Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
hee bu motorumu sattın bende resimini begenmiş masaüstüne koymuştum:)hayırlı olsun satanada alanada:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Hayırlı, uğurlu olsun, kazasız bol ve keyifli sürüşler efendy_iso :rendeer:

BUnReCU hanım sizede yaptığınız satış / kazık da diyebiliriz, bereketli olsun efem :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pınaaarrrrrrrrrrr yavvv kendini feminen bi akımın rüzgarına bırakma yada bırakıpta burcudan yana olma çünkü o bayan değil androit:queen:

yav kanka aslında çokta şerefli bi makina değil hatta biraz şerefsiz bi makina insan sahibini her viteste üstünden atmaya kalkarmı yaaaa:queen:

Ben feminenlerden yanayım, androit mandroit beni bağlamaz olm :queen:

Mal sahibine çekermiş sözünü bir kez daha kıvançla hatırlıyoruz :queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abi yeter daha yazmayın bu topice şımaracak iice :p
moderatorlar topic amacına ulaştı fazlasıyla totosunu kaldırdı isonun :p
kilit rica ediyorum :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
burda alenen moderatorlere "yancı" söyleminde bulunuldu.Modlar tarafsızdır. sen bu söyleminle modluk kriterlerini zedeledin.
Kilit de kurtarmaz artık.Arkadaşın üyeliğinin süresiz iptalini rica ediyorum :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın:p

Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram:p

Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın:p

Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram:p

Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş:)

densiz işte :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın:p

Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram:p

Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş:)

yav murat kusura bakmaa yaaa, nasıl çekmezz telefonn hayret bişiyyy, kardeş 322 3291385 buda yerel telefonnn, dönüşte mutlaka ara ,artık senle görüşmeden istanbula dönersennn yakarım bu telefonu :rendeer:


ipmelik yapma maliii:queen:

kurtarıcam seni bu bataktan kankacım...çekicem kurtarıcam...:p

abi zaten tek tutar dalım sensinn ,abi çek kurtar beni bataktann yoksa kötü yola düşecemm:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Olm ben 600rr a üzülüyorum.. Sen kötü yola onu düşürürsün gibi geliyo bana :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst