Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Neyse 1-2 saate kadar adanada olurum, adana tayfasının başına fena ekşiycem, efendy iso telefonunu kapalı tutman hakkında hayırlı olur, acaip çaysadımmm
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın:p

Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram:p

Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş:)

Bence kastii yapılmış bi davranıştır bu :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
oooooooooo iso kardeş yakışır hayırlı olsun darısı bizlere olsun burcu duy sesimiz öyle gezlerde dolaşması değil el bizde büyültelim motoru
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
boyle arkadaslıklar ne kadar guzel.....hayırlı olsun arkadasım...makına 10 numara...
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
İsocum hayırlı ugurlu olsun kardesım Allah kaza bela vermesın...
Adana sokaklarına yeni bi egsoz sesi daha maşşalah çiçek gibi makine güle güle bin darısı başımıza...:cat::rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
600Rr alcana önce çeken bir telefon alsaydın:p

Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram:p

Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş:)
aYe ismail yüzünden adana insanını yanlış tanımanı istemem.Adana ya geleceğin zaman sen bana pm at.İsodan hayır gelmez :p
yav murat kusura bakmaa yaaa, nasıl çekmezz telefonn hayret bişiyyy, kardeş 322 3291385 buda yerel telefonnn, dönüşte mutlaka ara ,artık senle görüşmeden istanbula dönersennn yakarım bu telefonu :rendeer:
regional phone :p


ipmelik yapma maliii:queen:

terbiyesiz :p

abi zaten tek tutar dalım sensinn ,abi çek kurtar beni bataktann yoksa kötü yola düşecemm:cherry:
La metehana nası tanıttıysan kendini adam seni sevio be :p ama bak pınarı kandıramamışsın :p
Olm ben 600rr a üzülüyorum.. Sen kötü yola onu düşürürsün gibi geliyo bana :queen:
yazık zaten tüm gün yatıyo motor.. dün bi baktım kızcağıza dert yandı paso..:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aYe ismail yüzünden adana insanını yanlış tanımanı istemem.Adana ya geleceğin zaman sen bana pm at.İsodan hayır gelmez :p

La metehana nası tanıttıysan kendini adam seni sevio be :p ama bak pınarı kandıramamışsın :p

yazık zaten tüm gün yatıyo motor.. dün bi baktım kızcağıza dert yandı paso..:)

yavvv murat bu mali yüzünden bi yanlış anlaşılmaya ayağımız kayaacak , ne etcem bilmeyomm bu arada beni sevmeyen ölsün malii:queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
iso hayırlı ossun...ama henuz gelemedin yanıma :)17dk lık yol şunun şurasında:)tabi makinenin hakkını werenlere :)
from mezitli :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yavvv murat bu mali yüzünden bi yanlış anlaşılmaya ayağımız kayaacak , ne etcem bilmeyomm bu arada beni sevmeyen ölsün malii:queen:
ne yanlış anlaşılması olm gerçekler acıdır :p
iso hayırlı ossun...ama henuz gelemedin yanıma :)17dk lık yol şunun şurasında:)tabi makinenin hakkını werenlere :)
from mezitli :queen:

geç sen onu berker ben basar gelirim.. 17değilde 20 dk de gelirim ama gelirim :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
:rendeer:bilader motorun hayirli ugurlu olsun...kazasiz belasiz surusler...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
:rendeer:bilader motorun hayirli ugurlu olsun...kazasiz belasiz surusler...

eyvallah abi saolasınnn cümlemize:rendeer:

ne yanlış anlaşılması olm gerçekler acıdır :p


geç sen onu berker ben basar gelirim.. 17değilde 20 dk de gelirim ama gelirim :p

yavv mali bayram bayramm gıdıklanmaa, bayram mayram dinlemem alırım ayağımın altına :queen::queen::queen: ( yazan kılkuyruk:p )

akşam okeye varmısın :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bu topicte inceden inceye amaçsızlığa doğru yol almış görünüyo.. Amacına ulaştığındandır sanırsam :queen:

Bir çoookkk giiden memnunkiii yerindeeenn, çookk seneler geçti çoookk seneler geçti dönen yok sefeerindeennn :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Efendy_iso

yha bilader ciddi bir soru soracagim...

sen gerrcekten terliklemi motora biniyorsun?
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yok isallah oyle deildirde ama oyleyse ne ben bu siteye girdim ne motorum var unutalim hepsini....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst