Honda'nın son reklamı kadınları çıldırtacak.

Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
sanamı sorucaktım acaba :pr: geri kafalılık yapanlara geri kafalı derim...
 
Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
17
Bu reklam kadınlar açısından olumlu veya olumsuz algılanabilir ama, reklamı yapanlar biraz kışkırtıcı olsun diye biraz abartmışlar.

Ama kadınlar çogu zaman kadınlıgını ön plana çıkartmayı sevdiklerinden biraz onlarda öz eleştiri yapsınlar kanımca:bounce:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Kadınlar bu reklama hiç gücenmesinler (buradan reklamı tasvip ettiğim anlamı çıkmasın tasvip etmiyorum). Kendilerini kullandıran kadınlar, orasını burasını açan kadınlar vs vs. (yapmayanlar ve bunlara karşı çıkan kadınları tabikide hariç tutuyorum lütfen yanlış anlaşılmasın) En kötü tarafıda bunu özgürlük adı altında yapmaları neymiş efendim biz erkekle eşitiz her istediğimizi yaparız. Acıyorum kendi hazinelerini aç gözlü erkeklere sunan zavallılara... (Tekrardan buradaki ablalarımı kardeşlerimi söylediklerimden tenzih ederim :) )
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Kadınlar bu reklama hiç gücenmesinler (buradan reklamı tasvip ettiğim anlamı çıkmasın tasvip etmiyorum).(Tekrardan buradaki ablalarımı kardeşlerimi söylediklerimden tenzih ederim :) )

Mutaassıp buyurursanız bi durum arz etmek istiyorum..:cherry:
Bencede hiç öyle tasvip edilesi ve takdir edilesi vede umumi erkanı harbiye muhsin ertuğrulda olmaması gereken bir sahne:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
back number demişki ; sen daha konişme...tamam...
sen çok zekisin yaaa nerde okudun sen???
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bi honda kızı için kavga etmeyin deymez :queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
baltalıyoruz işte aye:queen:

Birbirinizi kırmadan baltalayın, hepimizin yapısı aynı değil, "banavurma" ciddi ciddi kırılmış gibi geldi bana.

Tamam bence kırılmaması lazım, sana görede öyle diyelim ama bu sonucu değiştirmiyor, bir arkadaşımız kırılmış, mantıklı yada mantıksız gönlünü almak lazım.:)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Birbirinizi kırmadan baltalayın, hepimizin yapısı aynı değil, "banavurma" ciddi ciddi kırılmış gibi geldi bana.

Tamam bence kırılmaması lazım, sana görede öyle diyelim ama bu sonucu değiştirmiyor, bir arkadaşımız kırılmış, mantıklı yada mantıksız gönlünü almak lazım.:)

kim kime "geri kafalılık yapmayın" derse kırılır..neyseki ben evliya gibi adamım.. 300 mesajı geçtim bre..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
kim kime "geri kafalılık yapmayın" derse kırılır..neyseki ben evliya gibi adamım..

Ben kırılmam abi ben geri kafalıyım:p

Evliya kısmına katılıyorum, forum içersinde sürekli sakin tavrın dikkat çekici:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
banavurma tüm hafatnın sinirini senden çıkardığım için özür dilerim:salut: bu okul beni mahfetti :salut:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
off yaa geri kafalılık yapmayın :pr:


dedikten sonra ,


sen çok zekisin yaaa nerde okudun sen???


demesi benim için hafifletici sebep olmaz.. tutarsızlıktan başka bir şey değil...

hafiye gibi adamım..

herkese iyi geceler... benden bu günlük bu kadar..

güzel arkadaşım... karşıdanki muhattabını yaşını, kim olduğunu bilmeden yazı yazdığını unutma... birini kırmak kolay ama gönül almak zordur... herkes hata yapar ama önemli olan yapılan hatayı bir an önce telafi etmektir.. hem özür bir an önce yapılırsa daha kolay olur.. keşke münakaşayı buraya kadar uzatmasaydıkta daha başındayken olayı tatlıya bağlasaydık...
iyi geceler...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst