[İzmir MT] 16 Aralık Karaburun Balık tutma Fotoları

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu sabah saat 4 te çıkyık yola....Sabah suyunu alalım diye...Maksat hem balık tutup hemde eğlenmekti....

Ben Extreme1925,mehmetçalli Erkenden çıktık yola.... Diğerleri de öğleye doğru katılacaklardı....:silent::silent:

Neyse biz çok eğlendik..Bendeki resimler bunlar...Diğerleri de konsun yorumları öyle yapıcam.....:cat::p

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Abi adama bakarmısınız......Yatarak balık tutuyo...:queen::queen::queen:


[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]


[URL=http://imageshack.us][/URL]


[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]


çayağacının denize düştükten sonraki hali....:queen::queen::queen:

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Çuprada kocaman çıktı ...... :cat::cat:

[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]


Bütün yarımadayı nerdeyse dolaştık...140 km den fazla gittik bir o kadar da geldik.... Yol yol diyen çallıyı artık 1 ay yol falan sarmaz....:queen::queen:

Harika manzaralar ve doğa vardı..Görülmeye değer bir çok yer gördük... Dedim ya gelmeyenler çok şey kaçırdı....

Diğer resimler gelince hak vericeksiniz....:cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çipura görmesek yedireceksin sende bize :mrgreen:mırmır o MIRMIR balıkçı sana satarken yemiş seni çipura diye :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam valla bu havada yapılacak bence en güzel aktiviteyi yapmışsınız..Emeğinize ve midenize(çupra :silent:ziyafeti) sağlık...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
çipura görmesek yedireceksin sende bize :mrgreen:mırmır o MIRMIR balıkçı sana satarken yemiş seni çipura diye :p

Sen onun sudan çıkış anını görsen gülmekten ölürdün..... Zaten biraz önce ölmüştük gülmekten.. Çallı denize düştü yaaa.a....:queen::queen::queen:

Tam çekerken mesina koptu.... Çallıyı resmen tekrar denize attık balığı yakalattık...:queen::queen::queen::queen::queen:

Bidaha gelmez bizle balığa.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
en büyük balığı denizde bıraksaydınız sizde ( sazan çallı :p )
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
.....

Ben Extreme1925,mehmetçalli Erkenden çıktık yola.... Diğerleri de öğleye doğru katılacaklardı....:silent::silent:
.....
Harika manzaralar ve doğa vardı..Görülmeye değer bir çok yer gördük... Dedim ya gelmeyenler çok şey kaçırdı....

Alper abi valla tarıkla niyetimiz karaburuna gelmekti ama bizim kızlar bizde gelcez çeşmeye gidelim gezelim dediler ondan size katılamadık :pale:

karaburundan endişelendiler hava bozarsa dönüş tehlikeli olur diye
bayanlar bişi dedimi akan sular duruyor biliyorsun:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Paşam valla bu havada yapılacak bence en güzel aktiviteyi yapmışsınız..Emeğinize ve midenize(çupra :silent:ziyafeti) sağlık...:rendeer:

Babocan daha ne aktivitelerimiz var sırada..... Sadece bize katılmak yeterli...:cat::cat:


Kolpacım sadece sen değilsin gelicem deyipte gelmeyen......:bounce::bounce:

Bu arada sercan bile aradı geliyimmi diye.... Saat 3 tü.... O bilenem niyetliydi gelmeye...:cat::cat:

Katılım çok olsaydı tabiiki daha güzel olurdu.... Ama sağlık olsun...İşallah bir dahaki sefere....:cat::cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
alper abi sen motosikletini nereye yıkattıysan bir daha yıkatma oraya abi ne bu yaaa... tatlı su motorcusu oldun çıktınnn.... almışsın altına kartalı hiç inesin gelmiyor valla sonra kızıyorsun tatlısu motorcusu deyince...

bende bugün inciraltına gittim oradanda dolaşarak eve geri döndümmm...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alper abi sen motosikletini nereye yıkattıysan bir daha yıkatma oraya abi ne bu yaaa... tatlı su motorcusu oldun çıktınnn.... almışsın altına kartalı hiç inesin gelmiyor valla sonra kızıyorsun tatlısu motorcusu deyince...

bende bugün inciraltına gittim oradanda dolaşarak eve geri döndümmm...

Ham hastaydım hemde artçı olan olabilir dedim... Birde yağmur falan yağarsa sığınırız diye düşündüm.... Ama çok işe yaradı...Eşyaları taşıdı...Balık diyip geçme baya malzeme gerektiriyor....:cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alper abi sen motosikletini nereye yıkattıysan bir daha yıkatma oraya abi ne bu yaaa... tatlı su motorcusu oldun çıktınnn.... almışsın altına kartalı hiç inesin gelmiyor valla sonra kızıyorsun tatlısu motorcusu deyince...

tuzlu su balıkçısı o hakkını yeme :p artık motora binmez aldı bir kere arabanın tadını KAFESÇİ oldu :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alper abi sen motosikletini nereye yıkattıysan bir daha yıkatma oraya abi ne bu yaaa... tatlı su motorcusu oldun çıktınnn.... almışsın altına kartalı hiç inesin gelmiyor valla sonra kızıyorsun tatlısu motorcusu deyince...

tuzlu su balıkçısı o hakkını yeme :p artık motora binmez aldı bir kere arabanın tadını KAFESÇİ oldu :cherry:
Siz beni bilmessiniz... Bi inat ederim 8 ay arabanın kontağını açmam.....:cat::wiinkk:

Hastayız dedik yawww.... :pr::pr::pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen öteki resimler koyulunca gör ....:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kimse resim falan basmaz bilmezmisin :mrgreen: ilk 2 günde ne varsa basılır sonrası TIRT :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kimse resim falan basmaz bilmezmisin :mrgreen: ilk 2 günde ne varsa basılır sonrası TIRT :queen:

Bak sen.... Sahibini dinler o.....:queen::queen::queen:anladı sen....:cat:

Ötekide gökalp..Bak bakalım koyuyorlarmı koymuyorlar mı?...:silent::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst