- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
öglen saatlarinde hava süperdi uzun yol degilde bu sefer istanbul içi gezmeyi düşündük saat 12,30 gibi yola çıktık,çengelköy yolundan anadolu fenerine çıktık,ordan da riva polonozköy derken rivaya gittik.
kısa bir gezi oldu ama riva yolunu çok sevdim ben yolları virajlı ama o kadar tatlı yatıyorki motor bir ara dizimi yere koyacaktım nerdeyse.
bize her yol ankara çıkıyoruz yola allah ne verdiyse,rivada yemek yedik,bir kaç motorcu arkadaş gördük,yemeklerden tavuk eti,ayran,çay hava ve manzara iki kişi 15 ytl verdik,çaylar şirket tenmiş.
gidiş yolu 75 km oldu,çünkü gezerek gittik,dönüşte ise 40 km lik yolu 40 dakika da tamamladık.
işte bir kaç resim :























































güzel bir gündü en azından evde oturmaktan iyiydi.
rivanın yolları hoşuma gitti,tatlı virajları ve düz yolları istanbul içindeki yollardan temizdi.
kuzen bu gezi içinde sana teşekkür ediyorum,en kısa zaman da bartın gezisini yapalım diyorum.
kısa bir gezi oldu ama riva yolunu çok sevdim ben yolları virajlı ama o kadar tatlı yatıyorki motor bir ara dizimi yere koyacaktım nerdeyse.
bize her yol ankara çıkıyoruz yola allah ne verdiyse,rivada yemek yedik,bir kaç motorcu arkadaş gördük,yemeklerden tavuk eti,ayran,çay hava ve manzara iki kişi 15 ytl verdik,çaylar şirket tenmiş.
gidiş yolu 75 km oldu,çünkü gezerek gittik,dönüşte ise 40 km lik yolu 40 dakika da tamamladık.
işte bir kaç resim :























































güzel bir gündü en azından evde oturmaktan iyiydi.
rivanın yolları hoşuma gitti,tatlı virajları ve düz yolları istanbul içindeki yollardan temizdi.
kuzen bu gezi içinde sana teşekkür ediyorum,en kısa zaman da bartın gezisini yapalım diyorum.