çoraplı terlik![]()
:queen::queen::queen: burcu bi kere çorapla rtermal terliklerde titanyum alla alla:queen:
Farkettim zaten.. Yazık olmuş güzelim 600rr a :queen::queen:pınar sakınnn görmeee!!! :cyclopsan
ya terlikle, ya da kösele kundura ilebinio.
altındaki motor 600rr'dan başka herşeye benziyor(artık eşşeğe mi benzetirsin, katıra mı bilmem)
ben sattığıma bin pişman oldum :queen:
(isocan, hayırlı olsun diom kurbanım) :queen:
Abii şaka yapıyolar felan diye düşünerekten gayet masunhane verilen pozlar onlarr hep ogün motorlu değil arabalıydımm ama terlikten ömrümün sonuna kadar gıcık aldım giymeyecem:mrgreen:burcucum yemin ederim senden korkulur.nasıl yakaladın bu pozları,valla bravoo.(iso'da artiz olacam zannederek poz vermiş.)
Eyvallah çok saolasın hayyataki bütün işlerimi ertelediğim gibi o tarihi düzeltmeyide hep erteliyorummm:rendeer:
İnşallah teşekkür ederim:rendeer:hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin darısı başıma:mrgreen:
Abi F düşünüyodumda Baktımki rr ile arasında çok az bi fiyat farkı varr rr aldım teşekkür ederim:rendeer:iso hayırlı ugurlu olsun kardeş... 600 F diyodun ama.. maşallah süper seçim yapmışsın.. KAZASIZ BELASIZ kullanman dileğiyle kardeş..
Pınaaarrrrrrrrrrr yavvv kendini feminen bi akımın rüzgarına bırakma yada bırakıpta burcudan yana olma çünkü o bayan değil androit:queen:Farkettim zaten.. Yazık olmuş güzelim 600rr a :queen::queen:
2004 kasada tek renk var Allah herkese gönlündeki motoru nasip etsin :rendeer:Ben her gün girip bu motorun ilanlarına bakıyordumBu 2003 kasa sanırım tek renkler sadece 2003'te var diye biliyorum. 2004 olduğuna göre yanlış biliyorum. Siyah bir 600RR bu kasa tek renk tüm hayalim benim. İnşallah böyle bir topic'ide yakında ben açarım.
Allah kaza bela göstermesin, hayırlı uğurlu olsun. Maşallah.. Siteden birine gitmesine sevindim.
Teşekkür ederim serhatcığımmm canımmm:rendeer:Hayırlı olsun İsmail abiiiii..... :rendeer:
isooo, çoraplarına kurban
o ne olümmm 600rr ında bi şerefi var:queen:
motürle beraber çektireceğin ekşın fotoları sabırsızlıkla bekliozz![]()
hayırlı olsun ,ama lastiklerin yamuk duruyo bi düzeltmek lazım:rendeer::rendeer: