Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
herhalde arkads yeni motoruyla turluyor...

ben tek bir kisi bilirim motora ciplak ayak binen oda stell spor salonunda can die biri var o...onunlada gorusmuorum artik bu davranisindan oturu:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
kardesss sen abi dionda belki bendende buyuk cikabilirsin....yas kac senin???
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
herhalde arkads yeni motoruyla turluyor...

ben tek bir kisi bilirim motora ciplak ayak binen oda stell spor salonunda can die biri var o...onunlada gorusmuorum artik bu davranisindan oturu:p

o stell deki can dediğin adam hem stellde değil "steel" da hemde 10 numara bir insandır ..
çıplak ayakla bindiyse bile eminim qeyiğinedir o bile yakışır hatta abime.

pınarr bak smilesiz soğuk ve donuk bir cümle kurdum.. ama yakıştı ha :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
benimki yaştan değil saygıdan abi ,bu arada 22 yaşındayım:rendeer:

yasitmisiz kardess.acaip bi motor ozlemi bastirdi vallahi acilen gelmem lazim benim adanaya...

o stell deki can dediğin adam hem stellde değil "steel" da hemde 10 numara bir insandır ..
çıplak ayakla bindiyse bile eminim qeyiğinedir o bile yakışır hatta abime.

pınarr bak smilesiz soğuk ve donuk bir cümle kurdum.. ama yakıştı ha :p


her nerdeyse stell midir steel mi neyse iste.peki bizi canla beraber hic gomedinmi hep iki hayabusa dolasirdik???
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
o stell deki can dediğin adam hem stellde değil "steel" da hemde 10 numara bir insandır ..
çıplak ayakla bindiyse bile eminim qeyiğinedir o bile yakışır hatta abime.

pınarr bak smilesiz soğuk ve donuk bir cümle kurdum.. ama yakıştı ha :p
Dayanamadın yine deiştirip smileyi ekledin ama :cherry:
yasitmisiz kardess.acaip bi motor ozlemi bastirdi vallahi acilen gelmem lazim benim adanaya...

her nerdeyse stell midir steel mi neyse iste.peki bizi canla beraber hic gomedinmi hep iki hayabusa dolasirdik???
Abla diyceeniz bundan soona bana :p
Hayabusalılar benim motora çok bi şaşkın bakıyolar.. İzmit körfeze giderken yanımdan ayrılmadılar hattaaa :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Dayanamadın yine deiştirip smileyi ekledin ama :cherry:

Abla diyceeniz bundan soona bana :p
Hayabusalılar benim motora çok bi şaşkın bakıyolar.. İzmit körfeze giderken yanımdan ayrılmadılar hattaaa :cherry:

peki abla kac cc senin saskin baktiran makina:bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Dayanamadın yine deiştirip smileyi ekledin ama :cherry:

Abla diyceeniz bundan soona bana :p
Hayabusalılar benim motora çok bi şaşkın bakıyolar.. İzmit körfeze giderken yanımdan ayrılmadılar hattaaa :cherry:

sen kaç yaşındaydın 35 miydii yok yane öyle anımsadım bi ann bu arada ablammmmmmmmmm:pcc'sine bakmıyolarda sanamı bakıyolar allah aşkına gözeller gözelii:queen:

ltf06 senin motor mavi gri bi hayabusamıı:)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
o zaman onlarin saskinligini ben sana sooooleeeeeim
motorun dagilirsa die yardim amacli yanindan ayrilmiolardir:p:p

biliomusunuz ben hic kucuk makina kullanmadim direk hayabusa verdiler.... ve kucuk korkutuo beni

sen kaç yaşındaydın 35 miydii yok yane öyle anımsadım bi ann bu arada ablammmmmmmmmm:pcc'sine bakmıyolarda sanamı bakıyolar allah aşkına gözeller gözelii:queen:

ltf06 senin motor mavi gri bi hayabusamıı:)


evetttt:cat: o ama iki tane vardi bisde bi 2001 bide 2006 simdi 2006 duruo
oda mavi gri
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Her iki taraf ta bizden.ikinize de hayırlı olsun dileklerimi sunar,motorun yeni sahibine iyi sürüşler dilerim
Arkadaşlar çok teşekkür ederim, Allah herkese hayalini kurduğu motoru almayı nasip etsin:rendeer:

abi sen öyle demişsin ama,benim hayalim 600 RR'dı onu da sen aldın:mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
o zaman mc'te 10 metre içinde 80 kere ara gazı veren sensinn,başında beyaz bi şapkayla :) bir iki ay önce:p

Her iki taraf ta bizden.ikinize de hayırlı olsun dileklerimi sunar,motorun yeni sahibine iyi sürüşler dilerim


abi sen öyle demişsin ama,benim hayalim 600 RR'dı onu da sen aldın:mrgreen:

Abi yeterki niyet ett ,ettinmi sanada çıkar bi tanee, piyasada 600rr 'mı yok sanki alırsın inşallah bi tane:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yok ama motor arkadasta kaldi ailem bilmio die belki onlardir ben 7.aydan beridir americadayim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst