Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Trafiği alt üst eden Yıldız, araç sürücülerinin motorculara saygı göstermemesinden de yakındı.
İstanbul trafiğinde tehlikeli esen 'Rüzgar Hakan' Galata Köprüsü'nü geçtikten sonra gözden kayboldu.
DEMİŞ SAYIN GERİZEKALI ARKADAŞAMIZ...

Sen yap orada o hareketi kimseye saygı göstermeden sonra onlardan saygı bekle.Ya bunlar yüzünden bizimde adımız kötüye çıkıyor ya :pr::pr::pr::farao:

evet arkadaşım haklısın tüm mt camiasını adını kötüye çıkarmış yanlış
bende olsam artık o mt ciye saygı duymam saygıyı haketmiyor
rüzgar hakan :farao::farao:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Sayın İhtiyar, ben anneannemin lafından devamla şöyle demek istiyorum, insanı heyvan mahlukatından ayıran kendini tutma becerisidir:mrgreen: sonuçta Eşek şeedince kızılmaz ama İnsan Şeyedince öyloe değil:mrgreen:
şimdi ben anlamadım bu adam motorun üstünde osuruyor mu?:silent:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
puhah ahahaa a bu neyaaaaaa arkadaş karaköyde takılıyo (((:) acelesi var galiba nereye yetişiyosa artık ????? :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
rüzgar hakan mış bak hele lennn bana da Roket Hasan derler uçamıyanından:flower:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
69
Cok harbi delikanliymis, helal olsun....Mangal gibi yürek var adamda......

Yanliz kendisinden daha baska showlar da bekliyorum...Lütfen biraz daha

tehlikeli olsun ....Mümkünse yaya gecitlerinin hemen yanlari, trafigin daha

yogun oldugu yerler örnek olarak sayilabilir.....

Nazar etmeyelim ne olur, calisalim bizimde olur....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
manyak herif. inşallah toslar biyere de görür neymiş şow yapmak. la biz bazen aradan geçerken kolumuz filan aynaya değiyo da demediğini bırakıyolar adam neler yapıyo... yani bişe dicem ama kızmayın bana belki bu yakışıyo bu adama: görmemişin bi racing'i olmuş tutmuş paso tekere kalkmış :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
valla bravo benden 1000 puan değerinde bir 10 puan aldı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar sizde aynen haber ajansı gibi pireyi deve yaptınız yani:pr:
gördüğümkadarıyla adam habercilerle ortak çalışıyo ve eskazaa tekere kaldırıyo motosikleti.trafikteki durumuna gelince hiçte yazıldığı gibi gitmiyo.
yani isterseniz kızın ama onun gidişi benim ene yavaş halimdende beter ama malum biz ekmek peşindeyiz oysa haber olma peşinde ama daha çok ekmek yemesi lazım tabiki hayatta kalırsa.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ne diyim şimdi ben he ne diyim biz iki teker üstünde zor gidiyos saygı bekliyos adam tek teker üstünde artist saygımı bekliyoo ayıpp bizi böle tanıtmasınlar abiiii
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Allah akıl fikir versin..Başka bişey demiyorum.
Ayrıca olaya sessizkalan meslektaşlarımı da kınıyorum..:pr:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar zannedersem çoğunuz sadece yazıyı okuyupta cevap yazmışsınız.
aslında ben bu rüzgar hakanı tanıyomuşum ama okadar samimi deiliz oda bir kurye ve yazıldığı kadar da deil aslından çok sakin birisi ama dediğim gibi bu haberciler her zaman olduğu gibi her şeyi abartıyolar.
rüzgar hakan dediğim gibi kurye ve o 600rr la çalışıyo ama şimdi şu resme bi bakın asıl trafik canavarı omu yoksam benzinliğin içinde bile hız yapan bu minibüsçümü.
0074ol4.jpg

bu canavarda bu sabah sefaköyde tunç petrole sigara almak için girdim ve hemen arkamdan tam gaz girdi ve naptığını kendiside bilmiyodu galiba ve gelip benzin almakta olan adama güzelce bi vurdu.
şimdi ikisi arasında acaba kim daha büyük trafik canavarı???
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
arkadaşlar zannedersem çoğunuz sadece yazıyı okuyupta cevap yazmışsınız.
aslında ben bu rüzgar hakanı tanıyomuşum ama okadar samimi deiliz oda bir kurye ve yazıldığı kadar da deil aslından çok sakin birisi ama dediğim gibi bu haberciler her zaman olduğu gibi her şeyi abartıyolar.
rüzgar hakan dediğim gibi kurye ve o 600rr la çalışıyo ama şimdi şu resme bi bakın asıl trafik canavarı omu yoksam benzinliğin içinde bile hız yapan bu minibüsçümü.
0074ol4.jpg

bu canavarda bu sabah sefaköyde tunç petrole sigara almak için girdim ve hemen arkamdan tam gaz girdi ve naptığını kendiside bilmiyodu galiba ve gelip benzin almakta olan adama güzelce bi vurdu.
şimdi ikisi arasında acaba kim daha büyük trafik canavarı???

Al işte... olay budur... 40-50km hızla giden trafik kültüründen araç sürmekten bihaber öküzler...:farao:

Bugün bir kamyon, eğer aynadan kamyonu görünce olucakları anlayıp, panikle vitesi D ye takıp gazlamasaydım yine park halindeyken aracıma çarpıcaktı.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst