Honda'nın son reklamı kadınları çıldırtacak.

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
abi öle bi kadın varsa gerektiğinde motora dönüşen hemen aliyorum :)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
onlarım bizim analarımız, bacılarımız, eşlerimiz....

bayanlar sevilesi, saygı duyulası insanlardır, üstlerine binilesi değil... bence doğru bir reklam olmamış bu..fikir yanlış... (benim görüşüm) :farao:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Reklam yeniyse, neden abla eski kasa 1000RR oluyo:silent:

Kenan da bu sene yeni kasa 1000RR kullancak deniliyordu, 07 kasa 1000RR la antreman yapıyor.:silent:

Honda yeni tasarımından kendide memnun değil sanki:silent:

Feminenlere gelince bence kızcak bir şey yok, erkeğin vaz geçemediği iki aşkı diye bir tema işlemişler, yani herhangi bir kızdan değil kendi bireysel aşkından bahsetmişler.:p

Ha ben feminen olsam benim 2 aşkımdan niye bahsedilmiyor diye kızardım ama teknik olarak feminemiyorum.:p
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Reklam ''Kadınlar gibi motorunuza da nazik davranın'' diyor. Ben beğendim.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ben honda alıyorum en yakın honda bayisi neredeydi?:queen:

Acaba reklam izleyipte bu derece etkilenen var mıdır:silent:

Aman tanrım reklama bak diye koşa koşa gidip ürün almak:silent:

Ben reklamları hep markalaşma ve güven oluşturma çalışması olarak benimsiyordum.

Abi bak reklamı izledik geldik malı aldık tamam gündüz gezdik teker yaptık eğlendik ama gece oldu alette tık yok, bayan olmuyo bu arızalı:p:queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay be adam reklam yapıo 10 numara bızım erkeklerde hemen furlıo honda bayıye la ınanmayın :))))) heheheheh yaln bunla ylan :))))

He bıde bısey dıyım kızlar her zmn bela getırır ona gore allaha yakın olun ama kızlara uzak kardesınızden tafsıye:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:

Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????

Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????

Binicen üzerine
Vurucan kırbacı :)

Bu da terbiyesizliğin başka bi boyutu....:pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:

Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????

Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????



Bu da terbiyesizliğin başka bi boyutu....:pr::pr:

Abla ole deme bazıları salak onu bılıoz :) kız bela getırır uzak durun!!!
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:

Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????

Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????

Kandırılmakla alakası yokki.
Kadınlar (güzel kadınlar seninle alakası yok) herşeye güzellik katar.
Fuarlarda tanıtımlarda kullanılan birşey bu. Sadece Türkiye de değil dünya çapında olan birşey..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kandırılmakla alakası yokki.
Kadınlar (güzel kadınlar seninle alakası yok) herşeye güzellik katar.
Fuarlarda tanıtımlarda kullanılan birşey bu. Sadece Türkiye de değil dünya çapında olan birşey..

Okusaydın eğer benimde "tüm dünyada" ibaremi görürdün..

Evet ben fuarda da kızıyorum buna, parfüm reklamında da, araba reklamında da kadınları cinsel obje olarak görmekten vazgeçmeyecekler...

Bende fuara gittiğimde yarı çıplak erkekler görmek istiyorum tanıtım mankeni olarak.. Tv reklamlarında kadının kullanıldığı tüm karelerde erkekler kullanılsın bizde onları izleyelim o zaman.. Sadece kadınlar neden cinsel obje olarak kullanılıyor... Demekki reklamcılar erkeklerde bizim bilmediğimiz bişey biliyor....
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Okusaydın eğer benimde "tüm dünyada" ibaremi görürdün..

Evet ben fuarda da kızıyorum buna, parfüm reklamında da, araba reklamında da kadınları cinsel obje olarak görmekten vazgeçmeyecekler...

Bende fuara gittiğimde yarı çıplak erkekler görmek istiyorum tanıtım mankeni olarak.. Tv reklamlarında kadının kullanıldığı tüm karelerde erkekler kullanılsın bizde onları izleyelim o zaman.. Sadece kadınlar neden cinsel obje olarak kullanılıyor... Demekki reklamcılar erkeklerde bizim bilmediğimiz bişey biliyor....

Eger reklamcıda erkek se bılır:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst