Honda'nın son reklamı kadınları çıldırtacak.

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Prodigy - Smack my bitch up güzel gitmiş reklama.Ama keşke tadımlık olmasaymış reklam.Biraz daha uzun olmalıydı diye düşünüyorum.

Ps: Tamam siz sadece sevip sayın kadınları, sakın ola ki binmeyin :cyclopsan
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı video yu youtube da bulabilen var mı?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kadinin cinsel obje olarak kullanilmasina karsiyim.
Benim takildigim baska bir nokta var. Filmde hazirlanan efekt bence cok basarili. Ah su teknoloji yok mu!
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
honda şaşırmış ya allah ıslah etsin hondayı.....:queen:

ama hatun iyi sayılmaz vasatta sayılmaz reklama uymuş sonuçta motor reklamı... anlayan anladı :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yavvv zatennn hondayı seviyodummm, bu reklamdan sonraaa dahada çok sevdimm ,motoruda satmışımkii, ilk fırsatta honda alırsam hiç şaşırmayınnn,ben bayanların hayatın her evresinde aktif rol oynamasından yanayımmm, yeterki trafiğe çıkmasınlar:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
o işler sezerciğin filminde oluodu :)
:queen::queen::queen::queen:

yavvv zatennn hondayı seviyodummm, bu reklamdan sonraaa dahada çok sevdimm ,motoruda satmışımkii, ilk fırsatta honda alırsam hiç şaşırmayınnn,ben bayanların hayatın her evresinde aktif rol oynamasından yanayımmm, yeterki trafiğe çıkmasınlar:p
İsocum...İnan evlenince fikrini buraya yazdığın için kendini hep suçlu hissedersin. Bak inan....Şuan hayatımın tüm evresinde aktif...Öyle ki ''cancel'' butonu işlemiyo bile...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
RR'ın arka amortisör tüpünün kadının denk geldiği yer acaba tesadüf mü yok ince bir kışkırtıcılık mı war orda? :queen:

Ayrıca çalan şarkı çok maço'da Smack my bitch up - fah*şe'mi tokatla :cherry:

kadın madın umurlarında değil adamların,nasıl olsa erkek işi motor demeye getirmişler...Ama bence çok başarılı...
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
178
amaçları da bu zaten.ortamlarda tartışma yaratmak.şimdi tartışma da olsa hep ağzımızdan honda lafı çıkıyor :):)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Başlıktan Alıntı :

Honda'nın son reklamı kadınları çıldırtacak.


Sonuç:

Kadınlar zaten çoktan çıldırmış...

Bir daha olmasın Honda ; her halt Onda...

:queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla alla benım motor çakma mı ya 2 yıldır bı numara yok:D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaratıcılık bu olsa gerek...:rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
çok güzel bi reklam ya hakikaten çok yaratıcı ama biraz kısa tutmuşlar...

ayrıca herkesin motoru kendi sevigilisi deilmi bi yerde.ben arkamda kız arkadaşım varken kaza yaptıgımda kafamı kaldırınca ilk motoruma bakmıştım.rezalet :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
abi bayanlar erkeklerden nefret ederdi özellikle feministler şimdi daha çok nefret edecekler. Sonuçta bu reklamı olsa olsa bir erkek yapmıştır. :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
"Hanıımmm, hadi biraz dolaşmaya çıkalım."

"Olmaz bey, başım ağrıyo."

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
süpperrr bir reklam ikisinede sahip olmak lazım.... :D sevgiliniz varsa hiç düşünmeyin...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw reklam güzel (konuyu değiştirmeyin) adamlar yapmış okadar :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst