Kavuştuuuuuuuuuuuuuuuum

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
hayırlı olsun toprağım kazasız belasız işallah. handroyada bravo valla ama ben sana sölim o motordan avantasını çıkartmıştır o. benim bildiğim metehandro yılanı traş eder.:p:rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
118
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin kardeş nice uzun yollara selam lar sevgiler
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan

meteye bişey demiyorum zaten yorum yazmak istemiyrum yani anladı ooo:wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
sato8 hemşom saol allah razı olsun.
tüm dostlar eksik olmayın. görüşleriniz için teşekkürler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun toprağım kazasız belasız işallah. handroyada bravo valla ama ben sana sölim o motordan avantasını çıkartmıştır o. benim bildiğim metehandro yılanı traş eder.:p:rendeer:

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan

meteye bişey demiyorum zaten yorum yazmak istemiyrum yani anladı ooo:wiinkk:

namımız yürüsün...ulan bende para olsa valla herkes motor sahabı yapardım...


motor sahabı yapmaya çok yakın aday arkidişler...

1.emin arıkoğlu..
2.kıllı tarkan...
3.xapraz...

ara beni boya beni...:bounce:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Yeni motorun hayırlı olsun Kardeş, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Güle güle kullan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler kazasız belasız sürüşler ben çok iyi bilirimm yeni motorsikletin kokusunu sewincini içim açıldı beaa
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah ayırmasın :)
en güzel renginden almışsınız herkese denk gelmez :cherry:
kazasız belasız insallah
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ohhh bi Er6-n ci daha hayırlı olsun. Gel soyle er6n cilerin yanına yanas =)
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
merhaba motosikletdaşlarım,
R3N ve scorp teşekkürler arkadaşlar. Yolum ankaradan geçtiğinde sizleri görmek isterim.
Herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Koruma topuzlarının son durumu ne banada lazimda 1 çift. topuzmu demirmi karar veremiyorum...

Bu arada er6n icin koruma demiri satan yer bulamadım yaa...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
z-motoda kızıltoprakta vardı en son baktığımda alıcaktım ama vazgeçtim.şöyle bişey varmış motor kayarken motoru zıplatıyormuş.bir kaç videoda gördümde yani.zıplamasındansa kayıp çizilmesi daha makbul bence.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu başlıkta görürmüsünüz bilemiyorum ama :) motora önden darbe gelmediği sürece koruma topuzu tercihim arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst