- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Benim tek dostum içkim sigaram,
Onlarda terk ederdi olmasa param.......
...:::Başkentin_asi_pilotU:::...
paran olsada olmasada biz dostunuz kankaa :rendeer:
Sizde sağlığa zararlısınız o vakit :queen::queen:
Benim tek dostum içkim sigaram,
Onlarda terk ederdi olmasa param.......
...:::Başkentin_asi_pilotU:::...
paran olsada olmasada biz dostunuz kankaa :rendeer:
Benim tek dostum içkim sigaram,
Onlarda terk ederdi olmasa param.......
...:::Başkentin_asi_pilotU:::...
paran olsada olmasada biz dostunuz kankaa :rendeer:
ewt burası için özel yazdımvalla sen sırf bu konuya istinaden imza yapmışın galiba :queen:
yumurta tavuktan çıkar.. :queen:
İmzaya ak perşembe pazarı gibi :mrgreen:
Ooo pınar imza yapmışız
İyiki bi ayağın çatladı he hemen kırık çıkık işine girmişsin![]()