[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
oooooo millet selam diycem ama herkes bir bir kaçıyo sanırım neler oluyo anlamadım ama kortaya karışık olayı :p nevar ne yokk bu arada nasıl gidiyoo
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Metehan beni koklamak için çorap gibi düşünmene gerek yok kanka, dans ederken içine çekebilirsin:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
MEtehan abının evınde party var tanıdık kım var topla gel :D

SAka ha cıddıye alma hahahah
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hadi yaaa şaka yapmayın yawwww şakası bile kötüü :p kimse kalmamış sitede bi olay oldu okudum okuyana kadar herkes gittii :p olsun canları sağolsun. Kimsenin canını yakmaya gerek yok bence rahat olun samimi olun yalan sölemeyinki ne söğlediğinizi unutmayın oki. hepinizi seviyorum inşallah daha iyi muhabbetler bekliyorum. Yeni katılan arkadaşlardan biri olarak halimden pek memnun olmasamda benim için iyi bir başlangıçtıı...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ABı gelcenmı sen????? cumartesı gunu turnuvaya:D

Yok biz meteyle mumlu boğazlı romantik bi akşamda başbaşa buluşup kasklı mı kasksız mı diye sabahın ilk ışıklarına kadar 11. boyuttaki paralel evrenlerin kara deliklere olan etkisini konuşucaz.:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hadi yaaa şaka yapmayın yawwww şakası bile kötüü :p kimse kalmamış sitede bi olay oldu okudum okuyana kadar herkes gittii :p olsun canları sağolsun. Kimsenin canını yakmaya gerek yok bence rahat olun samimi olun yalan sölemeyinki ne söğlediğinizi unutmayın oki. hepinizi seviyorum inşallah daha iyi muhabbetler bekliyorum. Yeni katılan arkadaşlardan biri olarak halimden pek memnun olmasamda benim için iyi bir başlangıçtıı...

Dayak mezuunumu okudun???

O kısa bi yazıydı yaa niye bu kadar uzun sürdü.. Deli mavili taksiciyi nakavt etti hepsi bu :queen:

Yok biz meteyle mumlu boğazlı romantik bi akşamda başbaşa buluşup kasklı mı kasksız mı diye sabahın ilk ışıklarına kadar 11. boyuttaki paralel evrenlerin kara deliklere olan etkisini konuşucaz.:p

Doktor sana yasaklamamışmıydı bunu :queen::queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hadi yaaa şaka yapmayın yawwww şakası bile kötüü :p kimse kalmamış sitede bi olay oldu okudum okuyana kadar herkes gittii :p olsun canları sağolsun. Kimsenin canını yakmaya gerek yok bence rahat olun samimi olun yalan sölemeyinki ne söğlediğinizi unutmayın oki. hepinizi seviyorum inşallah daha iyi muhabbetler bekliyorum. Yeni katılan arkadaşlardan biri olarak halimden pek memnun olmasamda benim için iyi bir başlangıçtıı...

Ben bu sözden kendime bir pay çıkarttım.:silent:

Kendimi yaşlı ayzaymırlı bir bunak sanıyodum herşeyi unutuyorum diye üzülüyodum:salut:

Neyseki sadece yalancının tekiymişim, ohh bee rahatladım :queen::queen::queen:

Doktor sana yasaklamamışmıydı bunu :queen::queen:

Yasakladığında o kadar samimi değildik, şimdi hatasının farkında:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yok biz meteyle mumlu boğazlı romantik bi akşamda başbaşa buluşup kasklı mı kasksız mı diye sabahın ilk ışıklarına kadar 11. boyuttaki paralel evrenlerin kara deliklere olan etkisini konuşucaz.:p

HE dıkkat et ha o ırı sen cılız aman ha ........
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben bu sözden kendime bir pay çıkarttım.:silent:

Kendimi yaşlı ayzaymırlı bir bunak sanıyodum herşeyi unutuyorum diye üzülüyodum:salut:

Neyseki sadece yalancının tekiymişim, ohh bee rahatladım :queen::queen::queen:

Eeeee ben söylediğimi unutmam, yalanda söylemem...
Ozaman ben alzaymır mı oldum :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Pınar;
sen Alzheimer dan da beter olmuşsun daha ne olcan :p
millet kışınne yapıyorsunuz bakalım havalar bozuyo iyice site olarak kış uykusunamı yatıyoruz ne olcak halimiz
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ayıp ayıp :pale:
iş güç yok evde bile gndüzleri yatıyosun geceleri nettesin anlaşılan
ama sağlam bir ayağım olduğu için şanslımıyım bilmiyorum yarın işe giicem çünküü yatma vakti geldimi sizcee
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ayıp ayıp :pale:
iş güç yok evde bile gndüzleri yatıyosun geceleri nettesin anlaşılan
ama sağlam bir ayağım olduğu için şanslımıyım bilmiyorum yarın işe giicem çünküü yatma vakti geldimi sizcee

Vallaa ben ayağı çatlattım işten yırttım sen sütünü iç yat demek vardı ama demiyim madem :)
:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst