ve yetmemesi durumu "bu bahara ne alsam" düşüncesine sokuyor insanı. Başlangıç motorunu yeterince kullanmadan 600 cc lik bir racing almaya kalkıyorsun.
Bence bu süper Ninja; hem bu ilk motorunu kullanma süresini uzatır hem de
125 cc den 600cc ye atlamak arasındaki arayı kapatır.
@seral
malesef üzülerek sana yine katılmıyorum...başlangıç yani ilk motor olarak ninja250 almanın gerek ağırlığı, gerek gaza tepkisi, gerekse sürüş karekteri gereği uygun olmadığını düşünüyorum...hepimiz bu tür yorumları yaparken acemi olduğumuz dönemleri unutup şimdiki durumumuzla değerlendirme yanlışına düşüyoruz malesef...keza kullanıcı yanlışlıkla gazı elinden kaçırsa bu çok kötü sonuçlar doğurabilir...hani CBR125 veya YZFR125'den sonra 600'lük için iyi bir geçiş motoru olur desen anlarım, ama başlangıç motoru olamaz...

