- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah saat 4 te çıkyık yola....Sabah suyunu alalım diye...Maksat hem balık tutup hemde eğlenmekti....
Ben Extreme1925,mehmetçalli Erkenden çıktık yola.... Diğerleri de öğleye doğru katılacaklardı....:silent::silent:
Neyse biz çok eğlendik..Bendeki resimler bunlar...Diğerleri de konsun yorumları öyle yapıcam.....:cat:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Abi adama bakarmısınız......Yatarak balık tutuyo...:queen::queen::queen:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
çayağacının denize düştükten sonraki hali....:queen::queen::queen:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Çuprada kocaman çıktı ...... :cat::cat:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Bütün yarımadayı nerdeyse dolaştık...140 km den fazla gittik bir o kadar da geldik.... Yol yol diyen çallıyı artık 1 ay yol falan sarmaz....:queen::queen:
Harika manzaralar ve doğa vardı..Görülmeye değer bir çok yer gördük... Dedim ya gelmeyenler çok şey kaçırdı....
Diğer resimler gelince hak vericeksiniz....:cat::cat:
Ben Extreme1925,mehmetçalli Erkenden çıktık yola.... Diğerleri de öğleye doğru katılacaklardı....:silent::silent:
Neyse biz çok eğlendik..Bendeki resimler bunlar...Diğerleri de konsun yorumları öyle yapıcam.....:cat:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]Abi adama bakarmısınız......Yatarak balık tutuyo...:queen::queen::queen:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL]çayağacının denize düştükten sonraki hali....:queen::queen::queen:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]Çuprada kocaman çıktı ...... :cat::cat:
[URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://imageshack.us]
[/URL]Bütün yarımadayı nerdeyse dolaştık...140 km den fazla gittik bir o kadar da geldik.... Yol yol diyen çallıyı artık 1 ay yol falan sarmaz....:queen::queen:
Harika manzaralar ve doğa vardı..Görülmeye değer bir çok yer gördük... Dedim ya gelmeyenler çok şey kaçırdı....
Diğer resimler gelince hak vericeksiniz....:cat::cat: