Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ahahahaaaaaaa :mrgreen:

demek sürüm sürüm sürünülüyor haaa :cherry:

süründür looo :mrgreen: canın sağolsun :rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
:queen::queen::queen: burcu bi kere çorapla rtermal terliklerde titanyum alla alla:queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636

ayağındaki terliklerle motoru almaya geldiğinde 'bittin sen' diyip foto çekeceğimi söyledim.

'çeeek, gizlim saklım yok ki' dedi:cherry: .





ama hiç tahmin edemezdi sitede yayınliiicaaamı :queen:


:queen: gıcık ben :queen:

burcucum yemin ederim senden korkulur.nasıl yakaladın bu pozları,valla bravoo.(iso'da artiz olacam zannederek poz vermiş.)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136


Harbiden hızlı motormuş, şimdiden yarına gitmiş bile :mrgreen:

Güle güle kullan.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin darısı başıma:mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
iso hayırlı ugurlu olsun kardeş... 600 F diyodun ama.. maşallah süper seçim yapmışsın.. KAZASIZ BELASIZ kullanman dileğiyle kardeş..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar sakınnn görmeee!!! :cyclopsan

ya terlikle, ya da kösele kundura ile :p binio.

altındaki motor 600rr'dan başka herşeye benziyor :p (artık eşşeğe mi benzetirsin, katıra mı bilmem)



ben sattığıma bin pişman oldum :queen:



(isocan, hayırlı olsun diom kurbanım) :queen:
Farkettim zaten.. Yazık olmuş güzelim 600rr a :queen::queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Ben her gün girip bu motorun ilanlarına bakıyordum :) Bu 2003 kasa sanırım tek renkler sadece 2003'te var diye biliyorum. 2004 olduğuna göre yanlış biliyorum. Siyah bir 600RR bu kasa tek renk tüm hayalim benim. İnşallah böyle bir topic'ide yakında ben açarım.
Allah kaza bela göstermesin, hayırlı uğurlu olsun. Maşallah.. Siteden birine gitmesine sevindim.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
isooo, çoraplarına kurban:)
o ne olümmm 600rr ında bi şerefi var:queen:
motürle beraber çektireceğin ekşın fotoları sabırsızlıkla bekliozz:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
burcucum yemin ederim senden korkulur.nasıl yakaladın bu pozları,valla bravoo.(iso'da artiz olacam zannederek poz vermiş.)
Abii şaka yapıyolar felan diye düşünerekten gayet masunhane verilen pozlar onlarr hep ogün motorlu değil arabalıydımm ama terlikten ömrümün sonuna kadar gıcık aldım giymeyecem:mrgreen:


Harbiden hızlı motormuş, şimdiden yarına gitmiş bile :mrgreen:

Güle güle kullan.
Eyvallah çok saolasın hayyataki bütün işlerimi ertelediğim gibi o tarihi düzeltmeyide hep erteliyorummm:rendeer:
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin darısı başıma:mrgreen:
İnşallah teşekkür ederim:rendeer:
iso hayırlı ugurlu olsun kardeş... 600 F diyodun ama.. maşallah süper seçim yapmışsın.. KAZASIZ BELASIZ kullanman dileğiyle kardeş..
Abi F düşünüyodumda Baktımki rr ile arasında çok az bi fiyat farkı varr rr aldım teşekkür ederim:rendeer:
Farkettim zaten.. Yazık olmuş güzelim 600rr a :queen::queen:
Pınaaarrrrrrrrrrr yavvv kendini feminen bi akımın rüzgarına bırakma yada bırakıpta burcudan yana olma çünkü o bayan değil androit:queen:
Ben her gün girip bu motorun ilanlarına bakıyordum :) Bu 2003 kasa sanırım tek renkler sadece 2003'te var diye biliyorum. 2004 olduğuna göre yanlış biliyorum. Siyah bir 600RR bu kasa tek renk tüm hayalim benim. İnşallah böyle bir topic'ide yakında ben açarım.
Allah kaza bela göstermesin, hayırlı uğurlu olsun. Maşallah.. Siteden birine gitmesine sevindim.
2004 kasada tek renk var Allah herkese gönlündeki motoru nasip etsin :rendeer:
Hayırlı olsun İsmail abiiiii..... :rendeer:
Teşekkür ederim serhatcığımmm canımmm:rendeer:
isooo, çoraplarına kurban:)
o ne olümmm 600rr ında bi şerefi var:queen:
motürle beraber çektireceğin ekşın fotoları sabırsızlıkla bekliozz:p

yav kanka aslında çokta şerefli bi makina değil hatta biraz şerefsiz bi makina insan sahibini her viteste üstünden atmaya kalkarmı yaaaa:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun İso abi. Darısı başıma inşallah.... Seninde dediğin gibi 600RR
Doğru karar... :cat:
Bu da benden Nazar deymesin.

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
hayırlı olsun ,ama lastiklerin yamuk duruyo bi düzeltmek lazım:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst