3500$ yaklaşık 5500 ytl.Vergisi (lüks,motorlu taşıt,egzos,lastiğin üzerindeki tırtık,ampul,sibop kapağı vergisi adı altında),gümrüğü derken bi 3000 daha koy eder 8500,ithalatçı firma burası Türkiye bana bu kar yetmez der 2000 daha köser eder 10500,ee bayide "ben efendi olayım,sürümden hakkımla kazanayım,nasılsa taş atıp kolum yorulmuyor,toptan-parakende arasındaki kar farkı bana yeter nasılsa" demez,2000 de o koyar oldumu 5 milyarlık motorun fiyatı 12500 ? Ama bu fiyat bile artık gözümüze normal geliyor öyle değilmi,alıştırdılar malesef.
Arkadaşlar burdan herkese söz veriyorum 12.000 ytl yi geçmezse ilk ben alıcam,gözü kapalı 600-500 cc den vazgeçicem.Ama ben yzf-r125 i 10.000 ytl nin altında tahmin etmiyorum,bu heralde 13-14 bin civarı olur ülkemizde ! Düşünsenize; tahminim 30 beygirlik bir motosiklet,V-TWİN motor (yani sesi var,titreşimi az),kalıplı gövde,abilerine göre düşük yakıt tüketimi ve muhtemelen 180 km/s yi zorlayabilecek bir makina ! Bundan yarısı kalitesinde ve özelliklerinde çin,hindistan,kore motorları 9.000 lerde geziyo ! Ancak bakarız 1 sene sıkılanlar satarsa 2.elini alırız.600cc de performanslı naked ler varken !