Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Değiştir şu imzayı adaş hep aynı şeye yorum yapmak isteemiyooommm :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
içki sigaradan dostmu lurki:)
aile onnar:)
içki tüm kötülüklerin anasıdır analarda kutsaldır ama:queen:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
içki sigaradan dostmu lurki:)
aile onnar:)
içki tüm kötülüklerin anasıdır analarda kutsaldır ama:queen:
katılıyorum ne demiş arif susam abimiz
anılarla doldı taştı boş odam
andıkça kanadı içimde yaran
bir hayalin vardı bir de sigaram
seni içtim durdum sabaha kadar...
::bira01:: ::puro::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Vayyy beaaa..... arkadaşlar sabah sabah efkarlandırdınız he :)


içki bütün kötülüklerin anasıysa ana gibi yar olmaz he? :)


buda benim lafım;


ALKOL GİBİ YAR,
ANGARA GİBİ DİYAR OLMAZZZ......
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
içki bütün kötülüklerin babasidir :queen:birde burdakilerin yaş ortalamısını merak etim sarkılar hep 80 yılardan ne gecmişe mi döndünüz :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
''..Benim tek dostum içkim sigaram,
Onlarda terk ederdi olmasa param.......
...:::Başkentin_asi_pilotU:::...'''''
İmza kendini gösteriyor..:cat:
Genç ve dinamik Türk Genci....:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bab sana en sağlam yorumu yapmışlar ben ne diyim daha tanju okan ağbeye saygılar :mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
Benim tek dostum içkim sigaram,
Onlarda terk ederdi olmasa param.......
...:::Başkentin_asi_pilotU:::...


paran olsada olmasada biz dostunuz kankaa :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
en zor yorum benım galıba :p şimcik arkadasımız motoruyla 125km/h yapmıs hedefi 135km/h miş :p o motor 135 yaparmı yapmazmı bılemıycem uzmanların tartısları lazım


imzamı özel olarak şimdi yazdım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
en zor yorum benım galıba :p şimcik arkadasımız motoruyla 125km/h yapmıs hedefi 135km/h miş :p o motor 135 yaparmı yapmazmı bılemıycem uzmanların tartısları lazım


imzamı özel olarak şimdi yazdım :p

valla haklısın yorum yapmak zor:queen:
fakat horoza sormuşlar bu soruyu ben işimi yaparım gerisine karışmam demiş:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sen sırf bu konuya istinaden imza yapmışın galiba :queen:

yumurta tavuktan çıkar.. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst