- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Çıkmazki ne yarışması çıkcakÇıkar nasılsa bi yarışma daha ben sana gösteririm profesyoneli
:queen::queen::queen:
:queen::queen:ben zaten pazar malına oy vermemki kalıtali insanlara oy veririm
:queen::queen:
Çıkmazki ne yarışması çıkcakÇıkar nasılsa bi yarışma daha ben sana gösteririm profesyoneli
:queen::queen::queen:
:queen::queen:ben zaten pazar malına oy vermemki kalıtali insanlara oy veririm
:queen::queen:
ben zaten pazar malına oy vermemki kalıtali insanlara oy veririm
:queen::queen:
:queen::queen::queen:
beni listeden çıkarabilrisiniz
ben delimaviliyle msn den anlaştım
sıkı pazarlıkçı ve nasıra karşı:queen:
:queen::queen::queen:
beni listeden çıkarabilrisiniz
ben delimaviliyle msn den anlaştım
sıkı pazarlıkçı ve nasıra karşı:queen:
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...
ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...hadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...
![]()
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...
ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...hadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...
![]()
en sonunda anlaştık ve buluşmaya karar verdik ama parayı peşin vermem
:queen::queen::queen:
Nasıra karşı ne demek oluyo :silent:
Boşuna ikinci yapmadık onu bi bildiğimiz varda ikinci yapıyoruz herılt yaani :queen::queen::queen:
ABım ılk once ıyı geceler mesajlarında 7.001 olmus heyavas yaz
))
Hadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:
şoppi...vayy ...geyiğe adanmış 2.5 yıl ve 7003 mesaj...yürü be Handıro...tey teyy...:bounce:
Hadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:
şoppi...vayy ...geyiğe adanmış 2.5 yıl ve 7003 mesaj...yürü be Handıro...tey teyy...:bounce:
valla size yetişmek zor...ben taşı atar kaçarım...
ama favorim GKN nickli arkadaş...pek parlak...traş derdi yok...Avrupaya gitse çok teklif alır...Türkiyede harcanıyo...hadii çüzz...kaçıyom abi napim..yoğsam zıbaramıyom...sabahada gözüm açılmıyo..cep alarmını 5 dakkede bir bas uzat uzat nereye kadar...
![]()
Boşuna ikinci yapmadık onu bi bildiğimiz varda ikinci yapıyoruz herılt yaani :queen::queen::queen:
bana menecerlik yapıo abi hesapta, daha bi numarasını görmedikHadi Pınar tut şu arkadaşın elinden bi yardımcı ol...Biliyosun SİSİ diye bir aplamız var senin gibi menecerlik yapardı...:queen:
R1 topiimiz uçmuş![]()
forrap uçurdu :salut:
Görünmeden sildi baba-kız topiğimizi :salut:
Ben yazmıyım şimdi gızım..Bu da silinir milimir...Gerçi bu topictemiz.Temiz..forrap uçurdu :salut:
Görünmeden sildi baba-kız topiğimizi :salut:
Haklı olarak silindi başlık da gitti canım muhabbetler yaw![]()
R1 topiimiz uçmuş![]()
Ben yazmıyım şimdi gızım..Bu da silinir milimir...Gerçi bu topictemiz.Temiz..
Ben yatcam valla çok yoruldum yaw dağıtma işinde.. :queen:
Ferrari duvara mı tosladı..Dün haberlerde gördüm..Otobanda arkadan vurmuş bi garibana....Gerçekten haberdi..Buda 2. ferrari kazası..Herkese geçiş olsun...Uff yoruldum yaw..Nöbet bitti ben yatar..:queen::queen:Haklı olarak silindi başlık da gitti canım muhabbetler yaw![]()
Sen merak etme gızım..Borç borcumuz bi çaresine bakarız.Olmazsa 'Şebnem KISAPARMAGIN '' programına çıkarım..Memlekette iyi insan çooooookkkkk:rendeer:Tamam babacıım iyi geceler, anneme selamlar :embe::