[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ne buluşmaymış arkadaş.... :p

41 sayfa olmuş, silinen yazılar hariç :cherry:

41 kere maaşşallaahhhh :) muhabbetimiz daim olsun.... :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ne buluşmaymış arkadaş.... :p

41 sayfa olmuş, silinen yazılar hariç :cherry:

41 kere maaşşallaahhhh :) muhabbetimiz daim olsun.... :)

Esratech, sen hep böyle vur kaç yazıyosun, hatta baktımda pembeA2 de daha çok mesajın var :queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Valla Hakan abi bu sefer anadolu yakası olsun diyorum, çamlıcada herkese çay sözü olan bir arkadaş vardı, "departed" sanırsam, o arkadaşı bekliyoruz:)

Murat iyi diyosunda bu arkadaş gelmezse ne olacak,çok bekliyecekmisiniz,hava soğuk donucam kapıda beklerken be:queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Murat iyi diyosunda bu arkadaş gelmezse ne olacak,çok bekliyecekmisiniz,hava soğuk donucam kapıda beklerken be:queen::queen::queen:

Abi şu saatlerde Pınar, Hasan ve Tuğçe gibi kalemlerden oluşan bir birim yarımamül'ün tophane stoklarına girmiş olması lazım, bu akşamlık oraya gidebilirsin:wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Esratech, sen hep böyle vur kaç yazıyosun, hatta baktımda pembeA2 de daha çok mesajın var :queen:

bana hitap ederken kullandığın kelimede iki tane fazladan harf var; SA.

Çevir tersine; AS , tır ekle ; AStırrrrrrrrronomi bilirmisin sen :p

:queen::mrgreen::cherry::queen::mrgreen::cherry::p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Astronomi felam şimdide fala yıldıza mı merak saldın, bozdu seni bu pembeA2:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Abi şu saatlerde Pınar, Hasan ve Tuğçe gibi kalemlerden oluşan bir birim yarımamül'ün tophane stoklarına girmiş olması lazım, bu akşamlık oraya gidebilirsin:wiinkk:

sen gitmedinmi abi, demirbaşsın sen, amortisman ayırdık sana:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Murat abim, Gökhan abim :queen: Saygılar abim :queen:
Abim be bi çakmağınızı alabilirmiyim benimki bozulmuşta :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sen beni beeenüüürrsünde, istemüümüüsüünn:queen:
zati şantiyede mixerlerin arasında beynim kısa devre yaptı
bi kaçarsam başka bişi istemiyorum:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tophaneye gelen vaarmı. Acil kararlarla geldik kimse alınmasın...
hakan abimmmmm gel çayın bendenn . daha yeni geldik şimdi...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Tuğçe abla alıcağınız olsun :salut:
pöff ya :pale:

Keşke daha önceden haberimiz olsaydı :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst