[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alalım bardak oyunumuzu Gurmeye gidelim .........Ne dersiniz?.....:silent:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ayarlayımmı dostlar karşıyakada bi mekan...değişiklik olsun...nargile oyun vs ne isterseniz...35 1/2 tadında :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ayarlayımmı dostlar karşıyakada bi mekan...değişiklik olsun...nargile oyun vs ne isterseniz...35 1/2 tadında :p

Bornovaya zor geliyoruz Karşıyakaya nası gelelim....:bounce::bounce:

Her hafta şehirler arası yol yapıyoruz yawwww......:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
her kış aynı telaşı yaşamaktan bıktık :mrgreen:aykut yapsın bu hafta toplantıyı gidelim bu seferde karşıyaka olsun,2 çay eksik içeriz benzin koyarız motorlara, ondan sonraki toplantıyıda biz cumaovasında ( menderes ) yaparız 1-1 berabere olur :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL

Ulen sen varya..... :cat::cat::cat:

her kış aynı telaşı yaşamaktan bıktık :mrgreen:aykut yapsın bu hafta toplantıyı gidelim bu seferde karşıyaka olsun,2 çay eksik içeriz benzin koyarız motorlara, ondan sonraki toplantıyıda biz cumaovasında ( menderes ) yaparız 1-1 berabere olur :p

Ben senin artçın olurum ona göre.......:wiinkk::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yaw cengiz abi 2 çayda ben ısmarlarım ne olcak canın sağolsun sen gel yeter :) (cumaovası değil bademlide yapsan yine gelirim :cat: )
yanlız ben şunuda söylemek istiyorum bütün yaz gurmede martıda toplantılar yapıldı hepsine istisnasız geldim...bütün deniz vs gezileri yine o tarafta yapıldı kuşadası olsun ve diğer geziler olsun...eğitim güzelbahçede yapıldı rahmi abi güzelbahçede her ne varsa o tarafta yani...körfezin bu tarafına ne zaman geçildi ???? (foça ve ayvalık gezileri 1 sene oldu onları karıştırmayın)

ayrıca karşıyaka atla deve değil ... ayağınız alışık değil alıştırmak lazım... hem izmirin heryerinde toplantı yapmak lazımki her semtten insan'a ara sıra kolaylık olsun... bide hiç bu taraftan yeni üye katılmıyo toplantılara...

İZMİT MT burası bornova veya balçova MT değil...

haksızmıyım ????

(geyik geyik bi yere kadar oturun bakalım yuvarlak masaya )

:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
haklısın aykut ayak alışma meselesi önemli, bi başlasak orasıda misaki mt sınırlarına girecektir hemen, hem karşıyakayı taa karşıda bi yer olarak düşünmemek lazım, ha bornova ha karşıyaka, artık altınyola hiç ilişmeden karşıyakaya gidilebilinyo, yeni çevreyolu ile ışınlanmış gibi anında girne caddesine iniliyo , ben çok sevdim o yolu, bi de tünel var üstünde çok zevkli oluyo ordan geçmek.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
:queen:
bu cuma neredeyiz çallı ( sakın himalayalar deme ) mısıra yola çık demesinler sonra :queen:

abi bu gezi işlerini çallıya bırakmayın işimiz zor olur vallah yılanın yeri var onun yok her deliye giriyor hangi taşı kaldırırsan altından çıkıyor deli dana gibi maşallllllaaaaaaaaaah tüh tüh..:queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
atlasınlar feribota geçsinler bostanlıya 150 cc ye kadar olan motorlardan sadece sürücü için kentkart ücreti alıyolar bisikletten farksız yani ben senatörle çok geçtim öyle:wiinkk:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
haklısın aykut ayak alışma meselesi önemli, bi başlasak orasıda misaki mt sınırlarına girecektir hemen, hem karşıyakayı taa karşıda bi yer olarak düşünmemek lazım, ha bornova ha karşıyaka, artık altınyola hiç ilişmeden karşıyakaya gidilebilinyo, yeni çevreyolu ile ışınlanmış gibi anında girne caddesine iniliyo , ben çok sevdim o yolu, bi de tünel var üstünde çok zevkli oluyo ordan geçmek.

toplantı ayarlıcağım mekanda girneye çok yakın...otoban çıkışından sonra 3 kırmızı ışık geçip mekana dalıyosun...tarihi bi mekan ve çok delikanlı nargile yaparlar mekanda...yanlız her hafta ksk'de toplantı istemek yok hbriniz olsun :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yaw cengiz abi 2 çayda ben ısmarlarım ne olcak canın sağolsun sen gel yeter :) (cumaovası değil bademlide yapsan yine gelirim :cat: )
yanlız ben şunuda söylemek istiyorum bütün yaz gurmede martıda toplantılar yapıldı hepsine istisnasız geldim...bütün deniz vs gezileri yine o tarafta yapıldı kuşadası olsun ve diğer geziler olsun...eğitim güzelbahçede yapıldı rahmi abi güzelbahçede her ne varsa o tarafta yani...körfezin bu tarafına ne zaman geçildi ???? (foça ve ayvalık gezileri 1 sene oldu onları karıştırmayın)

ayrıca karşıyaka atla deve değil ... ayağınız alışık değil alıştırmak lazım... hem izmirin heryerinde toplantı yapmak lazımki her semtten insan'a ara sıra kolaylık olsun... bide hiç bu taraftan yeni üye katılmıyo toplantılara...

İZMİT MT burası bornova veya balçova MT değil...

haksızmıyım ????

(geyik geyik bi yere kadar oturun bakalım yuvarlak masaya )

:rendeer:

Eee biz nooolacaz?.... Habire yol yapıyoz.... :silent::p Atın kolpayla ikiniz motorları üçkuyulara vapurla gelin.....:cat::cat:



Ya da vapurda yapalım toplantıyı.... Her limandan bir üye biner.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İZMİT MT burası bornova veya balçova MT değil...

bende aksini iddaa etmedim zaten, ben karşıyakayı severim çok kerelerde oralarda bulundum :cyclopsan geçen yıl aynı sorunları biz yaşadık,karşıyakayı karış karış ezberlemiştik,sadece istenen baharda, karşıyaka daha canlı daha heyecanlı ve yaşanası oluyor,fakat siz şimdi diyorsanız şimdi olsun AMAN GÖNÜLLER BİR OLSUN :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Eee biz nooolacaz?.... Habire yol yapıyoz.... :silent::p Atın kolpayla ikiniz motorları üçkuyulara vapurla gelin.....:cat::cat:



Ya da vapurda yapalım toplantıyı.... Her limandan bir üye biner.....:queen::queen::queen:

sen terasa gel abi ben alırım seni ordan yada nerden istersen :cat:

İZMİT MT burası bornova veya balçova MT değil...

bende aksini iddaa etmedim zaten, ben karşıyakayı severim çok kerelerde oralarda bulundum :cyclopsan geçen yıl aynı sorunları biz yaşadık,karşıyakayı karış karış ezberlemiştik,sadece istenen baharda, karşıyaka daha canlı daha heyecanlı ve yaşanası oluyor,fakat siz şimdi diyorsanız şimdi olsun AMAN GÖNÜLLER BİR OLSUN :rendeer:

saol cengiz abim :cat:
Zaten maksat gönüller bir olsun yer mekan önemli değil...kskde yapma deliside değilim zaten sadece değişiklik olur...

neyse ya itiraz eden de yok zaten
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hem bide belki yıllardır kskdan forumu takip edip birgün oralarada teşrif edeceğimiz günün hayaliyle, ümitlerini yaşatan insanlar vardır, onalarada yazık :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İlla diyorsanız birde karşıyakada toplanalım olur... İtirazım yok.... Geliriz...:cat:

Amaç genel olarak herkesin en çabuk en rahat en güvenli şekilde gelip gidebilmesi.....:cat:

Çeşme de yapın gelmessem cengizden beter olayım......:p

Bu hafta sen ayarla mekan işini..... Misafirin olalım....Çayları sen ısmarla.... Paralarını biz öderiz....:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yaw ben bu familyayı tahmin edebiliyorum, duyrulara "İZMİR MT Honolulu Çıkarmasında" falan de gogıl örtden istikamete bakıp hazırlıklara başlarlar,
Hem honoluludaki dostlarda bizi görür dimi :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
karşıyaka karşıyaka imbat eser koylarında aç koynunu biz geldik ( uymadı ama olsun :mrgreen: )
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
gönüller bir olsun , toplantı ksk de olsun :queen:

herkesi bekliyoruz ksk ye :p biraz yol yapalım değil miii :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu haftada sen pijamayla gel bakalım BÖCEK :mrgreen::cat::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst