üsttekinin şiiride imzası gibi boş olmuş kanımca:rendeer:
İso babocan bu imzanla seni yerin dibinde değil göklerde görmek isterim.. İmzan Şehitlerimize verdiğimiz yemindir paşam..:rendeer:
:cyclopsan murat abi sen polis misin
daha önce hiç dikkat etmemiştim imzana
imzana yorum yapmak haddime degil abi Atatürk sölemiş yanee![]()
sen gökyüzü felan demişsinde sen yürümeyi öğremeden motordan düşmeyi öğrendinnn geçmiş olsunn aşkuuuummmmmm:queen:
Öncelikle motosikletçiyim ablacım... Grektiği yerde(vicdansızlar karşısında) polisiz...:cyclopsan murat abi sen polis misin
daha önce hiç dikkat etmemiştim imzana
imzana yorum yapmak haddime degil abi Atatürk sölemiş yanee![]()
:cyclopsan murat abi sen polis misin
daha önce hiç dikkat etmemiştim imzana
imzana yorum yapmak haddime degil abi Atatürk sölemiş yanee![]()
bende katılıyorum yorum yapmıyorum
senin imza bana bi şarkıyı hatırlatıyor ama kim söylüyordu hatırlayamadım