[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
olüm bu maynaklar sabahlicaz dedi, ölenledik:queen:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
D C R, Pınarr, ulassss, urughai

pınar ablada uyanmış :queen:
Günakşam Pınar abla :queen:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birazcık katılabilmiş olsak da Tuğçe' ye verilen söz tutuldu :) katılan herkese teşekkürler..

tamamında aranızda olabilmek isterdim, özlemişim vallahi, uzun zaman oldu. havalar soğuyunca uzak kaldım. umarım kış sezonu boyunca organizasyonlar devam eder ve sizlerden daha da uzak kalmam..
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
:mrgreen: ne yaptınız böle sizzzz. walla arkadaşım yanımda olmasaydı sizinle kalabilirdim bidahakine yanlız gelie herşeye açık olmam lazım heran fikirler değişebiliyo
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
1. Fotolar nirde.?

2. Sanırım bizden sonra baya bi dumanaltı olunmuş ..:pr:

3. Bidahaki Organizeninde ucuz bi yerde yapılmasını tavsiye ederim :bounce: çay 2 ytl maç 5 ytl bide yenildik yenilmeseydik acımıcadımda harbidem verdiğim paraya acıdım sonra :pale: :salut:

4. Bi arada mangal muhabbeti düzenleyelim..ama sakin bir yer olsun... yağmursuz ve soğuksuz bir havada hee ne dersiniz...:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:mrgreen: ne yaptınız böle sizzzz. walla arkadaşım yanımda olmasaydı sizinle kalabilirdim bidahakine yanlız gelie herşeye açık olmam lazım heran fikirler değişebiliyo

Vallaa dha yeni uyandım :)

Muhabbetin en tatlı dilimini biz yedik erken kaçanlar haline yansın :queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
ABı 10 numara surusun var sankı altında 1000rr var aynen ole suruon hıc korkusuz tık demıon.ALLAH kısmet ederse senın aklını celıp eskı gunlerın gıbı altına guzel bı makina cekcez insallah



İnsallah abı bıdahakıne daha ıyı olur ve gorusuruz...Bu ilk oldugu ıcın once bı ortama baktım nasıl dıe gayet ıyıdı sıcak dı yanı sıcak derken sıcak kanlılık ınsallah bızde sızın aranıza gırebılırıs...



Selçuk aklıma girmen için baya bi uğraşman lazım kardeşim ama meraklanma dostlarımız var almak istedikten sona... Bide şöle düşünmeni isterim ben ybr böyle gidiosam 1000rr la nası giderim kardeş bence ybr tam benlik boşver büyük cc yi zaten almışız tadını zamanında ikincisi tat varmez herşeyin ilki başkadır aslında fenada olmaz ya neyse :) ...:cat:




ayrıca biz zaten yandık yanıcamız kadar :p ulan fener yaktın bizi beaaaa:salut::salut::salut::salut: :pr::pr::pr:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hahaha:queen:bana diyene bak ben dün 600rr taaa unkapanına kadar gitim gitmekle kalmayıp eşimide artçı aldım sen daha scooter bin tamammı:cat: şaka şaka inşallah sanada öğretcez vitesli kullanmayı hele bi al şu ehliyeti kendine iyi bak:bounce:

kullanmayı biliorum artık ben salı gününden beri:) sen konuşmaaa:p
sen sus hanımın konuşsun:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
mete abi seninle resimlerimiz gelicek ümmet abi ve deli mavili bekleniyoooooooooo:)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
harbiden şu resimleri görelim artık ya... metehan baba sen otomofillemi geldin..:silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
delimavili de çok ii resimle var
uyurken bastı bizi:queen:
kaya34 le aramısdaki tüm foyalar ortya çıkacak:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Günbattı pınar abla diycektin... :queen:

harbi psikolonjiniz bozuk sizin...:p PınaRR yannış annamada sana bişi dicem...bizim oralarda şöyle denir...gıçı gırık köpekler gibi gezme diye...köpeğin gıçı gırılırmış yinede gezermiş...seninki o hesap...:pyav iki gün istirahat et...zulmetme şu toynaklarına ...:wiinkk:


yuhannesburg nerenin başkenti bilen vaamıı...

ok tuce bekliyom...

Kravatlı efendi çocuk Mete Handro...:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimler bendede ımageshacakta sorun var arada net gelip gidiyor musait olunca atacağım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harbiden şu resimleri görelim artık ya... metehan baba sen otomofillemi geldin..:silent:

yok kanka bidonlu cbf 150 imi görmeyin diye kaldırıma parkettim...herifler pin RR altıyüzella RR la gelince benimde jinekolojim bozuldu...:pMagmayla AYE ye dalıyodum zor tuttular beni..:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
harbi psikolonjiniz bozuk sizin...:p PınaRR yannış annamada sana bişi dicem...bizim oralarda şöyle denir...gıçı gırık köpekler gibi gezme diye...köpeğin gıçı gırılırmış yinede gezermiş...seninki o hesap...:pyav iki gün istirahat et...zulmetme şu toynaklarına ...:wiinkk:


yuhannesburg nerenin başkenti bilen vaamıı...

ok tuce bekliyom...

Kravatlı efendi çocuk Mete Handro...:queen:

Abi saol bee hiçte yanlış anlamadım sağolasın :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst