2007 -> Yeni yılınız kutlu olsun -> 2008

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
acısıyla tatlısıyla 2007 yılını geride bırakıp 2008 yılına adım atıyoruz..yeni yılın tüm M.T ailesine mutluluk huzur getirmesini diler kazasız belasız barış içerisinde 2008 yılını geçirmemiz dileğiyle yeni yılınızı kutlarım...hoşca kalın:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Teşekkür ederiz cemal abicim... hepimize yeni mutlu, sağlıklı yıllar......:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mutlu yıllar diliyorum herkeslere :) Motosikleti olmayanlar kavuşur inşallah.. :)

Not ; Yılbaşında napıcaksın diye sormayın lütfen... Benim için diğer günlerden farkı yok.. Sadece yeni yıl işte.. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
cemal abı saol :) hepınızın yenı yılı kutlu ve mutlu olsun . yenı yılın bana ve tugce ablaya cbr 125 getırmesı dılegıyle :))
http://www.youtube.com/watch?v=tGv8QbiornE

yılbasında yapcaklarım : uyancam yemek yıcem pc basına geccem tv ızlıcem yıne yemek yıcem pc basına geccem yatıcam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
cemal abı saol :) hepınızın yenı yılı kutlu ve mutlu olsun . yenı yılın bana ve tugce ablaya cbr 125 getırmesı dılegıyle :))


yılbasında yapcaklarım : uyancam yemek yıcem pc basına geccem tv ızlıcem yıne yemek yıcem pc basına geccem yatıcam :)

bizde tam onu konuşuoduk.. valla ben gerekli çalışmaları ayarlıorum sende ayarlan yeni yılda vın vın gidelim:cherry::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bizde tam onu konuşuoduk.. valla ben gerekli çalışmaları ayarlıorum sende ayarlan yeni yılda vın vın gidelim:cherry::mrgreen:

ne çalısması onu anlamadım :) . yenı yılda ben kesın vın vın gıtcemde ne zaman bellı deıl bana kalsa hemen yarın alcam ama babam dıo kış bıtsın felan :) en fazla marta kadar dayanabılırım ınsallah bu sene kar felan yagmazda subat gıbı alabılırım :)

şimdilik son mesajım işe gıdıom 22.15 gıbı gelırım :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yeni yılda tüm dilekleriniz gerçek olsun ... hepimize saglık ve mutluluk getirsin .. motosikletlerimizin ömrünü uzatsın .. manetleri sıkan ellerimize zeval vermesin .. sevgisiz ve aşksız bırakmasın.. bize bahşedilen gücün .son teknolojinin yeni nesil aleminyum monokok şaseden , ohlins amortisörlerden ,forged pistonlardan , iridyum bujilerden, hava filitrelerinden, maveric jantlardan, viskoteksi arttırımış motor yaglarından, enjeksiyonlu ve 4 zamanlı motor sisteminden,turbo kitlerinden mahrum etmesin ((((((((:) yeni yılınız kutlu oooolllllsssuuuunnnn
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Teşekkürler Cemal abi, yeni yıl herkese mutluluk getirsin:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
2008 e yeni bir hayat ile başlıyorum.. 2007 den eser kalmadı bende pek.. 8 uğurlu rakamımdır, inşallah uğurunu tam anlamıyla gösterir.. Bu yıldan çok fazla beklentim var umarım hayal kırıklığına uğramam..

Herkesin yeni yılını kutluyorum, 2008 herkese mutluluk getirsin.. Mutluluk gelsinde gerisi nasıl olsa kolay dimi :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
image8aapb8.jpg


img4527sv0.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
[YT]c_pHl-2PMOI[/YT]
Tüm motosiklet tutkunlarının yeni yılı sağlıklı mutlu kazasız belasız geçmesi dileğiyle. Nice senelere hep birlikte...
hohoho_smiley.gif
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
herkesin yeni yılı kutlu olsun bu yeni yıl herkesiçin hayırlı olur inşallah...dilerimki hiç ölümle sonuçlanan kazalar olmaz 2007 de çok dostumu ve sevdiğimi kaybetdim...
Mutlu YılLar
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Oooo cemal abim sağolasın...seninde yeni yılın kutlu olsun...iyi dileklerin içinde teşekkürler...umarım 2008 motosiklet camiası için olumlu adımların atıldığı kazaların çok az yaşandığı güzel bir yıl olur...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yeni Yıl Mesajlarınız

::152::Öncelikle yeni yıla girmemize birkaç gün kala herkesin yeni yılını kutlarım.Her sene klasiktir ya yeni yıldan beklentiniz nedir olayı falan bu da onlardan işte...
::152::Benim yeni yıldan dileğim öncelikle mutlu,huzurlu ve sevgi dolu bir yıl olmasıdır.Umarım 2008 yılı motosikletçilerin ve motosikletlerin yılı olur ve inşallah artık trafikte farkedilmeye başlarız.Arkadaşlar hepinize tekrar mutlu seneler.Umarım sizler ve benim için güzel,kazasız,belasız ve istediğimiz gibi bir yıl olur 2008...Allah hepinizi korusun arkadaşlar...:rendeer:

::152::Arkadaşlar Herkes Yeni Yıl Mesajını veya Dileğini Yazsın Hadi Bakalım::152::



::152::::152::MUTLU YILLAR::152::::152::​

santa2005gvazr4.jpg
santadeliverysn6.jpg
santaft1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
:queen: benim isteğim oluyor gibi. bişeyy, ben o yüzden sıramı başkalarına veriyorumm , hadi nice mutlu yıllara,, sağlık, sıhhat ,bolluk bereket,dolu, inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst