Sonbaharin son günleri (GAZİANTEP MT)

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
sizinle buluşma yerine kadar gelip, tanışıp, geziye katılamadığım için üzgünüm. çok güzel bir aktivite yapmışsınız. fotolarda güzel olmuş. elinize vede emeğinize sağlık. yahu ne öyle dal çubuklardan şiş yapmışsınız. yani illa et yiyeceksiniz ha.:)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
sizinle buluşma yerine kadar gelip, tanışıp, geziye katılamadığım için üzgünüm. çok güzel bir aktivite yapmışsınız. fotolarda güzel olmuş. elinize vede emeğinize sağlık. yahu ne öyle dal çubuklardan şiş yapmışsınız. yani illa et yiyeceksiniz ha.:)

Gaziantep mt ye hiç yakışıyomu hele şu görüntülere bak çubuktan şiş felan menüde sucuk. Koyacan mangalı saplıcan kuşbaşıyı kıymayı dedim ama dinletemedim illede balık dediler sonra babayı yedik çubukdan şiş yaptık :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
muhahahaaha neyse sağlık olsun afiyet olsun. kısmetiniz oymuş. ama bisküvi ve meyve suyu da bir hazır ve pratik yiyecek. yani illa tüm türkiyeye Gaziantep liliğinizi gösterceksiniz.:)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
muhahahaaha neyse sağlık olsun afiyet olsun. kısmetiniz oymuş. ama bisküvi ve meyve suyu da bir hazır ve pratik yiyecek. yani illa tüm türkiyeye Gaziantep liliğinizi gösterceksiniz.:)

Tabiki Gaziantep MT dedinmi milletin ilk aklına gelen Mangal, Şiş, Kebap
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
Gaziantep mt ye hiç yakışıyomu hele şu görüntülere bak çubuktan şiş felan menüde sucuk. Koyacan mangalı saplıcan kuşbaşıyı kıymayı dedim ama dinletemedim illede balık dediler sonra babayı yedik çubukdan şiş yaptık :queen:


gokan kardes unutma aramızda vejeteryan vardı :):):):) ama genede olsun bız sucukları gotururken nasılda domates yıyordu dımı baya guldum ya hııı unutmadan yahya kardes gazıanteplı oldugumuzu gostermezsek nerde kladı bızım anteplıgımız dımı ama
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
abı sade gezmele olmuyor yiyecen içecen ama en sevdıgım sey ne bılırsınız gıderken üşüyunce kucuk bı koy kahvesınde meraklı koylulerle muhabbet edıp çay içmek bazende çaylar beleşe gelıyo hani :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
komşu güzel gezmişsiniz elinize sağlık bu arada kdx si naptın test ettinmi geziye onuda dahil etseydiniz keşke adanadan selamlar.

abdurkadır abi kdx si cıkarmıyoruz daha anca siz gelirsenız cıkar :cat::cat:

vay vay kardeşlerim.bulunca güzel havayı,ooooo sucuk ekmek haa.afiyetler olsun hepinize.emeğinize sağlık,güzel vakit geçirmişsiniz.yalnız,aydemir abi;3.resimde herşey çok güzel,romantik yürüyüş,arkada harika sonbahar manzarası,herşey dörtdörtlük 'deeee,o senin dizindeki dizlikde neyin nesi be abi.bari orada çıkartsaydın.hepinize sevgilerimle.

Bora abi alakan için teşekürler o fotoya gelince motorcu oldumuz nerden belli olsun:queen::queen:

adanadan hepinize sevgilerimi gönderiyorum arkadaşlar:rendeer:,çok güzel yapmışsınız,elinize motorunuza sağlık.
demek balık bulamayınca odun topladınız hı :p
Allah kimseyi aç bırakmasın,sucuk ekmeğe nasıl saldırmışsınız:queen:
resimlerde alevin fonunu kullanmanız harika fikir olmuş:cat:neredeyse akıl diyor evin içinde ateş yak hemen kızımın resmini çek:queen:

gürsel kardeşim evt balık bulamadık başimizin çaresıne baktık ne yapalım iyi dileklerin için teşekürler.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
Tebrik ediyorum

İşte bu arkadaşlar. Motorculuk dediğin böyle olmalı. Karda kışta, yağışta, soğukta ve sıcakta; her ortamda motor kullanmayı arzu ediyor ve kullanıyorsan, motorsuz bir günlük yaşam düşünmüyorsan motorcusun.
Entepli arkadaşlar, eğem, eyi gezmişiniz.
Fakaaat, bir de şu resim yerleştirme konusunda birazcık dikkat etseniz, yahu imanım gevredi resimleri göreceğim diye. Yatay ve dikey kaydırma çubuklarını kaydırmaktan resimleri görmekte zorlandım, yazıları okumakta güçlük çektim.
:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
İşte bu arkadaşlar. Motorculuk dediğin böyle olmalı. Karda kışta, yağışta, soğukta ve sıcakta; her ortamda motor kullanmayı arzu ediyor ve kullanıyorsan, motorsuz bir günlük yaşam düşünmüyorsan motorcusun.
Entepli arkadaşlar, eğem, eyi gezmişiniz.
Fakaaat, bir de şu resim yerleştirme konusunda birazcık dikkat etseniz, yahu imanım gevredi resimleri göreceğim diye. Yatay ve dikey kaydırma çubuklarını kaydırmaktan resimleri görmekte zorlandım, yazıları okumakta güçlük çektim.
:cherry::cherry::cherry:

abi sanırım yarışmaya içipte geldin:mrgreen::queen::p valla bende bi sorun yok normal acıldı resimler.celalettin abimiz has motorculardandır ha arkadaşlar.:rendeer::rendeer::cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
aydemir selam kıskandım doğrusu işlerim çok yoğun şu aralar biraz hafiflese hemen bir gzi yapalım diyeceğim valla
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abicim ne zaman g.antep mt buluşamasının fotolarına baksam karnım acıkıyo, antepli olduğunuzu çok belli ediyosunuz maşallah:) paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
abi sanırım yarışmaya içipte geldin valla bende bi sorun yok normal acıldı resimler.celalettin abimiz has motorculardandır ha arkadaşlar.
Yahu Ressam, kardeş içip de gelmedim, keşke içip gelsem, bari bu sözlerini hak etmiş olurum. Fakat sorun şu:Resimler tamamen yüklendikten sonra ekrana yerleşiyor, yani fitting oluyor. Ben o sayfayı açarken resimler tamamen yüklenmemiş olduğundan da fitting işlemi gerçekleşmemiş, senin yazını okuduktan sonra sayfayı yeniden yükleyince durum düzeldi.:queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
İşte bu arkadaşlar. Motorculuk dediğin böyle olmalı. Karda kışta, yağışta, soğukta ve sıcakta; her ortamda motor kullanmayı arzu ediyor ve kullanıyorsan, motorsuz bir günlük yaşam düşünmüyorsan motorcusun.
Entepli arkadaşlar, eğem, eyi gezmişiniz.
Fakaaat, bir de şu resim yerleştirme konusunda birazcık dikkat etseniz, yahu imanım gevredi resimleri göreceğim diye. Yatay ve dikey kaydırma çubuklarını kaydırmaktan resimleri görmekte zorlandım, yazıları okumakta güçlük çektim.
:cherry::cherry::cherry:

Merhaba Celalettin abi aslında dediğin doğru üzeyir arkadaşın resim yükleme kapasitesi çok düşük :) (umarım kızmaz) resimlerin boyutunu bi türlü ayarlayamıyo oda başlığın geç açılmasına vede herşeyin birbirine girmesine neden oluyor. Bu durum için özür dileriz. Yorum yapan arkadaşlarada tek tek teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
yapmayın kardeşim bu ne yav..insanın canı çeker oralarda olmak ister. uzkatadır demiyonuzmu... ben şimdi ne yapayım motor var herşey var ama ortam yok. şu istanbula bi gelip yapsanıza bunları...hepinize selamlar...sevgiler ..saygılar...
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
Merhaba Celalettin abi aslında dediğin doğru üzeyir arkadaşın resim yükleme kapasitesi çok düşük :) (umarım kızmaz) resimlerin boyutunu bi türlü ayarlayamıyo oda başlığın geç açılmasına vede herşeyin birbirine girmesine neden oluyor. Bu durum için özür dileriz. Yorum yapan arkadaşlarada tek tek teşekkürler.


yaw kapasıtemde bırsey yok gokan kardesım kullandıgım programda bır sorun var alındım bak
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kaçırmışım bu başlığı :) Gezmiş yine bizimkiler..
Güzel bir gezi olmuşa benziyor yine.
Fotoğraflar çok güzel.
Tebrikler Gaziantep MT :cat:
Devamlarını her zaman ki gibi bekliyoruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst