Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pınarr senın neyıne yorum yapalım?
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kask taşıyabilecek bi başın varsa!!bin motosiklete
kask fazla geliyor şapka taksam olmazmı :mrgreen:
avatardaki resminede hasta oldum :queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şapka sana çok yakısır...ters cevırde ucmasın :wiinkk:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Çocuklarım olmadan asla diyorsanız Aliye;çocuklarım için veririm diyorsanız Binbirgece yazıp bir bosluk bırakarak 9330'a sms gönderin
babocan nerden buluyorsun bunları koptum :queen: nevericeklermiş :queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benle tanısma sansı yakalarsın belkı:bounce:
gercı buna pek sevınmezsın ama :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
emrah bu imza ne şimdiiiii sana ne desem bilmemkiiiiii bu arada 256 olmuş msj sayısı sağlam çalışıyon bakıyommmm
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Mehlika sultana aşık yedi genç, gece şehrin kapısından çıktı..
Mehlika sultana aşık yedi genç, kara sevdalı birer aşıktı..

Bir hayalet gibi dünya güzeli girdiğinden beri rüyalarına..
Hepsi meshur o muamma güzeli gittiler görmeğe kaf dağlarına..

Hepsi sırtında aba günlerce, gittiler içleri hicranla dolu..
Her günün ufkunu sardıkça gece, dediler belki son akşamdır bu :)))))
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İso babocan bu imzanla seni yerin dibinde değil göklerde görmek isterim.. İmzan Şehitlerimize verdiğimiz yemindir paşam..:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cyclopsan murat abi sen polis misin
daha önce hiç dikkat etmemiştim imzana
imzana yorum yapmak haddime degil abi Atatürk sölemiş yanee:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
İso babocan bu imzanla seni yerin dibinde değil göklerde görmek isterim.. İmzan Şehitlerimize verdiğimiz yemindir paşam..:rendeer:

Eyvallah abi çok saolasınnn baş tacısınnnn :rendeer:

:cyclopsan murat abi sen polis misin
daha önce hiç dikkat etmemiştim imzana
imzana yorum yapmak haddime degil abi Atatürk sölemiş yanee:p

sen gökyüzü felan demişsinde sen yürümeyi öğremeden motordan düşmeyi öğrendinnn geçmiş olsunn aşkuuuummmmmm:queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen gökyüzü felan demişsinde sen yürümeyi öğremeden motordan düşmeyi öğrendinnn geçmiş olsunn aşkuuuummmmmm:queen:

sayende canım sayende :pale:
ölmeyi de sayende öğrencem gibi duruyo ama bakalım ne zman kısmetse artık:silent:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:cyclopsan murat abi sen polis misin
daha önce hiç dikkat etmemiştim imzana
imzana yorum yapmak haddime degil abi Atatürk sölemiş yanee:p
Öncelikle motosikletçiyim ablacım... Grektiği yerde(vicdansızlar karşısında) polisiz...
Atam ne söylediyse doğruyu göstererek söylemiş.:cat:. Bize düşen gösterdiği yolda yürümek ve sözlerini tasdiklemektir.:cat:. Allah'a emanet olun..Gençliğinizin kıymetini vatanınız gibi koruyun..:rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
muratgergerli abi: bende senin imzana yorum yapamam sadece takdire şayan bi sözdür onu söylemek isterim ama . bakalım benim imzama ne diyeceksiniz ?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst