Honda'nın son reklamı kadınları çıldırtacak.

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kız güzel değil ben beğenmedim:)
Reklam idare eder ama eski transformens çizgi filmlerini anımsattı..
Birzamanlar izlemek için saatini beklerdim ama sonradan saçma gelmeye başladı buda onun gibi birşey bence :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Valla keşke erkekleri kullanmaya başlasalarda bizde kolay para kazanmaya başlasak.:cherry:

Bana obje denmesi beni raatsıs etmiyo sanırsam, objeyim ben eet öyleyim:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eğer bu reklamdan etkilenen erkek var sa yazık ne diyim..... Artık kadınlara kadar düştü..... Satamıyor ya....:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda bayan alıcıları gözden çıkartmış galiba :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kadınları, cinsel objeyle kandıramayacaklarının farkında olsalar gerek....

Honda alırsam gey olıyım son sözüm bu :queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
birkere reklamda ana tema motoooor sen anladın onu :queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Kadınları, cinsel objeyle kandıramayacaklarının farkında olsalar gerek....

Honda alırsam gey olıyım son sözüm bu :queen:

Eğer diğer kızlar da Pınarr gibi düşünürse hondanın işi yaş. Artık bi de erkekli
versiyonunu çıkarması lazım. belki kurtarır. :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Eğer diğer kızlar da Pınarr gibi düşünürse hondanın işi yaş. Artık bi de erkekli
versiyonunu çıkarması lazım. belki kurtarır. :cherry:

Vallaa çıkardığı erkeğe bağlı :)

50 yaşındaki insanlar ne kadar çirkin konuşuyorlar yaa inanamıyorum bu kadar çirkinleşilemez:pr::pr::pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vallaa çıkardığı erkeğe bağlı :)

50 yaşındaki insanlar ne kadar çirkin konuşuyorlar yaa inanamıyorum bu kadar çirkinleşilemez:pr::pr::pr:

Honda bu.... Her türlü reklama giriyorlar... Gözlerinde dolar işaretleri bürümüş.......:farao::farao::farao:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
ilk bakışta hoş bir reklam gibi.. ancak irdeledikçe mide bulandırıcı, rencide olduğu ortaya çıkıyor...

honda motosikletim olsa gider uçurumdan aşağı atar yada honda mağazasına, içeri dalardım... :p

acaba dünya televizyonlarında veriliyor mudur bu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
goldwinge gdönüşen yok mu
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Acaba reklam izleyipte bu derece etkilenen var mıdır:silent:

Aman tanrım reklama bak diye koşa koşa gidip ürün almak:silent:

Ben reklamları hep markalaşma ve güven oluşturma çalışması olarak benimsiyordum.

Abi bak reklamı izledik geldik malı aldık tamam gündüz gezdik teker yaptık eğlendik ama gece oldu alette tık yok, bayan olmuyo bu arızalı:p:queen:

nezaman denedin abicim geçen akşam motorlaydın galiba:queen::queen::queen: teknik bir arızadan dolayı motor uyku modunamı geçmiyor:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:

Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????

Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????


http://www.youtube.com/watch?v=Y4pvUhfmNso

bu reklamda bnm hosuma gtmiyor. ama yapacak bişi yok. sadece seyretmek kalır bize sende öyle yap derim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
R1 olsaydı daha güzel bi hatuna dönüşürdü kesin:queen::queen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
goldwinge gdönüşen yok mu

goldwing'e dönüşecek bayanın hafif balık eti (110-120 kg..felan) olması hem reklamı izleyenlerin reklamı daha az yadırgamalarını sağladığı gibi masa başında reklamı yapan grafikerlerin işini kolayaştırır...değişim daha kolay olur...:p

ama bu düşüncem bu reklamı tasvip ettiğimi göstermez yinede ::miiz::
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
REKLAM DA GÜZEL OLMUŞ A MA :cat: BURADAKİ ELEŞTİRİLER DAHADA GÜZEL OLMUŞ:p :p
HAHA
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Kadınları, cinsel objeyle kandıramayacaklarının farkında olsalar gerek....

Honda alırsam gey olıyım son sözüm bu :queen:

Bende onu diyecektim
Fuarda bayan yerine cıbıldak erkek kullanırlarsa
Ne bayan ne erkek gelir
Heryer gey dolar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst