Moğolistan Devlet Çadır Sirki..)

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
İsocan yüreğinde Markettinin adı gibi AK' mış hemşerim..Bize komaz böle laflar..Sor bakim bi; Acılı Adana yemiş mi devrem..Tabi yanında acılı ŞALGAM..:p

abi üç beş gündür bişey yazamıyom nete dilim şişmişşş bugün bi gaza geldimmm ondada meteye kitlemek kısmetmişşş:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi sen görev içimi ordaydın yoksa aileylemi gittin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İsocan yüreğinde Markettinin adı gibi AK' mış hemşerim..Bize komaz böle laflar..Sor bakim bi; Acılı Adana yemiş mi devrem..Tabi yanında acılı ŞALGAM..:p

abi sende 40 yıllık Urfalı oldun he...asıl nerelisin...ben Silvanda büyüdüm devrem...yıl 84..ohoo...sen gelirken ben gidiyordum...:cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yamuk değilde kafamızı patlattın gt 250 r da...:pplaja SS sokan tek numunesin be...:poda çakma SS hee..:pheleki msnde destansı açıklamaların yokmu onlara hastayım ben...:phani motorlara taaa diyodun orda...yola geldin kanka...motorsuzluk bizi depresyona sokuyor içimizi yiyoz..:p

neyse hadi hayırlı olsun...kaptın deli makinayı...biz halen tırt cbfdeyiz kankü....

kankaaa çok güzel söylemişsin gözümün nuru,ama ben seni msn'e ekledimm abi hiç görmedim ondan sonra sen beni kabul etmişmiydin yada ben seni niye heç online görmedimmm ,tamam haklısın çok karışık oldu kanka şöyle toparlayayım yada boşver işte yavvvv anladın sen onu:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi üç beş gündür bişey yazamıyom nete dilim şişmişşş bugün bi gaza geldimmm ondada meteye kitlemek kısmetmişşş:queen:

Eeee ALlahın zopası yok eşşek arısı yollamış sokmuş dilini...çok konuşursan dil darbesi çok atarsan böle olur yiğidim...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kankaaa çok güzel söylemişsin gözümün nuru,ama ben seni msn'e ekledimm abi hiç görmedim ondan sonra sen beni kabul etmişmiydin yada ben seni niye heç online görmedimmm ,tamam haklısın çok karışık oldu kanka şöyle toparlayayım yada boşver işte yavvvv anladın sen onu:cherry:

biliyom ...salya sümük almışın moturu habar geldi...sabahlara kader kapılarda yatmışın 20 takladan sonra almışın...tebrikler...abi ben akşamlar hep çevrimdışıyım...görüyom seni...manyakmıyım la msnde şu güzel diyaloğu bozayım...:puzaktan daha tatlı geliyonuz paşam be...:pşaka la...ben yıllardıre çevrimdışıyım...sana özel değel yane...:wiinkk:

gırgırın ortasında sorduğu soruya bakkk ,hee görev için ne oldukiiii:p:queen:

ula keko soru Gergerli abiyeydi...sazan İSO...:pben bile anladım yane...
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olüm okumadan attim msjı, aslında hata bende
bilmeliyim konunun kaynadıını:mrgreen:
600rr varsa ben varım:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
abi üç beş gündür bişey yazamıyom nete dilim şişmişşş bugün bi gaza geldimmm ondada meteye kitlemek kısmetmişşş:queen:
Bari kilidi imha edeydin..Valla korkulur bu mete den ama bize sökmez..
Taşa bağla kilidi ordan baraja sala.Mete_han' a değil...Seyhan ' a :cherry:...

abi sen görev içimi ordaydın yoksa aileylemi gittin
olüm okumadan attim msjı, aslında hata bende
bilmeliyim konunun kaynadıını:mrgreen:
600rr varsa ben varım:p
Gökhan..Yakışıklı Motorcum..Üşengeç diyecektim ki.2 msj'nı gördüm aff ettim..Topic açtık resmi bi etkinlik..Bak konu nerde Ren geyiğinde..Sirkte ne ren geyiği nede panda vardı..Getirmişler 2 tane kuçukuçu bi tanede BOA yılanı..Ama dediğim gibi çadır sirki küçüktü ama buranın sosyal yaşantısı için büyük bir adımdı..
.
Ailece -gülmece oldu..:p
.
Ben yedim.Üstüne çay içiyom.:queen:
abi sende 40 yıllık Urfalı oldun he...asıl nerelisin...ben Silvanda büyüdüm devrem...yıl 84..ohoo...sen gelirken ben gidiyordum...:cherry:
La get o tarafa..Kısa devrem...Memleket Adana,Adıyaman..Ne yapak..Devletlüm sağolsun..Şimdilik Urfalıyıg..Bıraktıklarını topluyom...:silent:.
.
Devrem varsa bende varım..:cherry:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
paylasım ıcın saol.sırkler guzel oluyo gecen senede ben cocugu goturdum.ama fotograf cekmedım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst