- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
Bugün bir kamyon, eğer aynadan kamyonu görünce olucakları anlayıp, panikle vitesi D ye takıp gazlamasaydım yine park halindeyken aracıma çarpıcaktı.
varan 1
nedir bu minübüsçü dehşetinden çektigimiz yyawww
bu da varan 2, varan 3 de taksiciler ile halk otobüsçüleri arasında gidip geliyo, genelleme yapmıyorum ama çoğu böyle malesef, ayrıca bu rüzgar hakan böyle devam ederse yakında ölü hakan olarak lakabı değişebilir kanımca :farao: