Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bence zaten muratgergerli şahsiyeti GKN şahsiyetinden daha yakışıklı ve de karizmatik :queen:
Tşkler..Tşkler..
Valla gızım ben enson 2sene önce almıştım gazı..
Şimdi dizel araba..Benzinli motosiklet kullanıyorum..
Gazla uğraşmam bu saatten sonra..Hava bize göre değel be..
Gençlik bitti bizde..Sırası geldi mi verecen bayrağı..Ben verdim..
.
http://muratgergerli.blogspot.com/
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben gergerli abiyi son msj dan hariç tutuyorum
abim sen bakma bunlara, seviyorum seni, gözümsün:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tşkler..Tşkler..
Valla gızım ben enson 2sene önce almıştım gazı..
Şimdi dizel araba..Benzinli motosiklet kullanıyorum..
Gazla uğraşmam bu saatten sonra..Hava bize göre değel be..
Gençlik bitti bizde..Sırası geldi mi verecen bayrağı..Ben verdim..
.
http://muratgergerli.blogspot.com/

Sen bayrağı versende vermesende gözümüzde aynısın babişko :wiinkk:
Söylediğin yaşta böyle çok fazla bi yaş olsa bari..
Hem bu yaşta gençlik gitti gibi cümleler kurma.. Bu seferde aYe kompleks yapıyo :cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dohtor bu neee :queen:

Karak%C3%B6pr%C3%BCden.bmp


Abi mütevazilik yapma, karizmatiksin işte kabul et:cat:

Sen bayrağı versende vermesende gözümüzde aynısın babişko :wiinkk:
Söylediğin yaşta böyle çok fazla bi yaş olsa bari..
Hem bu yaşta gençlik gitti gibi cümleler kurma.. Bu seferde aYe kompleks yapıyo :cherry:

Sensin yaşlı, bunah cadı, sen git süpürgeye binmesini öğren:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Dohtor bu neee :queen:

Karak%C3%B6pr%C3%BCden.bmp


Abi mütevazilik yapma, karizmatiksin işte kabul et:cat:



Sensin yaşlı, bunah cadı, sen git süpürgeye binmesini öğren:p
Öğrenirim yaa daha yaşım küçük, önümde uzun bi zaman var öğrenmek için:queen::queen::queen:
Valla gaz almam.Billa gaz almam..
İşime yaramaz yaw..
Araba dizel.
Motosiklet benzinli.
Soba desen fuloil..
aYe benim siteye bi girsene bak bakim karizmamı..
.
http://muratgergerli.blogspot.com/
Alma abim.. Biz kendi görüşümüzü dile getirdik.. :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vışşşşşşşş
abi sen neymişin ya
murata bak dedin ama gizliden bende baktım:p
10 dakka saygı duruşundayım:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Alma abim.. Biz kendi görüşümüzü dile getirdik.. :cat:

vışşşşşşşş
abi sen neymişin ya
murata bak dedin ama gizliden bende baktım:p
10 dakka saygı duruşundayım:cat:

Karızma karizma havan batsın abi:p

Karak%C3%B6pr%C3%BCden.bmp


Abi mütevazilik yapma, karizmatiksin işte kabul et:cat:
..Tamam..Tamam. KARİZMAYIM...Utandırdınız valla beni yaw..
Dışarı çıkıp ilk önüme geleni öpesim geldi şimdi bak..
Ama lojmanın içinde olsa olsa Noktadaki nöbetçi arkadaşlar olur..
Zaten adım çıkmış havalıya(motorcuyuz ya kıskanıyolar)..
Bide Havalı gey durumu olmasın..:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
..Tamam..Tamam. KARİZMAYIM...Utandırdınız valla beni yaw..
Dışarı çıkıp ilk önüme geleni öpesim geldi şimdi bak..
Ama lojmanın içinde olsa olsa Noktadaki nöbetçi arkadaşlar olur..
Zaten adım çıkmış havalıya(motorcuyuz ya kıskanıyolar)..
Bide Havalı gey durumu olmasın..:queen::queen:

Abi sen aYeyi öp o zaten senin yerine her önüne geleni öper :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
forrap para kazanma lınkını kılıtledı sohbete burdan devam :p

aYe delilleri yoq ettım :D
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Konunun adı "rüzgar hakan" :queen:

vıyk bende bısıler oldugunu fark ettım ama caktırmadım kendımı angut gıbı hıssettım ::utangac: 1 forumda 15 sayfa acarsam olacagı bu ehgeu :D delilleri yoq etttım :) sende yaptıgın alıntıyı sil bakıyım gormıyım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst