- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
oooooo millet selam diycem ama herkes bir bir kaçıyo sanırım neler oluyo anlamadım ama kortaya karışık olayı
nevar ne yokk bu arada nasıl gidiyoo
Metehan beni koklamak için çorap gibi düşünmene gerek yok kanka, dans ederken içine çekebilirsin:queen::queen::queen:
ABı gelcenmı sen????? cumartesı gunu turnuvaya![]()
Metehan beni koklamak için çorap gibi düşünmene gerek yok kanka, dans ederken içine çekebilirsin:queen::queen::queen:
ABı gelcenmı sen????? cumartesı gunu turnuvaya![]()
hadi yaaa şaka yapmayın yawwww şakası bile kötüükimse kalmamış sitede bi olay oldu okudum okuyana kadar herkes gittii
olsun canları sağolsun. Kimsenin canını yakmaya gerek yok bence rahat olun samimi olun yalan sölemeyinki ne söğlediğinizi unutmayın oki. hepinizi seviyorum inşallah daha iyi muhabbetler bekliyorum. Yeni katılan arkadaşlardan biri olarak halimden pek memnun olmasamda benim için iyi bir başlangıçtıı...
Yok biz meteyle mumlu boğazlı romantik bi akşamda başbaşa buluşup kasklı mı kasksız mı diye sabahın ilk ışıklarına kadar 11. boyuttaki paralel evrenlerin kara deliklere olan etkisini konuşucaz.![]()
Dayak mezuunumu okudun???
O kısa bi yazıydı yaa niye bu kadar uzun sürdü.. Deli mavili taksiciyi nakavt etti hepsi bu :queen:
hadi yaaa şaka yapmayın yawwww şakası bile kötüükimse kalmamış sitede bi olay oldu okudum okuyana kadar herkes gittii
olsun canları sağolsun. Kimsenin canını yakmaya gerek yok bence rahat olun samimi olun yalan sölemeyinki ne söğlediğinizi unutmayın oki. hepinizi seviyorum inşallah daha iyi muhabbetler bekliyorum. Yeni katılan arkadaşlardan biri olarak halimden pek memnun olmasamda benim için iyi bir başlangıçtıı...
Doktor sana yasaklamamışmıydı bunu :queen::queen:
Yok biz meteyle mumlu boğazlı romantik bi akşamda başbaşa buluşup kasklı mı kasksız mı diye sabahın ilk ışıklarına kadar 11. boyuttaki paralel evrenlerin kara deliklere olan etkisini konuşucaz.![]()
Ben bu sözden kendime bir pay çıkarttım.:silent:
Kendimi yaşlı ayzaymırlı bir bunak sanıyodum herşeyi unutuyorum diye üzülüyodum:salut:
Neyseki sadece yalancının tekiymişim, ohh bee rahatladım :queen::queen::queen:
Eeeee ben söylediğimi unutmam, yalanda söylemem...
Ozaman ben alzaymır mı oldum :queen::queen::queen:
Hönk:silent:Ben kadın hastalıklarından anlamam![]()
Bi daaa Hönk:silent:Pınar;
sen Alzheimer dan da beter olmuşsun daha ne olcan![]()
millet kışınne yapıyorsunuz bakalım havalar bozuyo iyice site olarak kış uykusunamı yatıyoruz ne olcak halimiz
ayıp ayıpale:
iş güç yok evde bile gndüzleri yatıyosun geceleri nettesin anlaşılan
ama sağlam bir ayağım olduğu için şanslımıyım bilmiyorum yarın işe giicem çünküü yatma vakti geldimi sizcee
ayıp ayıpale:
iş güç yok evde bile gndüzleri yatıyosun geceleri nettesin anlaşılan
ama sağlam bir ayağım olduğu için şanslımıyım bilmiyorum yarın işe giicem çünküü yatma vakti geldimi sizcee