- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Efendy_iso
yha bilader ciddi bir soru soracagim...
sen gerrcekten terliklemi motora biniyorsun?
evet abi ben her zaman terlikle sürerim motoru
Efendy_iso
yha bilader ciddi bir soru soracagim...
sen gerrcekten terliklemi motora biniyorsun?
pınar smilesiz cümle kurabiliomusun çok merak ettim![]()
Evet bu sorunun yanıtını merak ediyoruz.. Kamuoyunu merakta bırakma isocan..
Harbi harbi ciddi bi soru işte :queen:
Bak şimdide aynı meraka ben düştüm.. Sen kurabiliyo musun :cherry:
Det.. Edepsiss terliksi motorcu senine bağırıyan beee civap virdik yaaa ( kakılmış misali ):queen:
Yazıyı donuk ve soğuk bırakmamak için icat edilmiş bu smileyler zaten.. Kullan kardeş çekinme kendi malınmış gibi :cherry:çok qüzel smilesiz cümle kurarım...
ama öle kurunca da çok ciddi bozma amaçlı konuşuyomuş gibin hissediom kendimi![]()
herhalde arkads yeni motoruyla turluyor...
ben tek bir kisi bilirim motora ciplak ayak binen oda stell spor salonunda can die biri var o...onunlada gorusmuorum artik bu davranisindan oturu![]()
herhalde arkads yeni motoruyla turluyor...
ben tek bir kisi bilirim motora ciplak ayak binen oda stell spor salonunda can die biri var o...onunlada gorusmuorum artik bu davranisindan oturu![]()
benimki yaştan değil saygıdan abi ,bu arada 22 yaşındayım:rendeer:
o stell deki can dediğin adam hem stellde değil "steel" da hemde 10 numara bir insandır ..
çıplak ayakla bindiyse bile eminim qeyiğinedir o bile yakışır hatta abime.
pınarr bak smilesiz soğuk ve donuk bir cümle kurdum.. ama yakıştı ha![]()
Dayanamadın yine deiştirip smileyi ekledin ama :cherry:o stell deki can dediğin adam hem stellde değil "steel" da hemde 10 numara bir insandır ..
çıplak ayakla bindiyse bile eminim qeyiğinedir o bile yakışır hatta abime.
pınarr bak smilesiz soğuk ve donuk bir cümle kurdum.. ama yakıştı ha![]()
Abla diyceeniz bundan soona banayasitmisiz kardess.acaip bi motor ozlemi bastirdi vallahi acilen gelmem lazim benim adanaya...
her nerdeyse stell midir steel mi neyse iste.peki bizi canla beraber hic gomedinmi hep iki hayabusa dolasirdik???
Dayanamadın yine deiştirip smileyi ekledin ama :cherry:
Abla diyceeniz bundan soona bana
Hayabusalılar benim motora çok bi şaşkın bakıyolar.. İzmit körfeze giderken yanımdan ayrılmadılar hattaaa :cherry:
peki abla kac cc senin saskin baktiran makina:bounce:
Dayanamadın yine deiştirip smileyi ekledin ama :cherry:
Abla diyceeniz bundan soona bana
Hayabusalılar benim motora çok bi şaşkın bakıyolar.. İzmit körfeze giderken yanımdan ayrılmadılar hattaaa :cherry:
sen kaç yaşındaydın 35 miydii yok yane öyle anımsadım bi ann bu arada ablammmmmmmmmmcc'sine bakmıyolarda sanamı bakıyolar allah aşkına gözeller gözelii:queen:
ltf06 senin motor mavi gri bi hayabusamıı![]()
Arkadaşlar çok teşekkür ederim, Allah herkese hayalini kurduğu motoru almayı nasip etsin:rendeer:
Her iki taraf ta bizden.ikinize de hayırlı olsun dileklerimi sunar,motorun yeni sahibine iyi sürüşler dilerim
abi sen öyle demişsin ama,benim hayalim 600 RR'dı onu da sen aldın:mrgreen: