[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
aYe' Alıntı:
Ee hadi hani nerde çamlıca buluşmasııııı? Kimdi o çamlıca diyennn bir adım öne çıksın:p

iko_step.gif
Ben bir adım atayım madem...Hatta bir adım daha atsam Çamlıca'da bile olurum:p Tarihi saati belirleyelim de siz de katılın:p

departed da buyurur mu acaba?:cherry: ( http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/37671-uc-sorumu-bilene-camlicada-cay-ismarliyacagim.html )
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
olcan artık yeni baslıgı ac ozmn yeni buluşma planlarına orda dvm edelim:p
hem hep avrupa yakası olmasın biz gidiyoruz birazda ordakiler gelsin bu taraflara:wiinkk:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yaw Çamlıcaya biz nası gelicez :pale:
Tophane olsun yine bence, kanımca, fikrimce, tahminimce, :silent:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Yaw Çamlıcaya biz nası gelicez :pale:
Tophane olsun yine bence, kanımca, fikrimce, tahminimce, :silent:

abicim sen en kısa zmnda kask ve montu al artcılık yolundaki zor yolu ilerle zmnla kıdemli artcı oldugunda cogu motorludan once heryere gitmek istersin snr kendi motorun olur ztn:p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
abicim sen en kısa zmnda kask ve montu al artcılık yolundaki zor yolu ilerle zmnla kıdemli artcı oldugunda cogu motorludan once heryere gitmek istersin snr kendi motorun olur ztn:p

Abi yeteri kadar artçı olduk :)

Allah'ın izniyle Şubat ayında size sürprizim var :queen: anladın sen onu :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Kazadan sora ayak iyileştide ..
Bu seferde avrupa yakası olsun beya
Tophane güzelmiş hem orada belki malum şahsa da rastlanır...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kazadan sora ayak iyileştide ..
Bu seferde avrupa yakası olsun beya
Tophane güzelmiş hem orada belki malum şahsa da rastlanır...

Bu seferki avrupa yakasıydı zaten, şimdikini anadolu yakası yapıcaz.

Bir avrupa bir anadolu, daha adil değil mi?:silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bende gelebilirmiyim pnar abla:salut:salut:
Gelebilirsin tabii Vakkas Ebu Bin ... Kayman :cherry:
Yine bi ismi unuttum :queen:
Bu seferki avrupa yakasıydı zaten, şimdikini anadolu yakası yapıcaz.

Bir avrupa bir anadolu, daha adil değil mi?:silent:

Tüm anadolu yakası buluşmalarına gittiğin gibi tüm avrupa yakası buluşmalarına da gitseydin adil olabilirdi :p:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya harbiden bi anadolu buluşması yapalım organizasyonu şak şak hazılarız icabında :) yer olarak mesela maçkolik yada tesadüf cafe
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ya harbiden bi anadolu buluşması yapalım organizasyonu şak şak hazılarız icabında :) yer olarak mesela maçkolik yada tesadüf cafe

Tesadüf tam adına yakışır mekan, böyle çöle nazır bir masada bedevi bedevi otururken tesadüf o ya elinde adisyonla bir kutup ayısı çıkageliyor.:cherry:

Çay 5ytl, olduuu başkaa, bir de yanlardan tutup ayıralım mı:silent:

Dip not: itiraz etme PınaRR:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dur aye dur hele çay 5 ytl değil cnm 2.5 ytl :p bak hatta bu akşam ordayım :)

geliceksin tabi pınar allah allah :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
E hadi artık bu kadar sohbet yeter arkadaşlar, nerede,hangi gün,saat kaçta buluşuyoruz,ben kapıya indim bekliyorum:queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
dur aye dur hele çay 5 ytl değil cnm 2.5 ytl :p bak hatta bu akşam ordayım :)

geliceksin tabi pınar allah allah :)

Valla işlerine geldimi bir anda oluyor 5 YTL, ben töpe ettim gitmem bida oraya.:p

Zaten çaylarıda dandik:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok be abi olurmu öle şey 2,5 ytl çay

nese ban kaçtım :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
E hadi artık bu kadar sohbet yeter arkadaşlar, nerede,hangi gün,saat kaçta buluşuyoruz,ben kapıya indim bekliyorum:queen::queen:

Valla Hakan abi bu sefer anadolu yakası olsun diyorum, çamlıcada herkese çay sözü olan bir arkadaş vardı, "departed" sanırsam, o arkadaşı bekliyoruz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst