[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...


ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...:phadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...


ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...:phadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...:p

Boşuna ikinci yapmadık onu bi bildiğimiz varda ikinci yapıyoruz herılt yaani :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...


ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...:phadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...:p

ABım ılk once ıyı geceler mesajlarında 7.001 olmus he :D yavas yaz:)))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Boşuna ikinci yapmadık onu bi bildiğimiz varda ikinci yapıyoruz herılt yaani :queen::queen::queen:


Hadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:

ABım ılk once ıyı geceler mesajlarında 7.001 olmus he :D yavas yaz:)))


şoppi...vayy ...geyiğe adanmış 2.5 yıl ve 7003 mesaj...yürü be Handıro...tey teyy...:bounce:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Hadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:




şoppi...vayy ...geyiğe adanmış 2.5 yıl ve 7003 mesaj...yürü be Handıro...tey teyy...:bounce:

bi aralar GKN banada menjırlık teklif ettiydi :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:




şoppi...vayy ...geyiğe adanmış 2.5 yıl ve 7003 mesaj...yürü be Handıro...tey teyy...:bounce:

Sisiyi tanıyorum, bizim avukat yurtdışından gelen yurda giremeyen hatunları yurda sokuyo :queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...


ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...:phadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...:p

sal canım beniim, buluşmadaki şapur şupur öpücüklerinden soora beni favori seçmesen alınırdım heee:queen:

Boşuna ikinci yapmadık onu bi bildiğimiz varda ikinci yapıyoruz herılt yaani :queen::queen::queen:

sen sus, 2. imiş:) 1. yim bennn 1.... mete öptü beni:queen:

Hadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:
bana menecerlik yapıo abi hesapta, daha bi numarasını görmedik
ama dublörlüğe gelincede tepe tepe kullanıo :queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Haklı olarak silindi başlık da gitti canım muhabbetler yaw:p
Ferrari duvara mı tosladı..Dün haberlerde gördüm..Otobanda arkadan vurmuş bi garibana....Gerçekten haberdi..Buda 2. ferrari kazası..Herkese geçiş olsun...Uff yoruldum yaw..Nöbet bitti ben yatar..:queen::queen:

Tamam babacıım iyi geceler, anneme selamlar ::pembe::
Sen merak etme gızım..Borç borcumuz bi çaresine bakarız.Olmazsa 'Şebnem KISAPARMAGIN '' programına çıkarım..Memlekette iyi insan çooooookkkkk:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst