Kadınları, cinsel objeyle kandıramayacaklarının farkında olsalar gerek....
Honda alırsam gey olıyım son sözüm bu :queen:
Eğer diğer kızlar da Pınarr gibi düşünürse hondanın işi yaş. Artık bi de erkekli
versiyonunu çıkarması lazım. belki kurtarır. :cherry:
Vallaa çıkardığı erkeğe bağlı
50 yaşındaki insanlar ne kadar çirkin konuşuyorlar yaa inanamıyorum bu kadar çirkinleşilemezr:
r:
r:
Eğer diğer kızlar da Pınarr gibi düşünürse hondanın işi yaş. Artık bi de erkekli
versiyonunu çıkarması lazım. belki kurtarır. :cherry:
Acaba reklam izleyipte bu derece etkilenen var mıdır:silent:
Aman tanrım reklama bak diye koşa koşa gidip ürün almak:silent:
Ben reklamları hep markalaşma ve güven oluşturma çalışması olarak benimsiyordum.
Abi bak reklamı izledik geldik malı aldık tamam gündüz gezdik teker yaptık eğlendik ama gece oldu alette tık yok, bayan olmuyo bu arızalı:queen:
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:
Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????
Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????
goldwinge gdönüşen yok mu
Kadınları, cinsel objeyle kandıramayacaklarının farkında olsalar gerek....
Honda alırsam gey olıyım son sözüm bu :queen:
Bende onu diyecektim
Fuarda bayan yerine cıbıldak erkek kullanırlarsa
Ne bayan ne erkek gelir
Heryer gey dolar![]()