- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
puhahahahaha:mrgreen::mrgreen:
Ah ulen böyle zamanda yolculuk yapan bir motorumuz olmadı.:salut::mrgreen:
Güle güle kullan iso. :rendeer:
Son düzenleme:
puhahahahaha:mrgreen::mrgreen:
Ah ulen böyle zamanda yolculuk yapan bir motorumuz olmadı.:salut::mrgreen:
Güe güle kullan iso. :rendeer:
Pınaaarrrrrrrrrrr yavvv kendini feminen bi akımın rüzgarına bırakma yada bırakıpta burcudan yana olma çünkü o bayan değil androit:queen:
yav kanka aslında çokta şerefli bi makina değil hatta biraz şerefsiz bi makina insan sahibini her viteste üstünden atmaya kalkarmı yaaaa:queen:
Mal sahibine çekermiş sözünü bir kez daha kıvançla hatırlıyoruz :queen::queen:
Şimdi sen bana neeee ,nası yaneeeeeeeeee:cherry:
İsocan bayramın hayırlı olsun....:rendeer::rendeer:
Gülegüle tekere gelesin..:wiinkk:
abi yeter daha yazmayın bu topice şımaracak iice
moderatorlar topic amacına ulaştı fazlasıyla totosunu kaldırdı isonun
kilit rica ediyorum![]()
len buldunuz kaymak gibi çocuğu geçin dalganızı bakalımm ,saolasın kardeşimm:rendeer:
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın
Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram
Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş![]()
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın
Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram
Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş![]()
densiz işte![]()
kurtarıcam seni bu bataktan kankacım...çekicem kurtarıcam...![]()
Olm ben 600rr a üzülüyorum.. Sen kötü yola onu düşürürsün gibi geliyo bana :queen: