[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
offf abi ne bu fıstık sevdası bu kadar çok fıstık olacağına göre o kadar da çok bira olur ne kadar fıstık o kadar bira akşam görüşürüz hadi mesajlar nerde 15 i tamamlıcaz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
offf abi ne bu fıstık sevdası bu kadar çok fıstık olacağına göre o kadar da çok bira olur ne kadar fıstık o kadar bira akşam görüşürüz hadi mesajlar nerde 15 i tamamlıcaz

Bizde alkol yok.... Hele ki toplantılarda aslaa........

Yaralanmalara bile çay basarız.... Hafif yaralara oralet... Biraz ağırlara sahlep.....:p:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
geçen gün polise sordum alkol kontrolünde motosiklette alkol sınırı 0 değil 50 promil arabayla aynıymış.
bunuda hazır alkol muhabbeti açılmışken söyliyim.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar genelde toplantıları alkolsüz yerlerde yapıyoruz. Eger derseniz bir gece adam gibi oturalım içelim baştan söyleyeyim kalmalı bir organizasyon yaparız ve kesin APV41 anahtarları toplar.

Hoş ben bir iki defa toplantıda bir bardak süt içtim yada sarı gazoz ama malum içtikten 5 saat sonra teker çevirdim ki o bir bardak çoktan bünyeden çıkartılmış yerine tekrar çay ve kahve doldurulmuştu.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
1-2 hafta bekleyin gözünüzü seviyim
şuan suyla ıslatçak durumda değilim:salut:
ruhsatı bile çıkaramadım
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya üzmeyin kardeşimi bi kendine gelsin. kardeşim sen gel dert etme. bu haftada senin yerine çayağacı ısmarlar çayları ne demek lafı mı olur
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
yok be abiler muhabbetine söledim ben sporcu adamım alkol yok bende ama ii değinmişsiniz kimse alkollüyken hadi araba bi nevi kesinlikle motora binmesin akşam görüşürüz bu arada benim aldığım alkol oranı cidden 2 ayda bir bira başkası yok sigar bile yok daha ne olsun canım

beyler adam burgmanı almış bor harç bi kurtulsun borçtan öle çayla kurtulamaz oralet içeriz:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
yok be abiler muhabbetine söledim ben sporcu adamım alkol yok bende ama ii değinmişsiniz kimse alkollüyken hadi araba bi nevi kesinlikle motora binmesin akşam görüşürüz bu arada benim aldığım alkol oranı cidden 2 ayda bir bira başkası yok sigar bile yok daha ne olsun canım

beyler adam burgmanı almış bor harç bi kurtulsun borçtan öle çayla kurtulamaz oralet içeriz:queen:

Ya zaten kolpa 2 hafta sonra mangal partisi verecek öyle ıslatacak motoru.Alkole hayırrrr :bounce:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hepiniz aklımdasınız merak etmeyin o motoru ıslatmassak hayır gelmez ondan bilirim zaten. bi horozda kesecez zaten en kısa zamanda
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
horozdan büyük bi pilav yaparız bütün mt yeriz:mrgreen:

bu arada biraz daha gayret buluşma saatine kadar 15 i bulalım
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
horozdan büyük bi pilav yaparız bütün mt yeriz:mrgreen:

bu arada biraz daha gayret buluşma saatine kadar 15 i bulalım

Akıllıca bir fikir :cat: Hem kolpa'ya fazla yük olmamış oluruz:) Miss kolpa horozlu pilav yapar izmir mt ye:sanırım bir kazan pilav yeterli olacaktır izmir mt için :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çayağacı horoz kaza bela için. kan aksın manasında. O yenmez.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
çayağacı horoz kaza bela için. kan aksın manasında. O yenmez.

Çayağacından bahsediyoruz,adam kesilmiş eşek görse kebap eder..

Gerçi çayağacına en uygun ata sözü,"Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak" tır..
Hep bişeyleri beleşe getirmeye çalışsa da,en çok ısmarlayanlar sıralamasında en başta..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst