[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bende gelirim ama sokakta mı yatıcam :silent:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kardeşim beni eklemişsin ama sana söyledim bir mazeretim var o gercekleşmese gelirin ama durum oyle gösteriyorki gelme ihtimalim cok yuksek
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Arkadaşlar Burgman'cıları da aranıza alıyorsanız ben de gelip sizlerle tanışmak isterim. Uzun zamandır MT üyesiyim ama Burgman'cılar dışında kimseyi tanımıyorum:)
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
fenerbahçe-galatasaray maçını saracoğlu nda izledikten sonra
toplantıya katılacak olan var mı acaba (benden başka:cherry:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sığcaz canım sen hiç merak etöe pınar ayarlatır onu sen yorma kendini:)

hakan abiiiii mükerrem ablayıda beklioruzzzzzzzzzz.....
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
ya ne dicem baksanıza beni bayrampaşa tarafından gelen varsa Biri motora artçı olarak alsın yaw :D:D olmazmı :mrgreen::mrgreen:
Bayrampaşa merkez tarafından Geçen olrsa yol üzeri haberim olsn . MillleTT:mrgreen: Özellikle Racin motor Sahipleri olrsa Kıyakk olur...! xD
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
dedik ya sen getir kız arkadaş medet umma kimseden.....
yabancılık çekmen imkansız rahat ol bizde öyleydik...
sen ısmarlıosun çay nescafe:)


olsa dükkan seninde hani böyle gezip tozma olayına ne derler faaliyet arkadaşımı işte ondan yok :bounce: o yüzden bende GKN abimizin ince ve derin tecrübelerinden yararlanıp 150 mt alanı ihlal edicez :queen::queen:

çay ne kadar nescafe ne kadar ..? kredi kartı geçiyomu ayrıcanak :queen::queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
çay ne kadar nescafe ne kadar ..? kredi kartı geçiyomu ayrıcanak

cay:5 ytl
nescafe:6 ytl ehehe bundan sonra bır kısı gelmez artık


cıddıye almıyonuz dımı ::repci::::deliir::
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Arkadaşlar Pınar bizden çıkarken merdivenden kötü şekilde düştü, şu anda hastanedeler... :(

Ben şaşırmış durumdayım... ayağı kırılmış sanırım...

Ayrıntıları buluşmada öğrenebileceğiz.... :(
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gittim gördüm ben kızı :queen: canavar gibi maşallah çatlak kaval kemii :queen:

acil şiflar diliyorum :rendeer:

alçısı kurusunda imza atayım :cherry:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet arkadaşlar hava güzel olursa şayet bende benim düldülle gelebilirim hem çok uzak sayılmazz ama kimseyi tanımıyoru nasıl olcak bilmiyorum orda yabancılık çekermiyim sıkılırmıyım diye düşünüyorum tuğçeyle arada bi msn den görüşmüştük ama orda nasıl oluruz bilmiyorum. sizce skılırmıyım ?????kimseyi tanımam
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar,
dünkü hava ve deniz muhalefeti sebebi ile, kaza geçirmiş bir gemi ile ilgili bilirkişilik yaptığım gemiye çıkamadık! yarın sabahın köründe Çanakkale'ye hareket edeip, gece geç geleceğim için toplkantıya katılamayacağım kesinleşti. :(
hepinize selamlar, bizler içinde hasret gideriniz
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Samimi muhabbet ortamından çıkarak seviyesi düşen yazışmalardan sonra, konuyla ilgisiz mesajlar silinmiştir. Sadece kişilerin katılıp katılamayacağı mesajları ve yol tarifleri klmıştır.
Konunun tekrar aynı yönde dağılması durumunda konu kilitlenecek ve sebep olan kişiler hakkında gereken işlem uygulanacaktır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hava günlük güneşlik, böyle giderse bende gelirim:p

Buluşmayı gündüze alın şimdi geleyim:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tuğçe ve ben erken saatlerde orada olup yer trafiğini ayarlıycaz.. Erken gelmek isteyenler olursa bizi orada bulabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst