- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
İsocan yüreğinde Markettinin adı gibi AK' mış hemşerim..Bize komaz böle laflar..Sor bakim bi; Acılı Adana yemiş mi devrem..Tabi yanında acılı ŞALGAM..![]()
abi üç beş gündür bişey yazamıyom nete dilim şişmişşş bugün bi gaza geldimmm ondada meteye kitlemek kısmetmişşş:queen: