Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Bugün bir kamyon, eğer aynadan kamyonu görünce olucakları anlayıp, panikle vitesi D ye takıp gazlamasaydım yine park halindeyken aracıma çarpıcaktı.

varan 1


nedir bu minübüsçü dehşetinden çektigimiz yyawww

bu da varan 2, varan 3 de taksiciler ile halk otobüsçüleri arasında gidip geliyo, genelleme yapmıyorum ama çoğu böyle malesef, ayrıca bu rüzgar hakan böyle devam ederse yakında ölü hakan olarak lakabı değişebilir kanımca :farao:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/39280-korkunc-gercekler.html

Siz birde burdaki kaza istatistiklerine bir bakın

Kim miş rüzgar kimmiş canavar

Ayrıca çekimlere dikkat ettiyseniz gayet güzel. Olağan trafikte çekilmiş birşey yok adamla randevulaşıp durup durup çekim yapmışlar büyük ihtimalle bize şow yap yapabileceğin bu kadarmı daha neler yapılır bu makinayla gibi sözlerle gazladıklarını tahmın ediyorum.

Habercilerin o motosikletin tekerleğinden daha hızlı dönebildiklerine kalıbımı basarım
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/39280-korkunc-gercekler.html

Siz birde burdaki kaza istatistiklerine bir bakın

Kim miş rüzgar kimmiş canavar

Ayrıca çekimlere dikkat ettiyseniz gayet güzel. Olağan trafikte çekilmiş birşey yok adamla randevulaşıp durup durup çekim yapmışlar büyük ihtimalle bize şow yap yapabileceğin bu kadarmı daha neler yapılır bu makinayla gibi sözlerle gazladıklarını tahmın ediyorum.

Habercilerin o motosikletin tekerleğinden daha hızlı dönebildiklerine kalıbımı basarım

Siyah kısımdaki yoruma fazlasıyla katılıyorum, ki zaten videoyu izleyince gaz verip yaptırttıkları gülerek(kişnercesine) çektikleri görülüyor.:)

Verdiğin link'e bakınca siyah olmayan kısıma da tam not verdim...

Baz olarak 2005 yılı alındığında ortalama her 3 otobüsten 1'i kazaya karışırken, bu oran motosiklette 70'de 1'e düşüyor.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
25 yildir motor ustundeymis daha tekere zor getirio 600rr i versem acaba hayabusayla yapabilirmi??
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şindi çok mantıklı gelmicek belki ama
bu tip hareketleri racing kullanıcıların en az %50 si yapıyo
hemde bu elemandan kat kat ii..
bende burda azda olsa bi medya abartması var..

bakmayın kötü kötü, tabiki tasvip etmiyorum:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
şindi çok mantıklı gelmicek belki ama
bu tip hareketleri racing kullanıcıların en az %50 si yapıyo
hemde bu elemandan kat kat ii..
bende burda azda olsa bi medya abartması var..

bakmayın kötü kötü, tabiki tasvip etmiyorum:p

kanka hiç bu kadar kötüsünü görmüşmüydün % 50 lik kısımda :queen::mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ulen danaa sen böle hareketler yaparsan sana saygı duyarlar mı demezler mi adama :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kanka hiç bu kadar kötüsünü görmüşmüydün % 50 lik kısımda :queen::mrgreen:

:cat: :cat:

bu arada konuya yazanlardan birini tekerde yada sıkarken görürsem lastiğine raptiye atarım şelefsizim:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/39280-korkunc-gercekler.html

Siz birde burdaki kaza istatistiklerine bir bakın

Kim miş rüzgar kimmiş canavar

Ayrıca çekimlere dikkat ettiyseniz gayet güzel. Olağan trafikte çekilmiş birşey yok adamla randevulaşıp durup durup çekim yapmışlar büyük ihtimalle bize şow yap yapabileceğin bu kadarmı daha neler yapılır bu makinayla gibi sözlerle gazladıklarını tahmın ediyorum.

Habercilerin o motosikletin tekerleğinden daha hızlı dönebildiklerine kalıbımı basarım


sana tamamen katılıyom vermişler gazı elemana oda elinden geldiği kadarıyla bişeyler yapmaya çalışıyo ama eminimki hakkında çıkan yazıları görmemiştir.
zaten görse heralde gidip boğacak haberi yapanları...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
trafik canavarı bu olsa gerek :)

canavarzn5.jpg


bu da bizim amca oğlu, ne kadarda benziyolar dimi:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
abi mesleki yeteneğinden dolayı çözdün sen olayı, ben karmaşık durumlarda kendimi amcaoğle diye nüksederim:p
Yok paşam ya..
Sana benzeyemez..Ne kadarda düşerken hasar alsa sana benzeyemez..
O sendeki yakışıklılık bende olsun..
Bide R1 im olsun..Yutardım ozaman İstanbul'u..:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Tutuklu yargılanmak üzre seni alıkoyuyorum :queen::queen:

babayı alıkoyarsın sen:p
gergerli babasıı gell, alıkoycakmış seni:cherry:
görev başında polisi alıkoymak suçından kurtuluyorum pınardan:queen:

Yok paşam ya..
Sana benzeyemez..Ne kadarda düşerken hasar alsa sana benzeyemez..
O sendeki yakışıklılık bende olsun..
Bide R1 im olsun..Yutardım ozaman İstanbul'u..:rendeer:

taam abi yahşıklılık benden, r1 senden
gel güçlerimizi birleştirelim:p
yada sen benden bi daire al ben gidip bi r6 alim kendime olssun bitsin:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bence zaten muratgergerli şahsiyeti GKN şahsiyetinden daha yakışıklı ve de karizmatik :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst