- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
kızlar hep babası gibi erkekleri beyenirlermiş
allahtan baban bana benzemio:queen:
Sen hiç gergerli abimizi görmedin anlaşılan.. Ya da kompleks yaptın :queen::queen::queen:
kızlar hep babası gibi erkekleri beyenirlermiş
allahtan baban bana benzemio:queen:
Tşkler..Tşkler..Bence zaten muratgergerli şahsiyeti GKN şahsiyetinden daha yakışıklı ve de karizmatik :queen:
Tşkler..Tşkler..
Valla gızım ben enson 2sene önce almıştım gazı..
Şimdi dizel araba..Benzinli motosiklet kullanıyorum..
Gazla uğraşmam bu saatten sonra..Hava bize göre değel be..
Gençlik bitti bizde..Sırası geldi mi verecen bayrağı..Ben verdim..
.
http://muratgergerli.blogspot.com/
Sen bayrağı versende vermesende gözümüzde aynısın babişko :wiinkk:
Söylediğin yaşta böyle çok fazla bi yaş olsa bari..
Hem bu yaşta gençlik gitti gibi cümleler kurma.. Bu seferde aYe kompleks yapıyo :cherry:
Öğrenirim yaa daha yaşım küçük, önümde uzun bi zaman var öğrenmek için:queen::queen::queen:Dohtor bu neee :queen:
![]()
Abi mütevazilik yapma, karizmatiksin işte kabul et:cat:
Sensin yaşlı, bunah cadı, sen git süpürgeye binmesini öğren![]()
Alma abim.. Biz kendi görüşümüzü dile getirdik.. :cat:Valla gaz almam.Billa gaz almam..
İşime yaramaz yaw..
Araba dizel.
Motosiklet benzinli.
Soba desen fuloil..
aYe benim siteye bi girsene bak bakim karizmamı..
.
http://muratgergerli.blogspot.com/
Karızma karizma havan batsın abiValla gaz almam.Billa gaz almam..
İşime yaramaz yaw..
Araba dizel.
Motosiklet benzinli.
Soba desen fuloil..
aYe benim siteye bi girsene bak bakim karizmamı..
.
http://muratgergerli.blogspot.com/
aha al sana tam bir özürlü,öbür tekeri niye koymuşlar bi tarafına mı takacan?
Sonra motorcular kötü diyolar yar:
Alma abim.. Biz kendi görüşümüzü dile getirdik.. :cat:
vışşşşşşşş
abi sen neymişin ya
murata bak dedin ama gizliden bende baktım
10 dakka saygı duruşundayım:cat:
Karızma karizma havan batsın abi![]()
..Tamam..Tamam. KARİZMAYIM...Utandırdınız valla beni yaw..![]()
Abi mütevazilik yapma, karizmatiksin işte kabul et:cat:
..Tamam..Tamam. KARİZMAYIM...Utandırdınız valla beni yaw..
Dışarı çıkıp ilk önüme geleni öpesim geldi şimdi bak..
Ama lojmanın içinde olsa olsa Noktadaki nöbetçi arkadaşlar olur..
Zaten adım çıkmış havalıya(motorcuyuz ya kıskanıyolar)..
Bide Havalı gey durumu olmasın..:queen::queen:
Ben konuştum mu kilit vuruluyo yaw..
Benden denetim..Moddan da kilit..r:
Ben konuştum mu kilit vuruluyo yaw..
Benden denetim..Moddan da kilit..r:
forrap para kazanma lınkını kılıtledı sohbete burdan devam
ya bişi sorcam konunun adı geyik muhabbetlerı bız burda sohbet edınce GEYİK mi oluoz:queen:
nasıl kılıt bunlar asma mı, bu kilitleri maymuncukla acamazmıyız![]()
Konunun adı "rüzgar hakan" :queen: