Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
kızgınlıkta geçer kırgınlıkta...neyi unutmuy ..........

bir saniye bir saniye ..ben daha önce bu yorumu yapmıştım... hay allah....:p

(bakalım benim imzama kötü yorum yapacak bir cengaver var mı bu motosiklet sitesinde?....)
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
Olm peşinden koşup lastik eskitirkene sordun mu aşkıma karşılık verecek misin diye.. Nie şimdi kızdan para istiyon gey misin olm sen :queen:

Bu arada yorumuna koptum :queen:

YA NE GEY I YA ADIMI ÇIKARACAN AMA BEN YAKIŞIKLI BIR DELIKANLIYIM KARA EŞREF SARI EŞREF BENDEN DERSLI SEN BANA GEY DIYON AYIP OLUYO AMA
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
cenkise deki,
rahmetli dün gece geldi, sizde kırmızıda geçin, yanıma bekliom dedi:queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
pınarr senın yuzunden resmımı ımzamı herşeyımı degıştırdım adımız top a çıkacak senın yuzunden aha bunada bişi bulun bakem. bu arada arkadaş yolların tek hakımıymış bu gorecelı bır durum bana gorede ben yolların tek hakımıyım ıtırazı olan varmı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst