Sonbaharin son günleri (GAZİANTEP MT)

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
çok hoş ve sonbahar manzaralı fotograflar ellerinize saglık.pazar günü bizde bir kaçamak yaptık ama ressam saga sola laf yetiştirmekten bir türlü konu açamadı.

Aramıza yeni katılan arkadaşlara selamlar.:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
En sevmediğim hava tipidir, içim kararır. O yüzden bu tarz aktiviteler yapmak çok yararlıdır... :) Yanlız acıktım.. :p
son bahar gercekten guzel bır hava motorlar ıcın bıraz zorlukları var ama genede eylencelı bu arada bızım kapımız herkese acık tubiş buyur gel senıde bır pazar yemege beklerız:):):)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Teşekkür ederim :) Belli mi olur, belki biz de bir gün sizin ziyaretinize geliriz.. :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaay süpersiniz yaw güsel ve ormantik bir gezi olmuş yüreginize saglık...

iso bak kanki gör atı alan üsküdarı geçiyo soguk felan dinlemiyo sen hala tüüükanda sobanım başında otur emi kanki ..bu hafta sonu sen gelsende gelmesende ben gidecem vuracam kendimi yollara paslandık yaw...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evt arkadasaslar uzun zamandan beri yoktum arkadaslar evt cok güzel olmuştur umarım bizde ne yapalım işte burdda paslandık insanın motorları olsunda biriside kendinden oolmasın ama gercekten güzel olmu. artık bi baska gezide bep berabe buluşmak amacıyla yaz bi gelsin sizileri bekliyorum buraaya bizde gelirizza e o
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok güzel bir gezi.bizimle paylaştığın için teşekkürler.Grup halinde gitmeniz eğlenceli olsa gerek :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Abicim paylaşım için teşekkür ediyorum, çok güzel ve çok keyifli bir gezi olmuş, Rabbim birlik beraberliğinizi hiç bir zaman bozdurtmasın, Gaziantep MT nin dosluğuna, birlik ve beraberliğine imrenerek bakıyorum.

Teşekürler yusuf kardeşim

En sevmediğim hava tipidir, içim kararır. O yüzden bu tarz aktiviteler yapmak çok yararlıdır... :) Yanlız acıktım.. :p

tubiş seni böyle etkınlıklerde göremiyoruz yoksa yapıyorsun bizimlemi paylaşmıyorsun nazar deger diye:queen::queen::queen:

çok hoş ve sonbahar manzaralı fotograflar ellerinize saglık.pazar günü bizde bir kaçamak yaptık ama ressam saga sola laf yetiştirmekten bir türlü konu açamadı.

Aramıza yeni katılan arkadaşlara selamlar.:rendeer:

ahmet abim teşekür ederim sağol ressam için söylediklerin de dogru abi kulagını cek abi:p:p

Teşekkür ederim :) Belli mi olur, belki biz de bir gün sizin ziyaretinize geliriz.. :)

bekleriz tubiş ne demek başimizin üstünde yerin var tüm mt içinde geçerli gönlumuz soframız muabbetimiz her zaman acık..:cat::cat:

waaay süpersiniz yaw güsel ve ormantik bir gezi olmuş yüreginize saglık...

iso bak kanki gör atı alan üsküdarı geçiyo soguk felan dinlemiyo sen hala tüüükanda sobanım başında otur emi kanki ..bu hafta sonu sen gelsende gelmesende ben gidecem vuracam kendimi yollara paslandık yaw...:rendeer:

lan cengiz ne istersin iso dan birak adam çalişsin karişmayın benım kardeşime hı şunu da unutmadan söyluyeyım söz sahıplerının sözleri kabul ola anlıyan anladı (tatlı su motorcuları)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubiş seni böyle etkınlıklerde göremiyoruz yoksa yapıyorsun bizimlemi paylaşmıyorsun nazar deger diye:queen::queen::queen:

Valla abi biz hergün geziyoruz, hepsini koyarsam şimdi garip olur.. :mrgreen:

bekleriz tubiş ne demek başimizin üstünde yerin var tüm mt içinde geçerli gönlumuz soframız muabbetimiz her zaman acık..:cat::cat:

Teşekkürler :) ::blushani
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
wayyy süprüz bumuydu arkadaşlar lan var ya kıskandırdınız beni kaa:D kask işine gelince kendileri takar abi kadın ikinci plandadır bunlar moço maçoo.:mrgreen::mrgreen:
çan çin çon gökhanço senin kız arkadasınında gözleri çekik lan noluyoruz artık itiraf et istersen heheheeee:):):cherry::queen:



çok güzel olmus iyi eğlendiğinizden eminim en kötü gününüz böyle olsun
Aslında bu süpriz felan değildi. Sıradan bir geziydi. Niyetimiz elimizde hediyelerle huzur evindeki ninelerimizi dedelerimizi sevindirmekti ama kısmet değilmiş.

Bu arada Esra'ya bulaşmanı MT olarak pek tavsiye etmiyoruz. Nickname indende anlıyacağın gibi eli maşalıdır ona göre :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
komşu güzel gezmişsiniz elinize sağlık bu arada kdx si naptın test ettinmi geziye onuda dahil etseydiniz keşke adanadan selamlar.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
ooooooooooo süper gezi yapmıssınız yav ben böyle olacagını tahmin etmiyordum :salut::salut: gelmeye niyetim vardı ama öss sınavı için ders calısmam gerekti o yüzden gelemedim cok sey kacırmısım keşkede gelseydim bi daha söyleyecem yol anlattıgınız kadar güzelmiş:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay vay kardeşlerim.bulunca güzel havayı,ooooo sucuk ekmek haa.afiyetler olsun hepinize.emeğinize sağlık,güzel vakit geçirmişsiniz.yalnız,aydemir abi;3.resimde herşey çok güzel,romantik yürüyüş,arkada harika sonbahar manzarası,herşey dörtdörtlük 'deeee,o senin dizindeki dizlikde neyin nesi be abi.bari orada çıkartsaydın.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
vay vay kardeşlerim.bulunca güzel havayı,ooooo sucuk ekmek haa.afiyetler olsun hepinize.emeğinize sağlık,güzel vakit geçirmişsiniz.yalnız,aydemir abi;3.resimde herşey çok güzel,romantik yürüyüş,arkada harika sonbahar manzarası,herşey dörtdörtlük 'deeee,o senin dizindeki dizlikde neyin nesi be abi.bari orada çıkartsaydın.hepinize sevgilerimle.

Bugünlerde türkiyenin başı uçaklarla dertte hani ya üstümüze uçak düşerse diye çıkarmadı bence :) Şaka bi yana unuttu heralde. Yada sıcak tutuyodu :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
adanadan hepinize sevgilerimi gönderiyorum arkadaşlar:rendeer:,çok güzel yapmışsınız,elinize motorunuza sağlık.
demek balık bulamayınca odun topladınız hı :p
Allah kimseyi aç bırakmasın,sucuk ekmeğe nasıl saldırmışsınız:queen:
resimlerde alevin fonunu kullanmanız harika fikir olmuş:cat:neredeyse akıl diyor evin içinde ateş yak hemen kızımın resmini çek:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Aslında bu süpriz felan değildi. Sıradan bir geziydi. Niyetimiz elimizde hediyelerle huzur evindeki ninelerimizi dedelerimizi sevindirmekti ama kısmet değilmiş.

Bu arada Esra'ya bulaşmanı MT olarak pek tavsiye etmiyoruz. Nickname indende anlıyacağın gibi eli maşalıdır ona göre :queen::queen:


oke anlıyorum sizi zaten senle bugun konustugumuz gibi daha çin muhabbeti etmeyecegim. saygılar sevgiler herkese
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
vay vay kardeşlerim.bulunca güzel havayı,ooooo sucuk ekmek haa.afiyetler olsun hepinize.emeğinize sağlık,güzel vakit geçirmişsiniz.yalnız,aydemir abi;3.resimde herşey çok güzel,romantik yürüyüş,arkada harika sonbahar manzarası,herşey dörtdörtlük 'deeee,o senin dizindeki dizlikde neyin nesi be abi.bari orada çıkartsaydın.hepinize sevgilerimle.

ya gokan kardesımın de dedıgı gıbı ya ucak duserse alım allah belkı dızlerını koruru alı abının saka bır yana bende cıkarmayı unuttum dızlıklerı ama gercekten hem sıcak tutuyor hemde bır yere dız cokecegımız zaman kolaylık oluyor
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
lan cengiz ne istersin iso dan birak adam çalişsin karişmayın benım kardeşime hı şunu da unutmadan söyluyeyım söz sahıplerının sözleri kabul ola anlıyan anladı (tatlı su motorcuları)



bişey istedigim yok abi isodan:phem artık motorsuz bir motorcu oldu artıkın pek işimde olmaz onlan :mrgreen:ama binerse çin horozumda herzaman bir kişilik yeri var kankamın:p

ha birde şu söz sahiplerinin sözlerini anladım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst