Iki Kuzen Riva Yolunda...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
öglen saatlarinde hava süperdi uzun yol degilde bu sefer istanbul içi gezmeyi düşündük saat 12,30 gibi yola çıktık,çengelköy yolundan anadolu fenerine çıktık,ordan da riva polonozköy derken rivaya gittik.
kısa bir gezi oldu ama riva yolunu çok sevdim ben yolları virajlı ama o kadar tatlı yatıyorki motor bir ara dizimi yere koyacaktım nerdeyse.
bize her yol ankara çıkıyoruz yola allah ne verdiyse,rivada yemek yedik,bir kaç motorcu arkadaş gördük,yemeklerden tavuk eti,ayran,çay hava ve manzara iki kişi 15 ytl verdik,çaylar şirket tenmiş.
gidiş yolu 75 km oldu,çünkü gezerek gittik,dönüşte ise 40 km lik yolu 40 dakika da tamamladık.
işte bir kaç resim :
























































güzel bir gündü en azından evde oturmaktan iyiydi.
rivanın yolları hoşuma gitti,tatlı virajları ve düz yolları istanbul içindeki yollardan temizdi.
kuzen bu gezi içinde sana teşekkür ediyorum,en kısa zaman da bartın gezisini yapalım diyorum.





 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
oh oh ne guzel emegıne saglık bırakac resım demısınde 100 tane vardı herhalde :D saol
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
evet kardeşlerim çok güzel fotolar :) ve gezi tabii ki :) Honda asLa yolda bırakmaz :p
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
geze geze motorları eskittiniz beaaa :) bartın gezisini haber verin gerçi artık karakış kapıya dayandı nasıl olur bu havada bilmem.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bu yaz 9 defa gittim rivaya hem yolları çok güzeldir hemde balığı:cat:

bu aralar birde ben kaçayım oralara airoh sv 55 ve cox trips iki rakip yanyana güzel durmuş

tebrikler:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi, ellerinize sağlık.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
hava soğuktu biraz..:queen:
üşüdük ya pantolonlarıda giymedik.:pr::pr:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cbf katolog çekimimi yaptınız kardeşim ne bu böyle :p :) Çok güzel bir gezi daha tebrik ederim.ilerde sizleri 600luklerle göreceğimizden hiç şüpemiz yok :) iyi seyirler:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
cbf katolog çekimimi yaptınız kardeşim ne bu böyle :p :) Çok güzel bir gezi daha tebrik ederim.ilerde sizleri 600luklerle göreceğimizden hiç şüpemiz yok :) iyi seyirler:rendeer:

o da olur inşallah sağol kardeşim..:rendeer:
o zaman rize yada kars tarafından resim çekeriz.:cat:
buraları kuzenle bizi kesmez o zaman...:farao::farao::farao:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çok güzel motorunuza sağlık.eminim çok üşümüşsünüzdür,bide su kenarıki ehh:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İlk fırsatta Anadolu Fenerine gidicem vallahi...Tüysüz Tarkann niye gitmedik la oraya...


fotolar için sağolun ...
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
resimler çok güzel ama sondaki resimler diğerlerinden daha ii güneşin batışını ii yakalamışsın :)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
cbf 150'ler iyi boy göstermiş .resimler ise gerçekten çok güzel ..güzel çalışma olmuş.:cat:tebrikler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
herkeze iyi dilekleriniz teşekkürler,dönüş yolunda üşüdük ama durunca daha da çok üşüyorduk,hava iyi diye motor pantolonlarını giymedik, dönüşde bacaklarımız dondu,ama bundan sonraki hafta sonraları tam takım,arkadaşlar sizde hava ya aldanıp giymemezlik yapmayın ta ki yaza kadar.
cbf 150 her yerde güzeldir.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yahu oralara kadar gitmişken poyrazköyede uğruyaydınızya:)
ben geceleri darlandımmı giderim poyraz a, sığınağın üstüne arabayı çeker
karadenize açılan gemileri seyrederim..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
yahu oralara kadar gitmişken poyrazköyede uğruyaydınızya:)
ben geceleri darlandımmı giderim poyraz a, sığınağın üstüne arabayı çeker
karadenize açılan gemileri seyrederim..

rivaya kadar uzadık hava kararınca rivadan döndük,poyraz köy tabelasını gördük ama yol rivaya dogru gidince anca gün yetti
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
yahu oralara kadar gitmişken poyrazköyede uğruyaydınızya:)
ben geceleri darlandımmı giderim poyraz a, sığınağın üstüne arabayı çeker
karadenize açılan gemileri seyrederim..

bi dahaki sefere inşallah hava biraz erken kararıyo bir şey göremiyoruz ki..:pr:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
dooru haklısın
ben gece motorla gittim bi sefer
saat 2 falandı:)
köpecikler birden havlama zafiyetinde bulunnuca:mrgreen:
annadınız siz onu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst